De rest wel vanmiddagquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen amsterdams hoor
Ik hoor het ook al borrelen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit doet mij heel veel.
Oprispend maagzuur veroorzaken bijvoorbeeld.
Eerder zou ook kunnen maar het lijkt me niet per se foutquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ligt het aan mij of is de zin 'Misschien ben ik vanavond vroeger vrij' grammaticaal niet juist?
Zelfde verhaal, Marvins stemgeluid is onmogelijk te harden voor mijquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meat Loaf was genot vanmiddag, hater.
Het snijdt grammaticaal in ieder geval meer hout dan Maaike Ouboter eerder vandaagquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ligt het aan mij of is de zin 'Misschien ben ik vanavond vroeger vrij' grammaticaal niet juist?
You jinxed it.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:49 schreef Kyran het volgende:
Ik zeg echt gvd 1 sec voor afkapebola tegen @:ViviRAWRS normaal kappen ze het hier af ......en BAM.
Allemaal dinorock?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:51 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zelfde verhaal, Marvins stemgeluid is onmogelijk te harden voor mij
Hier spreekt een kennerquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het snijdt grammaticaal in ieder geval meer hout dan Maaike Ouboter eerder vandaag
Breaking news: dat heeft iedereen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:52 schreef skysherrif het volgende:
Hazes in de kroeg, altijd verbloemen dat ik behalve het refrein niets van de tekst ken.
Heb ik wel met de meeste Nederlandstalige kroegnummers.
Trustenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Maar goed. Ik wilde eigenlijk gaan slapen, maar jullie nog even gedag zeggen. Dus bij dezen
Helemaal mee eens. Zij Gelooft in Mij is nogal overschat in z'n rijke oeuvrequote:Op dinsdag 31 december 2019 01:51 schreef RensAjacied het volgende:
Hazes heeft veel betere nummers. Kleine jongen, zeg maar niets meer en Een Vriend vind ik veel mooier
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Maar goed. Ik wilde eigenlijk gaan slapen, maar jullie nog even gedag zeggen. Dus bij dezen
Dit is wel 1 van de minderenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:51 schreef RensAjacied het volgende:
Hazes heeft veel betere nummers. Kleine jongen, zeg maar niets meer en Een Vriend vind ik veel mooier
Blijf nog maar even.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Ja, maar nooit zo expliciet als deze. Wel triestig dat dit zo hoog staat ergens ...quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn wel meer bands met nummers over zelfmoord toch.
Snap ook nooit zo goed waarom deze meer aanslaat dan de nummers die ik net noemde.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zij Gelooft in Mij is nogal overschat in z'n rijke oeuvre
quote:
Ook dat ja. Als ik het muzikaal wél fantastisch vind geef ik artiesten sowieso extra kansen als ik niet direct een klik heb met een (zang)stem. Maar ben nooit de grootste classicrockliefhebber geweestquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:52 schreef ChatGirl het volgende:
Leuk, nu een liedje over de dochter van Hazes
Je zal je verbazen over hoeveel mensen niet naar de tekst luisteren of niet doorhebben waar een nummer over gaatquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:53 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ja, maar nooit zo expliciet als deze. Wel triestig dat dit zo hoog staat ergens ...
Net Hotel California hierquote:
+1 jammer dat we deze BAAS niet meer gaan terugzien dit jaarquote:
Blijven trekken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:54 schreef FlyingEagle het volgende:
Dit zijn ook de moeilijkste uren om in bed te komen
Dat doen we dus ook gewoon nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:54 schreef FlyingEagle het volgende:
Dit zijn ook de moeilijkste uren om in bed te komen
Zoals Derksen altijd zegt: verdriet maakt mooiere muziek dan vreugdequote:Op dinsdag 31 december 2019 01:53 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ja, maar nooit zo expliciet als deze. Wel triestig dat dit zo hoog staat ergens ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |