Gefeli ondanks niet vierenquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo! Bedankt allemaal. Grote hoera voor mij![]()
@:minilot Ik vind er niet zo veel meer van om op deze dag jarig te zijn. Vroeger vond ik het lastig maar ik vier het niet meer en dat maakt het leven makkelijk.
Wie is de fijne bakker in het dorp? Er is een bakker waar wij principieel geen geld meer mogen brengen van Mrs V...quote:Op dinsdag 31 december 2019 07:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ze zijn net de Efteling, met geleide wachtrijen en muziekjes en warme chocomelik zou op tijd gaan @:AnneX, gisteren waren de krentenbollen om 17 uur uitverkocht zag ik op facebook. Wij haalden bollen bij de fijne bakker in het dorp. Ik ben benieuwd!
7:30 was ik bezig met de eerste emmerquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:13 schreef fietsie het volgende:
Damn hoe vroeg ben jij begonnen? Ik heb net t eerste beslag in de rijs...
Ging jij nog op tournée naar de Lek?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:13 schreef fietsie het volgende:
Damn hoe vroeg ben jij begonnen? Ik heb net t eerste beslag in de rijs...
Ik moet je helaas teleurstellen; heb je het weerbericht gezien?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ging jij nog op tournée naar de Lek?
Die van jou klonken zoals ik mij voorstel.
Wij zijn thuis.
Nee ik ga niet -weer- langs Arnhem rijden na die ellende bij Duiven gister, maar ik weet heel zeker dat je je baseert op de verkeerde bollenquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Gisteren 5 appelflappen meegenomen bij een bakkende kraam. Gister 1 gehad en was lekker.
En eens met Kreator, oliebollen zijn niet echt smaakvol
Hoeft niet hoor, veel te mistig en dus gevaarlijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee ik ga niet -weer- langs Arnhem rijden na die ellende bij Duiven gister, maar ik weet heel zeker dat je je baseert op de verkeerde bollen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:30 schreef Aure het volgende:
Gefeliciteerd Lucky
Wij kregen vandaag een cadeautje en mochten Jip toch mee naar huis nemen![]()
Die van het sinterklaasjournaalquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:00 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wie is de fijne bakker in het dorp? Er is een bakker waar wij principieel geen geld meer mogen brengen van Mrs V...
En de hemels fijne boekwinkel, daar was ik ook al zo verbaasd over
Jip thuisquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:30 schreef Aure het volgende:
Gefeliciteerd Lucky
Wat fijn!quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:30 schreef Aure het volgende:
Gefeliciteerd Lucky
quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:30 schreef Aure het volgende:
Terugstorten?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gloeiende gloeiende. Krijg net een appje van mijn ouders: zie bank. Hebben ze verjaardagsgeld gestort met in de omschrijving een felicitatie en hun vakantieland en -data. Ik word er zo pissig van dat ze gewoon van geen ophouden weten
Wat heeft terugstorten voor gevolg denk je?quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gloeiende gloeiende. Krijg net een appje van mijn ouders: zie bank. Hebben ze verjaardagsgeld gestort met in de omschrijving een felicitatie en hun vakantieland en -data. Ik word er zo pissig van dat ze gewoon van geen ophouden weten
Ze zullen daar wel wat bij voelen. Niet mijn probleem. Ik ga nog even broeden op een passende omschrijving.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat heeft terugstorten voor gevolg denk je?
Wat is het probleem dan? Dat ze hun vakantieland- en data meesturen? Ik heb misschien wat dingen gemist de laatste wekenquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil gewoon geen contact. Ik wil geen geld. Ik wil niet weten in welk land ze zich begeven. Steeds als ze contact zoeken ben ik er weer weken mee bezig. Het is gewoon te pijnlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Dat ze hun vakantieland- en data meesturen? Ik heb misschien wat dingen gemist de laatste weken
Ik weet niet of het kan, maar misschien proberen bij je bank dat bij een storting van hen dat automatisch teruggaat? Zodat je het niet ziet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wil gewoon geen contact. Ik wil geen geld. Ik wil niet weten in welk land ze zich begeven. Steeds als ze contact zoeken ben ik er weer weken mee bezig. Het is gewoon te pijnlijk.
Zou er niet over broeden. Gewoon terugstorten en klaar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ze zullen daar wel wat bij voelen. Niet mijn probleem. Ik ga nog even broeden op een passende omschrijving.
Ze hebben een lichtkrant buiten staan dat er om 12 uur weer bollen zijnquote:Op dinsdag 31 december 2019 09:55 schreef AnneX het volgende:
Van Harte Lucky![]()
Vannacht op de site krentenbollen gereserveerd! 🤪 en mn.X haalt ze bij een pannenkoekenrestaurant onderweg. Hij wilde niet naar vroeg.
@:Blues: zet het ook even in je telefoon! Zo’n geel briefje wen je aan na een halve dag.
Zou graag een bol willen met appel, en sukade enzo.
Jarenlang was het een gezellig bakprojekt in de schuur achter met de buren vanaf 5 uur en daarna spelletjes en de top2000. Buikpijn van het lachen.
Helaasch overleden zij en nu zien wij elkaar om 12 uur buiten bij een vuurtje met hapjes en vuurwerk.
Dat is zo, maar dan gebeurt er toch wel nog iets moois uit zo iets stoms.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Mooi idee op zich, maar daar leren de LSouders niks van
/waar bemoeien we ons mee
Nee, maar goed, die zijn sowieso niet zo leerbaar gebaseerd op wat ik van LS hoor, dus dan zou ik er liever op zo'n manier nog wat voldoening uit halen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Mooi idee op zich, maar daar leren de LSouders niks van
/waar bemoeien we ons mee
Dan 1 euro terugstorten met de mededeling waar de rest is heengegaan (bij voorkeur iets waar ze niet voor zijnquote:Op dinsdag 31 december 2019 11:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat is zo, maar dan gebeurt er toch wel nog iets moois uit zo iets stoms.
Dit vind ik wel een goedequote:Op dinsdag 31 december 2019 11:13 schreef Kaatje1 het volgende:
Dan 1 euro terugstorten met de mededeling waar de rest is heengegaan (bij voorkeur iets waar ze niet voor zijn)
Ja!quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan 1 euro terugstorten met de mededeling waar de rest is heengegaan (bij voorkeur iets waar ze niet voor zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |