Bah, ruim je het ook op?quote:
Je mag hem lenen. Twitteren ook. Die leest ie wel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:08 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Stuur deze even via de Radio 2 app
quote:
Tot morgenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:09 schreef hhh38 het volgende:
Mensen, ik ben er ook vandoor. Moet goede slaap pakken om morgen niet rond deze tijd alweer in slaap te vallen.
Ik kom morgen overdag nog wel even langs
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ach dat sax stukje wordt toch nog wel weer herhaald
Trustequote:Op dinsdag 31 december 2019 02:09 schreef hhh38 het volgende:
Mensen, ik ben er ook vandoor. Moet goede slaap pakken om morgen niet rond deze tijd alweer in slaap te vallen.
Hoe later je naar bed gaat en wakker wordt des te minder kans dat je in slaap valt rond deze tijd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:09 schreef hhh38 het volgende:
Trusten hhh, sleep wellquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:09 schreef hhh38 het volgende:
Je hebt een ex die een beetje zoals hij is?quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:07 schreef houdjemond het volgende:
Rick, alsjeblieft. Vreet. Stouw het naar binnen, spuug het uit. Vreet de microfoon op.
Wat je ook doet, houd alsjeblieft je bek. En blijf met je vette bek uit dit intro. Waardeloze zak vla.
Wacht ga ik doen even naar boven lopenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je mag hem lenen. Twitteren ook. Die leest ie wel.
Yquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:09 schreef hhh38 het volgende:
Ik durf dit niet naar hem te tweeten hoorquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:07 schreef houdjemond het volgende:
Rick, alsjeblieft. Vreet. Stouw het naar binnen, spuug het uit. Vreet de microfoon op.
Wat je ook doet, houd alsjeblieft je bek. En blijf met je vette bek uit dit intro. Waardeloze zak vla.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:09 schreef hhh38 het volgende:
Ik heb het idee dat hij erg tevreden is met zichzelf, dat soort mensen mag je wel aanpakken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:10 schreef PippenScottie het volgende:
Ik vind wel dat we lief moeten zijn voor Rick.
Hij heeft er ook niet om gevraagd om Rick Van Velthuysen te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |