Herkenbaar en ik ben nog maar 5 jaar ouder dan de jongste uit de klas.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben nog vijf jaar ouder dan jij, en dat ik dan over dingen vertel die ze zich niet kunnen voorstellen. Briljant.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:26 schreef Kyran het volgende:
@:ViviRAWRS pak jij een nieuw biertje voor mij?
Waar was dit? Toch niet LL95?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:24 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vond Radiohead live niet zoveel aan, totdat ze, de tweede helft, voor mij bekende nummers gingen spelen. En nadat al mijn vrienden al lang en breed terug naar de camping waren speelden ze dit nummer. Dat was magisch.
Haha, dat onthoud ik even voor volgend jaar voor de momenten waarop ik écht niet online kan zijn, maar wel m'n mening wil spuienquote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
misschien kunnen we een dergelijk essay allemaal schrijven aan het begin van de top 2000. Scheelt een hoop tijd
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:26 schreef Kyran het volgende:
@:ViviRAWRS pak jij een nieuw biertje voor mij?
Gebiedsgebotgenot.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:25 schreef Strani het volgende:
Er is mij dan ook dringend verzocht de klas en het schoolgebouw zo spoedig mogelijk te verlaten.
Hey Gretz! Hele dag niet gezien hierquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:27 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Haha, dat onthoud ik even voor volgend jaar voor de momenten waarop ik écht niet online kan zijn, maar wel m'n mening wil spuien![]()
Of anders een scriptje dat automatisch om de zoveel minuten een (vooraf klaargezette) reactie post
Ja, lekker, haal ook voor mij even.quote:
Jigsaw kent denk ik echt niemand die niet echt fan is van radiohead.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:27 schreef Bugno3 het volgende:
Niet zo goed als PA vandaag in de auto, maar bohhh.
En waarom staat Jigsaw (stemlijstgenot) niet in de lijst?
quote:
('17)quote:
Gretzl neemt het allemaal iets te serieus maar het is verder een werelduser.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:27 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hey Gretz! Hele dag niet gezien hier
Schuldigquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:27 schreef Bugno3 het volgende:
"Is dit een vrouw"
- Iedereen die dit voor de eerste keer hoort.
Beetje jammer dat het weinig effect hadquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Communicatie anno 2019.
Fast car neem ik aan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:27 schreef Bugno3 het volgende:
Niet zo goed als PA vandaag in de auto, maar bohhh.
Zeker, ik ken Gretz ook uit de echte wereld. Topgozerquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gretzl neemt het allemaal iets te serieus maar het is verder een werelduser.
Dit zou ook over jezelf kunnen gaan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gretzl neemt het allemaal iets te serieus maar het is verder een werelduser.
Een mix van StuBru en goede NL klassieker. Genot.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:28 schreef El-Stinho het volgende:
Wat zou de lijst mooi zijn zonder het voetvolk.
Opgekalefaterd.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:28 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is nou een goed grandioos nummer.
Sow.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit zou ook over jezelf kunnen gaan.
Sleep well hhhquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:28 schreef hhh38 het volgende:
Welterusten slapers
Ik ben hier veel te laat mee volgens mij
Dat dacht ik tot ik jouw reactie lasquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:28 schreef Isorden het volgende:
Ik heb jaren gedacht dat Tracy een man was
Ik weet dat ik het allemaal iets te serieus neem, maar er is geen weg terug meer voor me.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hahaha boem boem Theo wat een uithaalquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |