En dan laat je ze vanavond alleen? Of denk je dat dat juist beter is?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Zelf afschieten doe ik ook al een paar jaar niet idd, lekker meekijken met de rest.
Hij is bang die gaat steeds van de voorkant naar de achterkant afhankelijk waar de knallen zijn. Vrouwtje is vrij rustig als ze bij mij zit maar bij een hele harde knal wilt ze ook wel even wegschieten.
Hij is ook nog bang voor mij dus kan hem niet kalmeren... Maja komt wel goed.
Voor hem is het misschien wel beter want dan kan hij onder de bank zitten. Daar zit ie weer niet rustig als ik erop zitquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dan laat je ze vanavond alleen? Of denk je dat dat juist beter is?
Oja, misschien wel beter dan inderdaadquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:52 schreef rival het volgende:
[..]
Voor hem is het misschien wel beter want dan kan hij onder de bank zitten. Daar zit ie weer niet rustig als ik erop zit![]()
Ik denk dat het verder niet veel verschil maakt. Ik heb in ieder geval het luik gesloten dus ze kunnen niet buiten komen en daar in paniek wegrennen.
Mijn dankbaarheidsdagboek weer bij gaan houden. Verder ben ik eigenlijk niet zo van de goede voornemensquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat zijn jullie goede voornemens?
Doen wat mij gelukkig maakt in plaats van me te laten leiden door wat anderen willen en verwachten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Meer boeken lezen en films kijken. Vaker naar mijn Linkin Park-cd's luisteren en vaker op mijn racefiets zitten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Doen wat mij gelukkig maakt in plaats van me te laten leiden door wat anderen willen en verwachten.
Dus dat wordt een opgave![]()
Maar ik kan me ook weinig dingen voor de geest halen van 2019. Alles is gewoon 1 brei geworden. Alle dagen lijken op elkaar.
Linkin Parkquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Meer boeken lezen en films kijken. Vaker naar mijn Linkin Park-cd's luisteren en vaker op mijn racefiets zitten.
Groetjes.
Zo kansloos, goede voornemens. Als ik wat wil veranderen doe ik dat gewoon.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wil vooral doorgaan met gezond(er) leven. Dat is dan blijven sporten en zorgen dat ik het gezonder eten ook vol ga houden. In mijn eentje is dat niet altijd even gemakkelijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mijn dankbaarheidsdagboek weer bij gaan houden. Verder ben ik eigenlijk niet zo van de goede voornemensDe jouwe?
Lijkt me dan al een goed voornemen om te zorgen dat dat laatste in 2020 niet zo is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Doen wat mij gelukkig maakt in plaats van me te laten leiden door wat anderen willen en verwachten.
Dus dat wordt een opgave![]()
Maar ik kan me ook weinig dingen voor de geest halen van 2019. Alles is gewoon 1 brei geworden. Alle dagen lijken op elkaar.
drastisch minder gaan zuipenquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil vooral doorgaan met gezond(er) leven. Dat is dan blijven sporten en zorgen dat ik het gezonder eten ook vol ga houden. In mijn eentje is dat niet altijd even gemakkelijk![]()
Verder heb ik voor volgend jaar als doel om wat bewuster te sparen, ik begin 1 januari in een nieuwe functie en dan zou ik wat meer ruimte moeten hebben daarvoor.
Gezonder leven, laatste 2 weken gaan al goed.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Filsteerd CE! Wat ga je doen, nog vaak buitenland?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wil vooral doorgaan met gezond(er) leven. Dat is dan blijven sporten en zorgen dat ik het gezonder eten ook vol ga houden. In mijn eentje is dat niet altijd even gemakkelijk![]()
Verder heb ik voor volgend jaar als doel om wat bewuster te sparen, ik begin 1 januari in een nieuwe functie en dan zou ik wat meer ruimte moeten hebben daarvoor.
[..]
Lijkt me dan al een goed voornemen om te zorgen dat dat laatste in 2020 niet zo is.
Dat is me dit jaar al vrij goed geluktquote:
Gezonder leven gaat op zich toch ook wel goed als je met zijn tweeën bent? Dan heb je nog iets van een stok achter de deur.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gezonder leven, laatste 2 weken gaan al goed.
Beleggen en meer sparen (dit laatste gaat de laatste 2 maanden ook al goed), op weg naar een huis en een pensioen.
Geen nieuwe spellen en boeken meer kopen totdat de oude uit zijn.
Deze herken ik van jaren terug, maar dat zuipen is ook socializen. Dus de tijd dat je dan niet zuipt moet je wat anders ‘leuks’ bedenken.quote:
Loka leeft ook niet echt gezond, maar die komt niet zo snel aan. Ik denk dat mijn porties een stuk groter zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is me dit jaar al vrij goed gelukt
[..]
Gezonder leven gaat op zich toch ook wel goed als je met zijn tweeën bent? Dan heb je nog iets van een stok achter de deur.
Ik wil ook wat (extra's) voor mijn pensioen regelen. Mijn doel is volgend jaar 500 euro per maand te sparen en daarbij 100 euro per maand in te leggen op een beleggingsrekening en daar de komende 10-15 jaar niet al teveel naar kijken.
ik verwacht dat het de eerste paar weken wel even gaat tegenvallen, maar als het resultaat oplevert dan moet het wel goed komen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is me dit jaar al vrij goed gelukt
[..]
Ik blijf het werk doen wat ik afgelopen half jaar al gedaan heb, dat zou eerst tijdelijk zijn maar beviel blijkbaar zo goed dat ik dat mag blijven doenquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Filsteerd CE! Wat ga je doen, nog vaak buitenland?
mijn doel is iets anders:quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze herken ik van jaren terug, maar dat zuipen is ook socializen. Dus de tijd dat je dan niet zuipt moet je wat anders ‘leuks’ bedenken.
Anders zit je maar op de bank heel Holland bakt te kijken.
Minder eten was voor mij ook wel een oplossing. Als ik in mijn eentje kook dan maak ik toch altijd teveel; dat niet allemaal in 1x opeten scheelt. Verder probeer ik iets gevarieerde te eten en minder ongezonde dingen te eten als ik uit eten ga of iets laat bezorgen. Minder eten laten bezorgen dat scheelt ook weer geld, dus ergens is het een win-win situatie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka leeft ook niet echt gezond, maar die komt niet zo snel aan. Ik denk dat mijn porties een stuk groter zijn.
Maar het begon eigenlijk dat ik met de feestdagen altijd me zo kut voel omdat ik vies vol zit. Dus nu expres weinig gegeten alle dagen, en voel me gewoon stukken beter. Is een stuk moeilijker met werken straks maar goed.
Precies, gewoon lekker weinig uitgeven. Nu Loka ook werkt gaat dit wat makkelijker. Ik werk maar 4 dagen en ben sowieso maar leraartje. Dus veel geld kwam er niet binnen. Is nu een stuk beter.
Lekker investeren en hopen over een jaar of 15 een leuk bedrag er uit te halen.
Dat bedoel ik. Je moet (mag) iets gaan doen wat je bezighoud of leuk vind, anders ga je dom zuipen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn doel is iets anders:
als ik sociaal met vrienden ben wil ik best nog wel een biertje drinken.
maar nu drink ik ook als ik thuis op de bank naar heel holland bakt zit te kijken
Jij gaat gewoon stug door?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:55 schreef MCH het volgende:
Ik spreek jullie allemaal in februari wel weer wat betreft de goede voornemens
Alsof er andere opties zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij gaat gewoon stug door?
Kan je hont wel tegen dat Friesche carbid dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn hond wordt ook niet bepaald blij van vuurwerk. Die zit ergens in Friesland in the middle of nowhere
Daar heeft ie blijkbaar minder last van. En in die uithoek is praktisch niets.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan je hont wel tegen dat Friesche carbid dan?
De cursus doen en adherent worden bij het Leger des Heils.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mja, het voelt alsof ik nog steeds in oktober leef ofzo. Ik heb nog niet het idee dat 2019 af is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lijkt me dan al een goed voornemen om te zorgen dat dat laatste in 2020 niet zo is.
Voor mijn gevoel is die ellendige hitte van de zomer twee weken geleden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mja, het voelt alsof ik nog steeds in oktober leef ofzo. Ik heb nog niet het idee dat 2019 af is.
Ik leef in oktober maar qua werkplanning zit ik al voor mei/ juni te plannen
De zomer is echt alweer jaren geledenquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is die ellendige hitte van de zomer twee weken geleden.
Je moet meer in het moment leven.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mja, het voelt alsof ik nog steeds in oktober leef ofzo. Ik heb nog niet het idee dat 2019 af is.
Misschien toch maar een airco gaan regelen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
De zomer is echt alweer jaren geleden
LIVE IN THE NOWquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet meer in het moment leven.
Verwarrend dit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar het kapitalisme laat me dat niet doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet meer in het moment leven.
Een heel slecht advies is het niet andersquote:
Je kocht laatst gewoon nog even een gloednieuwe tweedehandse auto.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:55 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja maar het kapitalisme laat me dat niet doen.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een heel slecht advies is het niet anders
Ze gaan al meer accijns betalen in 2020, denk dat je evengoed nog moet blijven werken in 2020.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen met een auto zijn de rijken. Die moeten meer belasting betalen zodat ik thuis kan zitten.
Dat is het voordeel als je 30+ bent en nog thuis woont.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kocht laatst gewoon nog even een gloednieuwe tweedehandse auto.
Dacht dat je morgen pas weer zou gaan werkenquote:
Toen ik nog samenwoonde scheelde het ook wel om de vaste lasten door 2 te delenquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is het voordeel als je 30+ bent en nog thuis woont.
Ja ook voor mn werkquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kocht laatst gewoon nog even een gloednieuwe tweedehandse auto.
Fuck alle singles, lang leve alle financiële voordelen van een relatie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toen ik nog samenwoonde scheelde het ook wel om de vaste lasten door 2 te delen
Dit voordeel weegt niet op tegen de voordelen van een eigen huis hebben.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is het voordeel als je 30+ bent en nog thuis woont.
Moet er toch nog even niet aan denken om weer samen te gaan wonen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fuck alle singles, lang leve alle financiële voordelen van een relatie.
Voordeel: ik kan doen en laten wat ik zelf wilquote:Op dinsdag 31 december 2019 12:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit voordeel weegt niet op tegen de voordelen van een eigen huis hebben.
En toch woon je er nog.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dit voordeel weegt niet op tegen de voordelen van een eigen huis hebben.
Psst, LATten?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet er toch nog even niet aan denken om weer samen te gaan wonen.
Smooth....quote:
Je mag meehelpen zoeken naar een woning die betaalbaar is en waarbij ik aan alle eisen voldoe. Succes.quote:
Je wil betalen in natura dat jij aan alle eisen moet voldoen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:10 schreef Elvi het volgende:
Je mag meehelpen zoeken naar een woning die betaalbaar is en waarbij ik aan alle eisen voldoe. Succes.
Ben je nog een aanbouw aan het overwegen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je wil betalen in natura dat jij aan alle eisen moet voldoen?
Een tuinhuisje. Voor mijzelf. Als ik al die vrouwen in de kelder en op de zolder zat ben.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben je nog een aanbouw aan het overwegen?
Tuinhuisje. Goed geïsoleerd. Dan gaan de buren niet klagen over geluidsoverlast.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je nog een aanbouw aan het overwegen?
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een tuinhuisje. Voor mijzelf. Als ik al die vrouwen in de kelder en op de zolder zat ben.
Voor die momenten dat de balans zeuren:tetten niet in evenwicht is.quote:
Hopen dat ze niet allemaal tegelijk ongesteld worden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor die momenten dat de balans zeuren:tetten niet in evenwicht is.
Ook daarom; tuinhuisje.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:24 schreef CherryLips het volgende:
Hopen dat ze niet allemaal tegelijk ongesteld worden.
Geen idee aan welke eisen jij kunt voldoen dus dat wordt wat lastig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:10 schreef Elvi het volgende:
[..]
Je mag meehelpen zoeken naar een woning die betaalbaar is en waarbij ik aan alle eisen voldoe. Succes.
Probeer het gewoon eens.quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:39 schreef aeque het volgende:
[..]
Geen idee aan welke eisen jij kunt voldoen dus dat wordt wat lastig.
Vergeet ook de leeftijdseisen niet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou inzetten op inkomenseisen
Ik weet meteen weer waarom ik ooit begonnen ben in de onderverhuur. Ik had binnen twee weken een prima huis voor een prima huurprijs.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:18 schreef CherryLips het volgende:
Wachttijden voor sociale huur, alleen woningen voor gezinnen, alleen woningen voor 55-plussers, en anders drie keer de huur moeten verdienen, drie kwart van je inkomen kwijt zijn aan huur (exclusief).
Maar misschien dat het in andere regio's anders is.
Hadden wij 2 jaar geleden ook, maar dat was wel met een flinke dosis geluk. Eerst zou het broertje van een kennis van de verhuurders de onderhuurder worden, maar die had plotseling stampij gemaakt en toen hebben ze er vanaf gezien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet meteen weer waarom ik ooit begonnen ben in de onderverhuur. Ik had binnen twee weken een prima huis voor een prima huurprijs.
Dan zul je het wel hebben verdiend. Karmaquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:37 schreef Chia het volgende:
[..]
Hadden wij 2 jaar geleden ook, maar dat was wel met een flinke dosis geluk. Eerst zou het broertje van een kennis van de verhuurders de onderhuurder worden, maar die had plotseling stampij gemaakt en toen hebben ze er vanaf gezien.
Die heb je ook nog jaquote:
Change of plans. Hals over kop naar Enschede. Mama in t ziekenhuis.quote:Op dinsdag 31 december 2019 09:43 schreef rival het volgende:
[..]
Lekker knus samen
Ik ga met wat vrienden naar een feestje in Amsterdam.
Oei! Hopelijk komt alles wel goed danquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Change of plans. Hals over kop naar Enschede. Mama in t ziekenhuis.
Feestje is altijd leuk.
Hoop ik ook.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oei! Hopelijk komt alles wel goed dan
Net Zeeuws-Vlaanderen, maar dan beter.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was even aan het kijken naar het huis hier in de straat dat te koop stond. Keuken; badkamer en CV-ketel allemaal > 15 jaar oud en dan nog moet je er ruim 3 ton voor neerleggen.
Wat is er aan de hand met je moeder?quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Feestje is altijd leuk.
Sterktequote:Op dinsdag 31 december 2019 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Feestje is altijd leuk.
All you can vreet?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond "wokken", kijk er nog niet bepaald naar uit.
Wokke en Knokke?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond "wokken", kijk er nog niet bepaald naar uit.
Yep; zal ook wel afgeladen vol zijn daar. Dus blij als ik gewoon weer bij vrienden thuis sta en daar een biertje kan drinken.quote:
Sterkte alvastquote:Op dinsdag 31 december 2019 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep; zal ook wel afgeladen vol zijn daar. Dus blij als ik gewoon weer bij vrienden thuis sta en daar een biertje kan drinken.
Omg waarom ga je daarheen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep; zal ook wel afgeladen vol zijn daar. Dus blij als ik gewoon weer bij vrienden thuis sta en daar een biertje kan drinken.
Gek.quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga eens gezellig met mijn vriendengroep oud op nieuw vieren.
Tijd voor een nieuwe vriendengroep?quote:Op dinsdag 31 december 2019 14:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik dacht ik ga eens gezellig met mijn vriendengroep oud op nieuw vieren.
Deze ken ik al sinds de middelbare school. Die ruil ik niet zo eenvoudig inquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe vriendengroep?
Weer een voornemen erbij.
LEES GODVERDOMME LEES LEES LEEEEEEESquote:Schandalig!!! Dacht lekker te reizen niet dus. En geldig tot 5 januari. Dacht dat ik moest bestellen voor 5 januari maar tot die tijd kan je er gebruik van maken. Shame Ns
Nee kun je beter zuinig op zijn, ondanks hun smaakproblemen qua restaurants.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Deze ken ik al sinds de middelbare school. Die ruil ik niet zo eenvoudig in
Ok boomerquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:17 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee kun je beter zuinig op zijn, ondanks hun smaakproblemen qua restaurants.
Ms wel handiger dan onze vriendenclub (vanaf de kleuterschool trouwens) die willen nooit voor elkaar onder doen en dan moet het een duur restaurant worden.
Of Spalink met schnitsels zo groot als kettingkasten. En een krat bier op tafel.
Jij krijgt echt nog eens een hartaanval van Facebook en Reddit geloof ik.quote:Op dinsdag 31 december 2019 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Die update van tweede naar eerste klas van de NS he. Dat draadje op FB blijft me verwonderen.
[..]
LEES GODVERDOMME LEES LEES LEEEEEEES
'sHaMe NS oMdAt iK nIeT kAn LeZeN'
Jezelf opvreten over dat soort kleinburgerlijk leed.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jij krijgt echt nog eens een hartaanval van Facebook en Reddit geloof ik.
Dan kun je nu toch nog lekker reizen? Heb afgelopen zondag ook lekker eerste klas gereisdquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:17 schreef CherryLips het volgende:
Die update van tweede naar eerste klas van de NS he. Dat draadje op FB blijft me verwonderen.
[..]
LEES GODVERDOMME LEES LEES LEEEEEEES
'sHaMe NS oMdAt iK nIeT kAn LeZeN'
Ik voorzie dat Faxie een ONS weet te regelen en haar per ongeluk bezwangert.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal alvast een vruchtbaar 2020!
Ik ook. Lekker onderuit gezakt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Dan kun je nu toch nog lekker reizen? Heb afgelopen zondag ook lekker eerste klas gereisd
Goed voornemen voor 2020: Facebook in ieder geval van m'n telefoon gooien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij krijgt echt nog eens een hartaanval van Facebook en Reddit geloof ik.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voorzie dat Faxie een ONS weet te regelen en haar per ongeluk bezwangert.
Oh ik zat er net aan te denken om hem een voorstel te sturen. Dit is een extra motivatie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik voorzie dat Faxie een ONS weet te regelen en haar per ongeluk bezwangert.
Gewoon zeggen dat je aan de pil bent en dat je zijn vlees wil voelen in je vagina.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:29 schreef Elvi het volgende:
Oh ik zat er net aan te denken om hem een voorstel te sturen. Dit is een extra motivatie.
Met die mist valt er ook weinig te zien.quote:
Helemaal helder nog hier. Nu al benieuwd of we de vreugdevuren weer vanuit huis kunnen zien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:32 schreef aeque het volgende:
Met die mist valt er ook weinig te zien.
Staat er een recept voor frietjes in?quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:33 schreef Elvi het volgende:
Ah m'n laatste 2 boeken van 2019 zijn gearriveerd.
Uiteraard 2 historische kookboeken
Kleine falvisquote:Op dinsdag 31 december 2019 17:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oh ik zat er net aan te denken om hem een voorstel te sturen. Dit is een extra motivatie.
Geen mist tot nu toe.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Met die mist valt er ook weinig te zien.
Ff bookmarken voor over een maand of 9,5quote:
Nu maar hopen dat er geen brand uitbreekt aangezien de brandweer gesaboteerd is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal helder nog hier. Nu al benieuwd of we de vreugdevuren weer vanuit huis kunnen zien.
De idioot die dat heeft gedaan...quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:39 schreef aeque het volgende:
Nu maar hopen dat er geen brand uitbreekt aangezien de brandweer gesaboteerd is.
Die waren er toch niet dit jaar?quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal helder nog hier. Nu al benieuwd of we de vreugdevuren weer vanuit huis kunnen zien.
Ik verwacht dat Duindorp in vlammen opgaat.quote:
Schijnt dat ze ook al eerder aangetroffen zijn. Dan heb je echt een steekje los.quote:
Yup, zo'n iemand gun ik een brandje in eigen auto of huis.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:42 schreef aeque het volgende:
Schijnt dat ze ook al eerder aangetroffen zijn. Dan heb je echt een steekje los.
Ze waren oke- nee wacht ze waren niet okeequote:Op dinsdag 31 december 2019 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Duindorp in vlammen opgaat.
Als de seks net zo leuk is als je one-liners....quote:
En dan vervolgens rellen omdat de brandweer er te laat was.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, zo'n iemand gun ik een brandje in eigen auto of huis.
Hier ook iets van 150 meter. Ik ga maar met de fiets naar de andere kant van de stad. Er valt nu nog wel te rijden, maar geen idee hoe dat straks is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 18:09 schreef Chia het volgende:
Volgens mij is het zicht hier nu al minder dan 200 m. Kan de bejaardenflat al niet meer zien.
About time.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Duindorp in vlammen opgaat.
Je Russische bruid gearriveerd?quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Even iemand opgehaald van Schiphol. Mist trekt alweer weg.
Nep, want er staat geen kurwa in.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
szczęśliwego nowego roku i mnóstwa seksu pośladkowego
1x vol het gras in gefietst op de terugweg. Hooguit 20 meter zicht al was het op veel plaatsen hooguit 10 meter.quote:Op dinsdag 31 december 2019 21:27 schreef CherryLips het volgende:
Even iemand opgehaald van Schiphol. Mist trekt alweer weg.
Ik hoop dat je in 2020 ook eens laat zien dat je kunt genieten van je levenquote:Op woensdag 1 januari 2020 02:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
1x vol het gras in gefietst op de terugweg. Hooguit 20 meter zicht al was het op veel plaatsen hooguit 10 meter.
Natuurlijk niet. Den Haag.quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:58 schreef CherryLips het volgende:
Is Den Haag al van de kaart geveegd?
Loka heeft je anaal verwend?quote:Op woensdag 1 januari 2020 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, al weer flink uit mijn anus gescheurd het nieuwe jaar.
De beste wensen, sletjes van me.
Same. Hier waren ze pas om 3 uur klaar met het vuurwerkquote:Op woensdag 1 januari 2020 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga vast de hele dag nodig hebben om bij te komen
Ouwe pik ouwe pijp @haags_kwartiertjequote:Op woensdag 1 januari 2020 11:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ga vast de hele dag nodig hebben om bij te komen
Ik was om 5:30 thuis en om 6:00 vond iemand het nog een goed idee om als afsluiter al zijn vuurwerk af te steken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Same. Hier waren ze pas om 3 uur klaar met het vuurwerk
@Q. Heeft gewoon een sleutel tochquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb gedroomd dat er werd aangebeld. Of iemand was echt zo gek.
Goed op dreef CEquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CL heeft vast wel manieren om op slinkse wijze een hand in de broek van Q. te stoppen.
Jullie gaan stoppen met jullie act?quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen we een andere act voor 2020 bedenken?
Lekker keeper van Adootje gespeeld?quote:Op woensdag 1 januari 2020 09:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, al weer flink uit mijn anus gescheurd het nieuwe jaar.
De beste wensen, sletjes van me.
Nou nee tijd voor een nieuwe. Sowieso moet ik wat nieuwe acts hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jullie gaan stoppen met jullie act?
Nee @bitterbalquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zullen we een andere act voor 2020 bedenken?
Vreemd seks met keepershandschoenen.quote:
Geweldig idee!quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou nee tijd voor een nieuwe. Sowieso moet ik wat nieuwe acts hebben.
Je zal wel een goede klant zijn danquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb me laten verleiden om wax bij de kapper te kopen a ¤37,50 ofzo..![]()
Maar zit wel goed die shit!
Ik ren even de clubfit school binnen, telefoon laat ik uiteraard in de auto.![]()
Lief dagboekquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb me laten verleiden om wax bij de kapper te kopen a ¤37,50 ofzo..![]()
Maar zit wel goed die shit!
Ik ren even de clubfit school binnen, telefoon laat ik uiteraard in de auto.![]()
Ja, zelf maken is wel even geduld hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb een recept daarvoor. Of je het even 9 uur lang wil verhitten in de oven
Hij antwoord je toch niet met zijn depressie.quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe was oud op nieuw in Luxemburg?
Ik was in NL, dus geen ideequote:Op woensdag 1 januari 2020 16:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe was oud op nieuw in Luxemburg?
Och het leeft nog.quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Zulke praatjes van mensen met vrouw en kind![]()
Ik vind het gezellig als er vrouwen bij zijn, ook bij feestjes bijvoorbeeld, goed voor de zweer.quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je moet je vrouw een beetje laten zien dat je nog goed in de markt ligt toch, anders neemt ze een kort pittig kapsel.quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat doen ze toch wel als je niet uitkijkt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet je vrouw een beetje laten zien dat je nog goed in de markt ligt toch, anders neemt ze een kort pittig kapsel.
Daarom niet te comfortabel laten wordenquote:Op woensdag 1 januari 2020 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat doen ze toch wel als je niet uitkijkt.
Jij player!quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daarom niet te comfortabel laten worden
Ik vind dit niet leuk voor Debster.quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat doen ze toch wel als je niet uitkijkt.
Of hoe ik ze noem, hersenspinsels.quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:54 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel bloedserieus.quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij player!
(Ik snap de sarcasme in je post.)
Misschien wel maar dan ben je nog intelligenter dan ik al dacht.quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel bloedserieus.
Lieve Aique, ik heb eens een domme fout gemaakt en een foto gepost met imgur op public.quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lieve Aique, ik heb eens een domme fout gemaakt en een foto gepost met imgur op public.
Toen kwam mijn echte naam naar boven en de bloedhonden van de SC hebben gelijk ff mijn Facebook en instagrem doorgescrold (verwacht ik toch) en daarna bleven ze nog even opgewonden.
Maar iig hebben ze allang gezien waar ik woon en wie mijn familie is.
Dus je steekt eigenlijk alleen je zelf de gek aan door dit steeds te posten.
Dat wou ik je toch even meegeven.
Mooie tijden. De rel van 2019.quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lieve Aique, ik heb eens een domme fout gemaakt en een foto gepost met imgur op public.
Toen kwam mijn echte naam naar boven en de bloedhonden van de SC hebben gelijk ff mijn Facebook en instagrem doorgescrold (verwacht ik toch) en daarna bleven ze nog even opgewonden.
Exotisch hoor.quote:
Ik heb niks gezien hoor, ben daar niet incrowd genoeg voor.quote:Op woensdag 1 januari 2020 17:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koekjesquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Exotisch hoor.
Ik ga denk ik morgen of overmorgen koekjes bakken. Nu al trek in.
Helaas zijn mijn cuberdons nog niet bezorgd, ook geen mail dat ze verstuurd zijn. Alleen 5 dagen geleden de bestelling ontvangen.Moet de gasten toch iets voorschotelen.
Ik kocht toen ik in de studentenkamer woonde ook wel eens op maandag een maandmenu voor 2 personen bij de chinees. Hoefde ik de hele week geen ander eten meer te kopen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor 2 personen.... Hoe dan?Wat een berg pfff
Precies. En je kunt dat spul prima invriezen als je niet de hele week chinees wilt eten.quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kocht toen ik in de studentenkamer woonde ook wel eens op maandag een maandmenu voor 2 personen bij de chinees. Hoefde ik de hele week geen ander eten meer te kopen.
Altijd vooraf even op de weegschaal leggen om te kijken hoe veel het is.quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Altijd he? Gewoon morgen weer eten er van.quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik eet er ook minstens 4 keer vanquote:Op woensdag 1 januari 2020 18:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kocht toen ik in de studentenkamer woonde ook wel eens op maandag een maandmenu voor 2 personen bij de chinees. Hoefde ik de hele week geen ander eten meer te kopen.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 1 januari 2020 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd he? Gewoon morgen weer eten er van.
Gewoon appen dat ze beter eerst even kan ontspannen, deed mijn mentor vroeger ookquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel heb je ooit. Krijg appje van leerling dat ze wil gaan leren voor haar toets, met de vraag of ik de stof in Magister kan zetten.
Even dimmen he, is vakantie.
Eindelijk iemand die wil leren en wordt ze afgeremd door haar leraar.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wel heb je ooit. Krijg appje van leerling dat ze wil gaan leren voor haar toets, met de vraag of ik de stof in Magister kan zetten.
Dan heb je weer een goede reden om met ouderenavond te zeggen dat ze niet gemotiveerd isquote:
Is dat wel gezond joh dat ze jouw 06 nr hebben?quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Per ongeluk foto naar de leerlinge gestuurd in plaats van naar Loka.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dat wel gezond joh dat ze jouw 06 nr hebben?
Hehe, zit wat in. Heb ik in mentorgesprek ook aangegeven. Ze is zo druk dat ze soms veel te moe is overdag. Maar goed, kan haar moeilijk verbieden hobby's te hebben.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Gewoon appen dat ze beter eerst even kan ontspannen, deed mijn mentor vroeger ook
Heb het uiteraard gelijk voor de hele week alles erop gezet voor haar.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die wil leren en wordt ze afgeremd door haar leraar.
Moet met ze kunnen communiceren toch.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dat wel gezond joh dat ze jouw 06 nr hebben?
Geen idee joh, toen ik op school zat kon je in de vakantie gewoon niemand bereiken.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, zit wat in. Heb ik in mentorgesprek ook aangegeven. Ze is zo druk dat ze soms veel te moe is overdag. Maar goed, kan haar moeilijk verbieden hobby's te hebben.
[..]
Heb het uiteraard gelijk voor de hele week alles erop gezet voor haar.
[..]
Moet met ze kunnen communiceren toch.
Chocolate chips ipv rozijnen. Zou er bijna een frituur voor kopen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan heb je weer een goede reden om met ouderenavond te zeggen dat ze niet gemotiveerd isMaar jij had oliebol met chocolade las ik vertel mij meer
help mijn tobo geeft verkeerde tekens
Ik geef het nu echt op. Het wordt niks met ons.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Oliebol met chocolade? Doe mij dan maar gewoon een klassieke oliebol.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:12 schreef CherryLips het volgende:
Ben begonnen aan The Mandalorian. Al die memes kloppen: Baby Yoga
Ik check mijn mail ook niet.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen idee joh, toen ik op school zat kon je in de vakantie gewoon niemand bereiken.
Ow ik dacht een nutella bol, die zag ik op fb voorbij komen en dacht die wil ik ook wel!quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocolate chips ipv rozijnen. Zou er bijna een frituur voor kopen.
O klinkt ook goedquote:Op woensdag 1 januari 2020 19:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow ik dacht een nutella bol, die zag ik op fb voorbij komen en dacht die wil ik ook wel!
Dat kan ik nog wel tolereren.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chocolate chips ipv rozijnen. Zou er bijna een frituur voor kopen.
Je hebt veel voor me overquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan ik nog wel tolereren.
Heb je weer het voer van de cavia's opgegeten?quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:03 schreef CherryLips het volgende:
Heb net een bak vol voer op maar wil zo'n nutellabol.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je weer het voer van de cavia's opgegeten?
Was wel gezonder geweestquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je weer het voer van de cavia's opgegeten?
Ik had ditquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben het jaar vrij gezond begonnen. Niet gezwicht voor fastfood.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Senngodin, kun jij @:bitterbal leren hoe ze minder gaat fokken #huehue
Zo enorm ongezond is dat toch nietquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had dit
https://www.lekkerensimpel.com/wraptaart-met-kip-pesto/
Pardonquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:23 schreef MCH het volgende:
[..]
Senngodin, kun jij @:bitterbal leren hoe ze minder gaat fokken #huehue
Loka heeft het uitgezocht.quote:
Zal het in gedachten houden als ze zwanger wordtquote:
Pas op hoor dan kom ik kraamschuddenquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka heeft het uitgezocht.
[..]
Zal het in gedachten houden als ze zwanger wordt
En waarom zou ik dat dan aan iemand moeten uitleggen? Dan weet je meteen waar de persoon in kwestie heen verwezen kan worden.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat was toch onderdeel van je therapie
We wilden eerst kittens van de oudste, maar die was echt strontvervelend als ze ongesteld was. Kon echt niet. Dus maar laten helpen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Pas op hoor dan kom ik kraamschudden
Zie je nou wel @bitterbalquote:Op woensdag 1 januari 2020 20:29 schreef Senn88 het volgende:
[..]
En waarom zou ik dat dan aan iemand moeten uitleggen? Dan weet je meteen waar de persoon in kwestie heen verwezen kan worden.
Senngodin, kun jij @MCH leren hoe hij minder gaat fokken #huehuequote:
Minder op FOK!. Goed voornemen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 20:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Senngodin, kun jij @:MCH leren hoe hij minder gaat fokken #huehue
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |