Ja, simpelweg omdat ik Axl's stemgeluid nooit heb kunnen verdragen. Haal je die stem weg dan wordt het een heel ander verhaalquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Echt serieus Guns n Roses haten
Jeremyquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn wel meer bands met nummers over zelfmoord toch.
Op fietse?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar had Boudewijn de Groot nog een nummer over vandeweek
Mocht ik overlijden voor die tijd. Top.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:47 schreef El-Stinho het volgende:
Nog maar 22 uur en 13 minuten tot 2020 jongens
Er liggen op zolder ook nog mensen te slapen en mijn radiosound klinkt wat harderder.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:47 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Pas op. De entree van Rick is nabij.
Komt wel erg dichtbij zoquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:47 schreef El-Stinho het volgende:
Nog maar 22 uur en 13 minuten tot 2020 jongens
Treuren we dan om jou en proosten we op je leven?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mocht ik overlijden voor die tijd. Top.
Ik heb wel een nieuw bed gekocht, maar duurt nog wel even voordat ie geleverd wordt. Tot die tijd toch maar even m'n oude bed sparen.quote:
Agree!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:48 schreef jrwl het volgende:
Master Of Puppet is misschien wel het beste album, maar Ride The Lightning heeft de meest brute groffe gitaarsound ooit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:47 schreef Strani het volgende:
Thanks all!
[..]
Deze neem ik meeDe kus dan hè. Of wat jij wilt.
Meat Loaf was genot vanmiddag, hater.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Er staan minstens 14 artiesten hoger dan Freek & Suzan die ik nog veel dramatischer* vind dan ons olijke duo. Waaronder:
[..]
*Lees: dusdanige ooraids veroorzakend dat ik er niet voor m'n lol naar ga luisteren en dus meestal even mute als ze voorbij komen
Ik reed gisteren nog over de A6.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:46 schreef FlyingEagle het volgende:
Zo wel een aardig omslag naar Hazes
Altijdquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]mag hoor, wel zuinig op zijn.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:48 schreef jrwl het volgende:
Master Of Puppets is misschien wel het beste album, maar Ride The Lightning heeft de meest brute groffe gitaarsound ooit
Je hebt gelijk.quote:
"Kill Yourself" - S.O.D. (een kortje natuurlijk)quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn wel meer bands met nummers over zelfmoord toch.
Ik denk dat deze wel toepasselijker is hier:quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:48 schreef Kyran het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja, biertjes en live muziek aub.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Treuren we dan om jou en proosten we op je leven?
Sinds wanneer is hier een goede versie van?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:49 schreef El-Stinho het volgende:
Zij gelooft in mij
Maar weer de verkeerde versie
Neil Young maar ff boeken?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, biertjes en live muziek aub.
Voor mij de ideale muziek voor ritjes op de Harley Davidsonquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:47 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, simpelweg omdat ik Axl's stemgeluid nooit heb kunnen verdragen. Haal je die stem weg dan wordt het een heel ander verhaal
Sorry
Als het ff kan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |