quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:43 schreef Strani het volgende:
Uitgeschuifeld voor vandaag, bedtijd. Blijf genieten mensen en morgen massaal aan de oliebollen!
Zijn wel meer bands met nummers over zelfmoord toch.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:44 schreef Bonken het volgende:
Nu ben ik al eeuwen fan van deze band, maar dit nummer staat bijna nooit op de setlist.
Zal wel iets met het onderwerp te maken hebben, zoals ik al eerder zei ... maar ken wel 20 betere nummers.
WAKE UPquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jammer dat Chop Suey op zo'n waardeloos tijdstip komt. Voelt toch minder aan om dat liggend in bed te horen.
Gewoon springen in bedquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jammer dat Chop Suey op zo'n waardeloos tijdstip komt. Voelt toch minder aan om dat liggend in bed te horen.
Sleep well Strani!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:43 schreef Strani het volgende:
Uitgeschuifeld voor vandaag, bedtijd. Blijf genieten mensen en morgen massaal aan de oliebollen!
Ik blijf iig tot SOAD.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En dan is Joey eigenlijk nog mooier ... maar dat kent helemaal niemand.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:43 schreef El-Stinho het volgende:
Het voelt wel vreemd aan dat Hurricane tegenwoordig diep in de nacht zit. Drie jaar terug nog ruim overdag..
Daar had Boudewijn de Groot nog een nummer over vandeweekquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beter toch. Anders is het zo lastig fietsen.
En biertje gepakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |