Sowieso Chris Evansquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het is 2019. Goede billen zijn goede billen!
we zijn het wel vaak eens he?!quote:
Billen kunnen zonder tetten, tetten niet zonder billen. Dus you do the maths.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef peaceman het volgende:
mensen het is heel simpel:
bij de tetten moeten de juiste billen zitten
Ik loop maar te geinen johquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Heb je mij echt mee te pakken, ik ga huilend 2020 in.
Knuppel
Tot morgen!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef alopio het volgende:
Ja fijne nacht allen, en voor degene die ik hier niet meer zie alvast een fijne jaarwisseling![]()
![]()
dit is waarquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Billen kunnen zonder tetten, tetten niet zonder billen. Dus you do the maths.
In The Holiday, boh jaquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Optreden waar mijn pa bij was in jaren 80 werd halverwege gestaakt omdat er kale neonazis het podium opkwamen om verhaal te halen nadat Jolink bier over hun heen gooide en de middelvinger opstak. Politie erbij alles.
Kan je nu niet meer voorstellen zulke optredens
nee nee nee nee nee nee nee nee neequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Billen kunnen zonder tetten, tetten niet zonder billen. Dus you do the maths.
Told youquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze tonen wel het appje van Benz maar niet die van Chevy
Waarom staat mijn naam hierbij?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Bonken het volgende:
[..]
EllendeJe maakt het allemaal veel te groot. En het is niks meer dan een lijst van Radio 2 luisteraars, met een vreselijke overdaad aan huisvrouwen die massaal op Boudewijn, De Brey, Borsato en Blof stemmen ...
Het haalt wel de status van de lijst verder omlaag, mensen gaan het als een knotsgek feestje zien. De bedoeling van de eerste lijst is daarmee volledig om zeep geholpen (een soort monument van xxx aantal jaar popmuziek aanleggen)quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Bonken het volgende:
[..]
EllendeJe maakt het allemaal veel te groot. En het is niks meer dan een lijst van Radio 2 luisteraars, met een vreselijke overdaad aan huisvrouwen die massaal op Boudewijn, De Brey, Borsato en Blof stemmen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |