SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Pumped up kicks bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:53 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Je zal je verbazen over hoeveel mensen niet naar de tekst luisteren of niet doorhebben waar een nummer over gaat
Verander je de TT van #233 nog even terug. Dit kan niet hoor. Voor eeuwig andermans TT getypt.quote:
Johan is tegenwoordig een beetje seniel, maar hier heeft hij 100% gelijk in.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zoals Derksen altijd zegt: verdriet maakt mooiere muziek dan vreugde
Ja dat is hij al een tijdje maar over muziek hoor ik hem nog altijd graag. Over politiek en voetbal wat minder graagquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Johan is tegenwoordig een beetje seniel, maar hier heeft hij 100% gelijk in.
Da's Rick van Velthuijsen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:55 schreef Isorden het volgende:
Zo, wat staat er voor dik wijf in die studop
Rick met een pruik?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:55 schreef Isorden het volgende:
Zo, wat staat er voor dik wijf in die studop
"Ze" gelooft in mij, werd niet veel later doodleuk ingeruild door een 14 jarige fan ... heerlijk zoals sommige nummers later een dubbele laag kregen ...quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:50 schreef FlyingEagle het volgende:
Toch blijft Hazes altijd fijn om naar te luisteren
Fatsoenlijk rechtsquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:55 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja dat is hij al een tijdje maar over muziek hoor ik hem nog altijd graag. Over politiek en voetbal wat minder graag
WEL! dat doe je WEL!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:56 schreef houdjemond het volgende:
Ik zal geen viesdikke rant doen, beloofd.
Van D66 naar FVD hoe is het mogelijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fatsoenlijk rechts
(lol)
Geen leuk feestje op het programma morgen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:56 schreef PippenScottie het volgende:
Ik denk dat ik vanavond leuker vind dan ik morgenavond ga vinden.
Ik ga te stappen, dus dan komt wel goed.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:56 schreef PippenScottie het volgende:
Van de VVD naar D66 naar FvD en weer terug, dat kan alleen Johanquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Fatsoenlijk rechts
(lol)
Hopelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:56 schreef skysherrif het volgende:
Derksen is wel van FvD afgestapt toch
Voorlopig. Je weet het nooit met die man.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:56 schreef skysherrif het volgende:
En Liv?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:57 schreef PippenScottie het volgende:
Toen Steve Tyler nog kon zingen!
Ja, maar dat is met mensen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen leuk feestje op het programma morgen?
Brrr.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja, maar dat is met mensen.
Nou laatst had hij een bezoekje gehad van baudet over zaak Otten en nu is hij weer fan. Verrassend hèquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:56 schreef skysherrif het volgende:
Biertje drinken in de kroeg, eventueel café waar het altijd veel te druk is.quote:
Op mijn eerste album.quote:
Die man is zo makkelijk te paaien he. Never forget Riemer van der Velde en Jopie Munsterman.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou laatst had hij een bezoekje gehad van baudet over zaak Otten en nu is hij weer fan. Verrassend hè
Wie gaat er nu vannacht stappen met morgen op het oogquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:58 schreef skysherrif het volgende:
Ik kan gaan stappen maar dat is dan met mijn broertje en zijn vrienden van 18 a 20. Dus ik twijfel nog
Echt? Baasquote:
Ik vind uitgaan met oud en nieuw echt heel kutquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:58 schreef skysherrif het volgende:
Ik kan gaan stappen maar dat is dan met mijn broertje en zijn vrienden van 18 a 20. Dus ik twijfel nog
Morgenavond voor de laatste keer huisfeest in m'n oude studentenhuis. Daarna is m'n studententijd definitief voorbij en begin ik 2 januari aan een burgerlijke baan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:56 schreef PippenScottie het volgende:
SCHIJTLOLLIG RENSquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie gaat er nu vannacht stappen met morgen op het oog
--> Goed nieuws showquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:57 schreef Gretzl het volgende:
Minpunten voor Leo omdat ie íets teveel dingen fantastisch vindt, waaronder dat overroepen Aerosmith
Ik ben daar niet zo moeilijk in, ik zou dat gewoon doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:58 schreef skysherrif het volgende:
Ah, doe eensquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Echt? Baas![]()
Ik durf mijn eerste singeltje hier niet te vertellen
Ik heb er de leukste avonden meegemaakt en de meest kuttequote:Op dinsdag 31 december 2019 01:59 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik vind uitgaan met oud en nieuw echt heel kut
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:58 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Echt? Baas![]()
AMENquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:34 schreef El-Stinho het volgende:
Nogmaals mijn gemeende mening over Aerosmith:
Ik word echt doodmoe van dat geschreeuw en gejank in de microfoon door die club. Er zit geen greintje oprechte emotie bij. Allemaal voor die extra ''Kijk ons eens rock zijn'' feeling. Rot een teringeind op met die onzin. Zelfs Suzan en Freek spreiden meer oprechte emotie over hun album.
Sorry. Maar ik ga gewoon lekker met vrienden vieren en na afloop van dat feestje een kut coverbandje bekijken in de dorpskroeg zodat ik kruipend naar huis kanquote:
Sterktequote:Op dinsdag 31 december 2019 01:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Morgenavond voor de laatste keer huisfeest in m'n oude studentenhuis. Daarna is m'n studententijd definitief voorbij en begin ik 2 januari aan een burgerlijke baan.
Dat wordt janken
Kom maar op.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:59 schreef PippenScottie het volgende:
k heb Scharrebakken gegoogled.
Ik heb meer vragen dan antwoorden.
Ligt er ook een beetje aan welke stad natuurlijk, maar sommige mensen zijn net wat extra debiel dan ofzoquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb er de leukste avonden meegemaakt en de meest kutte
Mensen in Renesse.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie gaat er nu vannacht stappen met morgen op het oog
Ja dat is gewoon helemaal primaquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:59 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sorry. Maar ik ga gewoon lekker met vrienden vieren en na afloop van dat feestje een kut coverbandje bekijken in de dorpskroeg zodat ik kruipend naar huis kan
Met andere woorden: Duitsers.quote:
Doe toch maar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:58 schreef houdjemond het volgende:
Of Dirk scheringa afbranden tot het moment dat hij advertenties ging plaatsen in VIquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die man is zo makkelijk te paaien he. Never forget Riemer van der Velde en Jopie Munsterman.
Oh man. Ik hoop dat je hebt genoten van je laatste zomer. Deze Komen NOOIT Meer Terug!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Morgenavond voor de laatste keer huisfeest in m'n oude studentenhuis. Daarna is m'n studententijd definitief voorbij en begin ik 2 januari aan een burgerlijke baan.
Dat wordt janken
Nee, dit kan niet.quote:
Same. Ga nog liever met carnaval uit dan met O&N. Teveel mensen die zich niet kunnen beheersen als het om alcohol gaatquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:59 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik vind uitgaan met oud en nieuw echt heel kut
Ik had hiervoor dus heel veel cassettebandjes he!quote:
Sterkte. Een vreselijk moment.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat wordt janken
Alles beter dan Ouddorp iig als je dan toch in die uithoek bent.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Renesse is overigens echt kut trouwens, ik ging altijd uit in Goes.
Nederlandgodtwitter:fvdemocratie twitterde op zondag 29-12-2019 om 23:00:51WOW! We zijn er BIJNA! Nog ongeveer 1.500 leden en dan zijn we de grootste partij van Nederland.We hebben nog 2 dagen te gaan! Helpt u ons om als grootste politieke beweging 2020 in te gaan? Word dan NU lid en maak familie, vrienden en kennissen lid! https://t.co/Cyfw4Jb7gM https://t.co/lCn3IsSxva reageer retweet
Hahaha die had ik ook! Grijsgedraaidquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik had hiervoor dus heel veel cassettebandjes he!
Eerste "CD" moet dit dus zijn
Succes alvast met je nieuwe, serieuze leven!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat wordt janken
Vooral jammer dat hij wat minder scherp is tegenwoordig. Vroeger kwam hij overal nog wel mee weg, nu wordt het soms een beetje zielig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Of Dirk scheringa afbranden tot het moment dat hij advertenties ging plaatsen in VI
Nog even heel goed genietenquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Thx
Wel hele leuke feestjes altijd. En het beste vuurwerkuitzicht van Utrecht
Exactquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:00 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Same. Ga nog liever met carnaval uit dan met O&N. Teveel mensen die zich niet kunnen beheersen als het om alcohol gaat
Daddy DJ boksquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:01 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Hahaha die had ik ook! Grijsgedraaid
Deze heb ik ook gehad.quote:Op dinsdag 31 december 2019 02:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ken ik niet. En ik mis er geloof ik ook weinig aanquote:Op dinsdag 31 december 2019 02:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |