Zo probleemloos mogelijk de dag door slalommen, genietend van muziek en ijskoud bier.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef PippenScottie het volgende:
Zo.. wat doen jullie morgen eigenlijk?
In de pauze oliebollen eten op de zaak en hopelijk vroeg naar huis.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef PippenScottie het volgende:
Zo.. wat doen jullie morgen eigenlijk?
Dat klinkt beterquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hopen op een paar uur uitslapen, beetje opruimen en dan buurmeisje op bezoek voor zuipen en hapjes
+1quote:
Dikke eeuw geleden.quote:
Dit is zo ongeveer mijn 1e voetbal herinnering, ik was 4 en half toenquote:
Leuk buurmeisje?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hopen op een paar uur uitslapen, beetje opruimen en dan buurmeisje op bezoek voor zuipen en hapjes
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef Dagoduck het volgende:
Fuck it, ik blijf gewoon minimaal tot Slayer/SOAD.
Breakthru is lekker om tijdens Ajax-wedstrijden te luisteren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Enige nummer dat ik oprecht leuk vind
We Will Rock You is inderdaad verschrikkelijk. Jammer van een band die zoveel moois heeft gemaakt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dadelijk We Are The Champions.
Dat vind ik een parodie op een nummer. Alleen We Will Rock You is nog erger. Goedkoper en platter zijn de nummers nooit gemaakt. Effectbejag tot en met, en het klootjesvolk trapt er gretig in.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Man... mijn piemel bewoog een beetje!
Goed bezig!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Regionale radio. Stukjes schrijven voor de site. Kan vanuit huis, dus kan lekker de hele dag in m'n pyjama met de t2k aan binnen zitten
Mijn eerste voetbalherinnering is Robben Tjechiė.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit is zo ongeveer mijn 1e voetbal herinnering, ik was 4 en half toen![]()
Dat is een stuk meer gepolyesterdquote:
Geen moment in het jaar waar we meer gepassioneerd over muziek praten als deze.quote:
De laatste uurtjes zijn aangebrokenquote:
Ah, bonen zeker?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:05 schreef ChatGirl het volgende:
Dikke knallen hier nu.
Gvd de hele avond niks gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |