quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:14 schreef maxi-mus het volgende:
A great white bites a UFO aircraft in the Pacific and turns into a robo/shark hybrid.
3.1/10
Dat ik Sylvia had geholpen om de trap urinevrij te maken, nadat ze was overvallen en tevens haar hielp met omkleden.quote:
Rustig aan joh gekke autistquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef El-Stinho het volgende:
DRT / [PDC WK 2020] Voorspelspel #2: Nog maar 2 Nederlanders
VUL N VUL IN VUL IN VUL IN
Dat plot spreekt me wel aan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]3.1 genot.
Maar ook weinig stemmen. Zeker niet in de bios geweest, anders gewoon 7tje hoor
Rotten Tomatoes moet je kijken joh. 1,3 gemiddeld GENOTquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]3.1 genot.
Maar ook weinig stemmen. Zeker niet in de bios geweest, anders gewoon 7tje hoor
Aldus Poepz0r, hahahaaha.quote:
Nog beter.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rotten Tomatoes moet je kijken joh. 1,3 gemiddeld GENOT
Ik sprint niet, ik kom gewoon op tijd hahaquote:
RT is de enige reviewsite die je redelijk serieus kunt nemen. IMDB en MM is teveel userreviews genot.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:17 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nog beter.
MM wint met een 0.9 (maar max. is daar 5 punten, dus omgerekend een 1.8).
Volgens je vriendin kom je nooit halve tammequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik sprint niet, ik kom gewoon op tijd haha
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat ik Sylvia had geholpen om de trap urinevrij te maken, nadat ze was overvallen en tevens haar hielp met omkleden.
Maar die vriendin bestaat dan niet, lieverd. Heb je nog een leuke anekdote?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens je vriendin kom je nooit halve tamme
Zal wel niet uit luxe zijn geweest.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat er echt acteurs zijn geweest die het script hebben gelezen en dachten: ja, dit is wel wat. Hier ga ik tijd en energie in steken.
Bestaat niet OMEGALUL.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar die vriendin bestaat dan niet, lieverd. Heb je nog een leuke anekdote?
Moviemeter is prima.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
RT is de enige reviewsite die je redelijk serieus kunt nemen. IMDB en MM is teveel userreviews genot.
Je hebt altijd baas boven baas.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:18 schreef De_Kraam het volgende:
Dit komt niet in de buurt van SS Doomtrooper.
Gewoon losgaan met die ratelmachine van je, ouwe smikkelbeer. 2019 en dit decennium moeten goed worden afgesloten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bestaat niet OMEGALUL.
Wat wil je weten ouwe stokslobberaar. Ik heb er nog wel een paar hoor.
Dat is toch juist superleuk om aan zo'n slechte film mee te doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat er echt acteurs zijn geweest die het script hebben gelezen en dachten: ja, dit is wel wat. Hier ga ik tijd en energie in steken.
RT zitten de kenners. MM is pure aids.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moviemeter is prima.
Imdb overwaardeert die superheldencrap teveel.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
RT zitten de kenners. MM is pure aids.
@GGMM is een gewaardeerde user op Moviemeterquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
RT zitten de kenners. MM is pure aids.
Snakes on a planequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch juist superleuk om aan zo'n slechte film mee te doen.
Samuel L. Jackson zat ook in Snakes on a Plane.
Ja maar die scoort nog relatief goedquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch juist superleuk om aan zo'n slechte film mee te doen.
Samuel L. Jackson zat ook in Snakes on a Plane.
Ik heb er wel 1 over MvG en dit probeerde Price vandaag ook trouwensquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon losgaan met die ratelmachine van je, ouwe smikkelbeer. 2019 en dit decennium moeten goed worden afgesloten.
Het WK2014 bedoel je?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1 over MvG en dit probeerde Price vandaag ook trouwens
MvG is een vd weinige die met zijn tegenstanders gaat trainen. Zo speelde hij ooit een wedstrijd tegen Taylor (die hij dik won).
In de ingooiruimte begon MvG al met banter tegenover de legende Taylor. Tijdens het ingooien noemde MvG even op wat zijn gemiddeldes waren in zijn laatste wedstrijden en vroeg: Wat gooide jij eigenlijk precies? Natuurlijk wist MvG dat, maar hij daagde hem uit. Taylor (toen nog redelijk naief) ging erop in.
Hierna wist MvG even heerlijk op te ratelen dat hij al x keer van de GROTE KAMPIOEN had gewonnen en of Taylor misschien wist hoe dat kon![]()
![]()
Die avond ging Taylor ik geloof er met 7-0 af Premier League.
Nee was een Premier League avond waar hij hem helemaal sloopte. Maar MvG doet dat altijd. Beetje uitdagen, banter zoals de Engelsen het noemen. Niets meer dan plagerij uiteraard, maar wel erg leuk.quote:
Parasitequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Wat is jullir film van het jaar? #dtv
Ik heb weinig films gezien eigenlijk uit 2019, denk dan The Irishmen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Nee, maar dat moet dan 2014 geweest zijn na het WK 2014 bedoel ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee was een Premier League avond waar hij hem helemaal sloopte. Maar MvG doet dat altijd. Beetje uitdagen, banter zoals de Engelsen het noemen. Niets meer dan plagerij uiteraard, maar wel erg leuk.
De Joker.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Geen idee ouwe reus. Ik zie ongeveer 150-200 films per jaar + series.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Denk dat ik in 2019 geen enkele film of serie heb gezienquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Bijna geen films gezien dit jaar eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Zou kunnen ja, maar dat uitdagen/plagen hoort erbij. Het blijft een mentaal spelletje. Darten kunnen ze allemaal.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, maar dat moet dan 2014 geweest zijn na het WK 2014 bedoel ik.
pl 2014 dus
Wtfquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Denk dat ik in 2019 geen enkele film of serie heb gezien
Mentaal spelletje hoort erbij, ja. Af en toe, maar niet constant. Ik ben van de middenweg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, maar dat uitdagen/plagen hoort erbij. Het blijft een mentaal spelletje. Darten kunnen ze allemaal.
1. El Camino: A Breaking Bad Moviequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Waar was jij toen dan?quote:Op maandag 30 december 2019 23:56 schreef El-Stinho het volgende: [..] Dat interesseert me echt geen hol. Ik kijk vanwege pure interesse voor darts. Niet zo nodig omdat er een vlaggetje meespeelt. Waar waren de vlaggetjesmensen en de RTL7's en SBS6'jes toen er geen Nederlander het goed deed? Nergens, nergens, nergens. Alles om goedkoop te scoren en interessant te doen bij het voetvolk. Graaf die kloof. Graaf die kloof.
Ik kijk heel weinig films omdat er zoveel series zijn om te kijken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee ouwe reus. Ik zie ongeveer 150-200 films per jaar + series.
Darts is 80% mentaal, 10% wil en 10% talent. Price was mad op zichzelf overigens. Is een echte winnaar dat kun je wel zien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mentaal spelletje hoort erbij, ja. Af en toe, maar niet constant. Ik ben van de middenweg.
Er is teveel helaas. Ik kijk ook graag naar jaren 30-40 films, film noirs enzquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk heel weinig films omdat er zoveel series zijn om te kijken.
Naar dat soort oude films kan ik niet kijken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is teveel helaas. Ik kijk ook graag naar jaren 30-40 films, film noirs enz![]()
Dan zie je pas hoe je moet acteren zonder poespas
Nee.quote:
Care.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Lekker in het Engels, erg realistisch.
We dachten dat je dood wasquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mr. Robot S4 voor mij het beste denk ik.
OZquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was aardig. Acteurs die niet in de originele taal spraken, meh.
OZ
Sopranos
KONINGSERIES
Ik moet de vinale nog bekijken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mr. Robot S4 voor mij het beste denk ik.
Toen heb ik via allerhande streams moeten kijken hoe pak 'm beet Whitlock een godenset gooide tegen Wade op het WK2010. Ik heb via een kutstream moeten zien hoe Van Barneveld een 9-dart gooide tegen Dolan op het WK2010. De huidige generatie maakt zich al druk als ze een weekendsessie van pak 'm beet het EK niet kunnen zien.quote:
Ik ben ook zon type. Ik verzamel filmsquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En film dan, jij lijkt mij wel een filmhuis type.
Ik wil een waardig opvolger van Big Bang Theory, majaquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wacht op weer een echt leuke comedy serie.
Iets zoals Community ofzo.
Ik koop nooit meer iets eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben ook zon type. Ik verzamel filmsKleine 1500 staan allen. Limited editions, blurays, dvds etc etc
Heb er maar 2 gezien, waarvan 1 voor het eerstquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Was wel genot hoor, normaliter kijk ik nooit Aziatische films maar hier was niks mis mee.quote:
Wow.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik koop nooit meer iets eigenlijk.
Media altijd. Heel veel films hebben verlopen rechten > komen niet of nooit meer op Netflix etc en dan? Kun je de film dus nooit meer zien. Daarom koop ik films en vooral series/tekenfilms die nergens te zien zijn en meestal ook erg prijzig vanwege lage oplages.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik koop nooit meer iets eigenlijk.
You is toch voor vrouwen, ben daar al na drie afleveringen mee gestopt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel genot hoor, normaliter kijk ik nooit Aziatische films maar hier was niks mis mee.
[..]
Wow.
Ben je nog verder gegaan met You of vond je het niks?
Ja zit het nu ook te kijken, seizoen 2 aflevering 6. Wel leuk voor tussendoor maar het moet niet teveel seizoenen krijgen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel genot hoor, normaliter kijk ik nooit Aziatische films maar hier was niks mis mee.
[..]
Wow.
Ben je nog verder gegaan met You of vond je het niks?
Comedy series kijk ik echt nooit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wacht op weer een echt leuke comedy serie.
Iets zoals Community ofzo.
Midsommar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En film dan, jij lijkt mij wel een filmhuis type.
Doe altijd fok mobielquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sorry, ik zat samen met mijn vader te kijken.
En FOK! mobiel is kut.
Wat maakt het voor vrouwen dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
You is toch voor vrouwen, ben daar al na drie afleveringen mee gestopt.
Heel veel van die Netflix titels hebben zo'n Netflix sausje wat het irritant maakt.
Ik hou dan weer van de soms meer serieuze momenten in comedy series.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Comedy series kijk ik echt nooit.
Heb dan liever random humoristische momenten in een drama- of thrillerserie.
Dat gaat snel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja zit het nu ook te kijken, seizoen 2 aflevering 6. Wel leuk voor tussendoor maar het moet niet teveel seizoenen krijgen.
Dat alles er niet iets te mooi en opgemaakt uitziet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat maakt het voor vrouwen dan?
Zo. Echte offers heb je moeten brengen zeg. Je zat gewoon te kutten op FOK! dus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toen heb ik via allerhande streams moeten kijken hoe pak 'm beet Whitlock een godenset gooide tegen Wade op het WK2010. Ik heb via een kutstream moeten zien hoe Van Barneveld een 9-dart gooide tegen Dolan op het WK2010. De huidige generatie maakt zich al druk als ze een weekendsessie van pak 'm beet het EK niet kunnen zien.
Dan weet ik; het kan nooit meer erger dan 2010 of 2011.
Jokerquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Net een briljante post willen maken en dan per ongeluk op een advertentie drukken.quote:
Als je een beetje autoriteit uitstraalt gaan ze niet eens rellen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef Tjacka het volgende:
Ze gingen in Bnw rellen tijdens darten
Ik heb mijn handen vol aan die schobbejakken
Vandaag de hele dag vrij en brak, dan gaat het rap.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat snel.
Eens wel met je laatste punt, maar je weet al dat ze dit gaan uitmelken.
Geen leven genotquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vandaag de hele dag vrij en brak, dan gaat het rap.
Ik ben in 2010 naar de Premier League geweest, ouwe reus. Newcastle; met Lewis, Baxter, Whitlock, Wade, Van Barneveld, een ziedende King, Taylor en Jenkins.+ Maar deze vraag is sowieso invalide omdat dit totaal niets met mijn punt te maken heeft.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zo. Echte offers heb je moeten brengen zeg. Je zat gewoon te kutten op FOK! dus.
Ooit eens de moeite genomen je helden in het echt te zien dan?
Veel mannen houden daar ook van.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat alles er niet iets te mooi en opgemaakt uitziet.
Kijk die trailer hierboven ouwe dibbesquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel mannen houden daar ook van.
Nederland krijgt ook een nieuwe serie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens hebben de Belgjes weer een zeer goed uitziende serie op Netflix he
GENOT![]()
Aparte namen als je zo terugdenkt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben in 2010 naar de Premier League geweest, ouwe reus. Newcastle; met Lewis, Baxter, Whitlock, Wade, Van Barneveld, een ziedende King, Taylor en Jenkins.+ Maar deze vraag is sowieso invalide omdat dit totaal niets met mijn punt te maken heeft.
Belgjes maken veel goede series. En schrijven ook veel voor andere landen. BELGEN GENOTquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland krijgt ook een nieuwe serie.
Over demonen in het Rijksmuseum ofzo.
Baxter, Jenkins ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Aparte namen als je zo terugdenkt.
Al eerder gezien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kijk die trailer hierboven ouwe dibbes
Belgen hebben ook een betere muzieksmaak dan ons, hé.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Belgjes maken veel goede series. En schrijven ook veel voor andere landen. BELGEN GENOT
Misschien kunnen ze ook eens goede wegen maken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Belgjes maken veel goede series. En schrijven ook veel voor andere landen. BELGEN GENOT
En GoT enz welquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al eerder gezien.
Trekt mij niet zo.
Flopmannenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Veel mannen houden daar ook van.
Is wel mooi om dan wat series in te halen ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al die dagen tussen kerst en oud en nieuw vind ik eigenlijk allemaal voelen als zondagen.
AARDE IS PLATquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef Tjacka het volgende:
Ze gingen in Bnw rellen tijdens darten
Ik heb mijn handen vol aan die schobbejakken
Mwa ligt eraan. Top 2000 kan ik altijd goed mee leven. 37 x Queengoden erin koekoekquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Belgen hebben ook een betere muzieksmaak dan ons, hé.
Ja dat is nog steeds niet gefixedquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net een briljante post willen maken en dan per ongeluk op een advertentie drukken.
Dan ben ik er alweer klaar mee.
Johannes, wat ga je doen met de jaarwisselng?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Flopmannen
[..]
Is wel mooi om dan wat series in te halen ja.
Stop de laatste tijd wel heel vaak snel, dus ook bij You. Ik moet echt weer even een serie vinden waar ik echt verslaafd aan raak.
Dan is het toch al niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En GoT enz welToch van hetzelfde laken een pak ouwe reus. Alleen is dit meer op waarheid gebaseerd geloof ik.
Nou dat heb ik nu gedaan!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je een beetje autoriteit uitstraalt gaan ze niet eens rellen.
https://stem.nporadio2.nl(...)e77f07742489f1266748quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa ligt eraan. Top 2000 kan ik altijd goed mee leven. 37 x Queengoden erin koekoek
Gotham was een genotsserie en dat kwam met name door die jonge acteur die Joker speelde, tering wat een baasquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Flopmannen
[..]
Stop de laatste tijd wel heel vaak snel, dus ook bij You. Ik moet echt weer even een serie vinden waar ik echt verslaafd aan raak.
Dark al gezien?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel een rare film hoor. Ik moet The Irishman ook nog zien trouwens.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ga ik volgend jaar even kijken dan.
Praat niet zo over mijn users!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:36 schreef Nober het volgende:
[..]
AARDE IS PLAT
HELAAS BESTAAT NIET
EPSTEIN DIDN'T KILL HIMSELF
Zeg dat maar!!
Dire Straitsgodenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://stem.nporadio2.nl(...)e77f07742489f1266748
Dit is mijn stemlijst ouwe reus.
België in de 18de eeuw was gewoon Nederland zottekes daar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens hebben de Belgjes weer een zeer goed uitziende serie op Netflix he
GENOT![]()
Mijn ideale muziek, man. Meer dan vijf minuten, heerlijke opbouw. Beter kan niet.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:18 schreef De_Kraam het volgende:
Dit komt niet in de buurt van SS Doomtrooper.
Mijn favoriet blijft toch Schindler's Listquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wel een rare film hoor. Ik moet The Irishman ook nog zien trouwens.
Nee klopt, matig trackrecord. Eckte eckten keken daarvoor al natuurlijk. Niet op het moment dat het populair werd na de jaren 2000. Of hoe ver gaat dit ver pissen van jou?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben in 2010 naar de Premier League geweest, ouwe reus. Newcastle; met Lewis, Baxter, Whitlock, Wade, Van Barneveld, een ziedende King, Taylor en Jenkins.+ Maar deze vraag is sowieso invalide omdat dit totaal niets met mijn punt te maken heeft.
Wel weer een snoblijstje maatquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://stem.nporadio2.nl(...)e77f07742489f1266748
Dit is mijn stemlijst ouwe reus.
Queen - One Vision lange versie ook zoiets, wat een genotquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn ideale muziek, man. Meer dan vijf minuten, heerlijke opbouw. Beter kan niet.
Ja het is Duits, maar laat je daar niet door tegenhouden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat dat Duitse? Nee nog niet, leek me op zich wel leuk.
Ik kijk sinds 2006, maar goed. Ik kom uit 1998. Jij komt weer met je lastige vragen aanzetten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee klopt, matig trackrecord. Eckte eckten keken daarvoor al natuurlijk. Niet op het moment dat het populair werd na de jaren 2000. Of hoe ver gaat dit ver pissen van jou?
Tip: doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wel een rare film hoor. Ik moet The Irishman ook nog zien trouwens.
Sieg heil.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is Duits, maar laat je daar niet door tegenhouden.
Is mijn favoriete Netflix Original denk ik.
Telegraph Road is genot. 14 minuten lang. Lekker treinritje wegdromen oh oh oh.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Queen - One Vision lange versie ook zoiets, wat een genot![]()
Dire Straits - Sultans of de Swingersclub genot
Ik vraag me altijd echt af hoe ze dat soort scripts goedkeuren en er nog geld aan uitgeven ook.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat komt er vaak toch een bagger uit hollywood.
'...een soort blauwe nazi hulk...'
JK SIMMONS GODquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Whiplash vond ik wel een topshow in de bioscoop.
Die hadden toch Hoe Het Danst op nummer 1 van de top zoveel aller tijden?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Belgen hebben ook een betere muzieksmaak dan ons, hé.
Nieuwste Tarantino al gezien? Heb hem net binnen genot.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd echt af hoe ze dat soort scripts goedkeuren en er nog geld aan uitgeven ook.
JK Simmons doet ook de stem in Klaus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
JK SIMMONS GOD![]()
Whiplash is bizar goed gemaakt![]()
Tip wat echt een onderbelichte film is; SPOORLOOS van George Sluizer. Wat een enorme indruk heeft die film gemaakt holy balls
Zal de volgende week een poginkje wagen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is Duits, maar laat je daar niet door tegenhouden.
Is mijn favoriete Netflix Original denk ik.
Ik ga wat speciaalbiertjes drinken in de Randstad, wat spelletjes, en daarna kijken we wel of we naar buiten gaan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Johannes, wat ga je doen met de jaarwisselng?
Dat weet ik, maar ik kijk verder dan alleen de nummer 1 ook al weet ik niet hoe die lijst eruit ziet haha.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:40 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Die hadden toch Hoe Het Danst op nummer 1 van de top zoveel aller tijden?
Wel op tijd gestopt. Beter dan Febo. 9 darter genot toen nog. Blijft zonde dat hij en Baxtor nooit een major hebben gepakt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Baxter, Jenkins ja.
Jenkins hebben we zes jaar geleden voor het laatst in volle glorie gezien
Nope, ga ik binnenkort kijken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nieuwste Tarantino al gezien? Heb hem net binnen genot.
Zoals de voorgaande jaren lekker zuipen hier.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zal de volgende week een poginkje wagen.
[..]
Ik ga wat speciaalbiertjes drinken in de Randstad, wat spelletjes, en daarna kijken we wel of we naar buiten gaan.
JK Simmons is de opperbaas uit OZ. Daarin speelt hij een neonazi die je piemel eraf hakt en in je eigen mond stopt genotquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
JK Simmons doet ook de stem in Klaus.
Leuke animatiefilm is dat
Zeker Jenkins was zonde met de UK Openquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wel op tijd gestopt. Beter dan Febo. 9 darter genot toen nog. Blijft zonde dat hij en Baxtor nooit een major hebben gepakt.
Oh ja, die heb ik ook gezien. Vond het niet echt voor volwassenen, niet echter voor pubers, niet echt voor kinderen. Maar verder wel een prima filmpje.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
JK Simmons doet ook de stem in Klaus.
Leuke animatiefilm is dat
Detective Pikachu is ook onderweg genot.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nope, ga ik binnenkort kijken.
Net als Joker
Deze week gezien, viel niet tegenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nope, ga ik binnenkort kijken.
Net als Joker
Hij zat ook in de eerste Spiderman-trilogie (toen keek ik nog superheldenfilms)quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
JK Simmons is de opperbaas uit OZ. Daarin speelt hij een neonazi die je piemel eraf hakt en in je eigen mond stopt genot![]()
En uit Batman uiteraard. Jim Gordon genot
Jup en dat was ook de beste trilogie. Nu is het veel teveel cringe bij Marvel. Deadpool was baas, maar de andere films probeerde die grapjes teveel na te doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij zat ook in de eerste Spiderman-trilogie (toen keek ik nog superheldenfilms)
Je kan ook gewoon waarderen dat steeds meer mensen deze mooie sport waarderen, ipv te janken dat het geen eckten zijn omdat ze voor een ‘vlaggetje’ juichen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk sinds 2006, maar goed. Ik kom uit 1998. Jij komt weer met je lastige vragen aanzetten.
Ik mis Terry Jenkinsquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Batman was topquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
JK Simmons is de opperbaas uit OZ. Daarin speelt hij een neonazi die je piemel eraf hakt en in je eigen mond stopt genot![]()
En uit Batman uiteraard. Jim Gordon genot
Gewoon een familiefilm met elementen voor iedereen erin, dat is gewoon prima.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik ook gezien. Vond het niet echt voor volwassenen, niet echter voor pubers, niet echt voor kinderen. Maar verder wel een prima filmpje.
Juichen voor een vlaggetje is gewoon kansloos. Hoe kan je dan plezier uit het kijken naar een sport halen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon waarderen dat steeds meer mensen deze mooie sport waarderen, ipv te janken dat het geen eckten zijn omdat ze voor een ‘vlaggetje’ juichen.
Anders had je nog steeds op je gare streams naar haperend beeld zitten staren.
Die vond ik erg vermakelijkquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Detective Pikachu is ook onderweg genot.
Mijn laatste Jenkins-herinneringen zijn de bagagedragerclash met Taylor op de Matchplay 2013 en de 9-dart op het WK2014. Alles daarna is kaalhoofd helaasquote:
Dat plot sloeg helemaal nergens op. Einde verhaal.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die vond ik erg vermakelijk
Live action Pokémon JAAAAA
Ik juich voor de beste en dat is MvG. Wat die man kan is verschrikkelijk buitenaards. Taylor kwam daar ook niet aan. Wat een genot om die man te zien gooienquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Juichen voor een vlaggetje is gewoon kansloos. Hoe kan je dan plezier uit het kijken naar een sport halen.
Into the Spider-Verse wel laatst gezien, heb nu niks meer met het onderwerp maar dat was erg tof gemaakt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup en dat was ook de beste trilogie. Nu is het veel teveel cringe bij Marvel. Deadpool was baas, maar de andere films probeerde die grapjes teveel na te doen.
Black Widow gaat wel genot worden trouwens en Birds of Prey met Margot Robbie godin
Proost maat, paar hertog jan, karmelietje, niks mis mee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zoals de voorgaande jaren lekker zuipen hier.
Ik zag een tijdje geleden Green Lantern (Ryan Reynolds) man man manquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat plot sloeg helemaal nergens op. Einde verhaal.
Ik juich niet voor de beste omdat dat weinig plezier oplevert ouwe reus. Mag datquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik juich voor de beste en dat is MvG. Wat die man kan is verschrikkelijk buitenaards. Taylor kwam daar ook niet aan. Wat een genot om die man te zien gooien
Dat was een legendarisch potjequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mijn laatste Jenkins-herinneringen zijn de bagagedragerclash met Taylor op de Matchplay 2013 en de 9-dart op het WK2014. Alles daarna is kaalhoofd helaas
Waarom niet?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:42 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik kan mij er echt niet toe zetten om. Aan nieuwe series te beginnen.
Vandaag karmeliet, prestige en enkeltje. Heeft het goed gedaan man boh boh boh.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Proost maat, paar hertog jan, karmelietje, niks mis mee.
Die was echt goed ja.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:43 schreef Poepz0r het volgende:
Vdweek trouwens Hateful Eight gezien. Wat een genot die Tarantino, Actie genot op het einde bohhh
Weinig plezier? Man ik sta op de banken als die weer eens een 9tje pleurt of een 120 gemiddeld. Dat is ultiem. Dat kan bijna niemand. Dan kijk jij lekker naar 95-100 gemiddeld. Dat zie je bij de BDO ook, niks bijzonders.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik juich niet voor de beste omdat dat weinig plezier oplevert ouwe reus. Mag dat?
Batman trilogie herbekeken na Joker, wat een genot.quote:
Natuurlijk sloeg het nergens op.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:44 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat plot sloeg helemaal nergens op. Einde verhaal.
Ik haal tegenwoordig meer plezier uit de Euro TOursquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Weinig plezier? Man ik sta op de banken als die weer eens een 9tje pleurt of een 120 gemiddeld. Dat is ultiem. Dat kan bijna niemand. Dan kijk jij lekker naar 95-100 gemiddeld. Dat zie je bij de BDO ook, niks bijzonders.
Alles van Tarantino is genot. Reservoir Dogs. Wist jij dat zangeres PINK haar naam dankt aan Mr Pink uit die film?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die was echt goed ja.
Geschoten alsof het een soort toneelstuk was.
Little Green Bag genotquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alles van Tarantino is genot. Reservoir Dogs. Wist jij dat zangeres PINK haar naam dankt aan Mr Pink uit die film?
Dat nog niet zozeer, zeker in de vakantie zoals nu niet, maar kom er vaak lastig in en bang dat ik het toch niks vind en mijn tijd heb verspeeld.quote:
Ik uit het mentale spel wat MvG met zijn tegenstanders speelt. Sokjes optrekken en je weet wat er gaat komen. Dat is bizar knap als je dat kan, soort van knop omzetten ofzo. Dat kan echt niemand, behalve hij.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik haal tegenwoordig meer plezier uit de Euro TOurs?
Verschillende mensen halen op verschillende manieren plezier uit een sport. Er is niet 1 juiste manier om van een sport te genieten, dat snap je zelf toch ook wel?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Juichen voor een vlaggetje is gewoon kansloos. Hoe kan je dan plezier uit het kijken naar een sport halen.
Je kan toch gewoon opzoeken welke series een hoge rating hebbenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:47 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Dat nog niet zozeer, zeker in de vakantie zoals nu niet, maar kom er vaak lastig in en bang dat ik het toch niks vind en mijn tijd heb verspeeld.
Ik weet ook wat er gaat komen als hij zijn sokjes optrekt haha. Maar ik ben na zes jaar wel uitgekeken op het totaalpakket van Gerwenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik uit het mentale spel wat MvG met zijn tegenstanders speelt. Sokjes optrekken en je weet wat er gaat komen. Dat is bizar knap als je dat kan, soort van knop omzetten ofzo. Dat kan echt niemand, behalve hij.
Dat nog niet zozeer, zeker in de vakantie zoals nu niet, maar kom er vaak lastig in en bang dat ik het toch niks vind en mijn tijd heb verspeeld.quote:
Dark knight is 1 van de beste films ooit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Batman trilogie herbekeken na Joker, wat een genot.
@GGMM en ik vinden het leuker als je over FC Twente post.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Verschillende mensen halen op verschillende manieren plezier uit een sport. Er is niet 1 juiste manier om van een sport te genieten, dat snap je zelf toch ook wel?
Ik mis weerstand voor hemquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik uit het mentale spel wat MvG met zijn tegenstanders speelt. Sokjes optrekken en je weet wat er gaat komen. Dat is bizar knap als je dat kan, soort van knop omzetten ofzo. Dat kan echt niemand, behalve hij.
Deze scene. Dansje genotquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon opzoeken welke series een hoge rating hebbenen dan een premise vinden die je interessant vindt en je zit er wel in.
Ja dat klopt wel, maar die hebben vaak veel seizoenen en zoveel tijd heb ik normaal door de week ook nietquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon opzoeken welke series een hoge rating hebbenen dan een premise vinden die je interessant vindt en je zit er wel in.
Elke dag 1 afleveringquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, maar die hebben vaak veel seizoenen en zoveel tijd heb ik normaal door de week ook nietmoet het eigenlijk eens in een x doorkijken.
Zwakjes hoor dat je niet inhoudelijk durft te posten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:GGMM en ik vinden het leuker als je over FC Twente post.
Ik heb teveel bier op, manquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zwakjes hoor dat je niet inhoudelijk durft te posten.
Karmeliet, Prestige en een zuivere HJ.quote:
Wit goud is coke tamzakquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Karmeliet, Prestige en een zuivere HJ.
Nog anekdotes over darters aan de drugs? De Prince of Wales bijvoorbeeld?quote:
Welke series met hoge rating moet je nog kijken?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel, maar die hebben vaak veel seizoenen en zoveel tijd heb ik normaal door de week ook nietmoet het eigenlijk eens in een x doorkijken.
Nee helaas. Ik ken wel darters die echt in de problemen zitten, vaak financieel door slecht management (oplichters zijn er veel in de dartswereld).quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nog anekdotes over darters aan de drugs? De Prince of Wales bijvoorbeeld?
Fijne jaarwisseling ouwe reus. Meen ik oprecht ondanks dat je een rare vogel bent.quote:
Fijne jaarwisseling ouwe reus. Ajoh rare vogel valt wel mee, dit forum is een act. Allemaal genotquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Fijne jaarwisseling ouwe reus. Meen ik oprecht ondanks dat je een rare vogel bent.
Zo is datquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Fijne jaarwisseling ouwe reus. Ajoh rare vogel valt wel mee, dit forum is een act. Allemaal genot
Nee, je weet zelf ook dat je dom aan het lullen bent met je puristische bullshit.quote:
Je kan met mij prima een avond in de Bananenbar doorbrengen ouwe reus. Niks mis mee, wel zelf je drank betalen.quote:
The Wirequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:56 schreef Poefbank het volgende:
Ik heb laatst the wire gekeken. Veel te laat kwam al snel achter. Wat een briljante serie is dat
Ik ben PUUR.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Fijne jaarwisseling ouwe reus. Ajoh rare vogel valt wel mee, dit forum is een act. Allemaal genot
The Punisher is ook genot. Gecanceled wegens teveel geweld. Lekker iemand doodslaan en dan blijven slaan, KOEKOEK GENOTTTTquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Wire![]()
The Deuce is van dezelfde maker, ook genot.
Nee dat past niet in dat rijtje.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:58 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
The Punisher is ook genot. Gecanceled wegens teveel geweld. Lekker iemand doodslaan en dan blijven slaan, KOEKOEK GENOTTTT
Het is gewoon de paradox waar ik in leef. Ik heb een hekel aan het voetvolk maar ik heb ook het voetvolk nodig.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:57 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, je weet zelf ook dat je dom aan het lullen bent met je puristische bullshit.
Ken je de drogreden no true scotsman? Mensen die pas sinds kort juichen voor Van Gerwen of wie dan ook zijn net zo goed en net zo’n grote fan van darts als jij.
8.4 gemiddeld ouwe reus. Is echt een prima serie. Hij bezit ook geen krachten ofzo zoals Spiderman of wie dan ook. Extreem gewelddadig wel die serie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat past niet in dat rijtje.
poah, die gaat op het lijstje. Waarom maar 3 seizoen?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
The Wire![]()
The Deuce is van dezelfde maker, ook genot.
The Night Before is ook genot (miniserie).quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef Poefbank het volgende:
[..]
poah, die gaat op het lijstje. Waarom maar 3 seizoen?
Mensen die genieten van messi en ronaldo zijn geen echte voetbalfans natuurlijk. Iedereen is uitgekeken op het totaalpakket messi ondertussen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik weet ook wat er gaat komen als hij zijn sokjes optrekt haha. Maar ik ben na zes jaar wel uitgekeken op het totaalpakket van Gerwen/
Omdat het een afgerond verhaal is.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef Poefbank het volgende:
[..]
poah, die gaat op het lijstje. Waarom maar 3 seizoen?
Ik kan genieten van Messi, maar het voetvolk doet na een zege van 5-0 op Mallorca alsof alle 17 andere wedstrijden in de eerste seizoenshelft van Barça niet kut waren. Het kritiekloze van journalisten of ander voetvolk is zo extreem storend en cynischmakend.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Mensen die genieten van messi en ronaldo zijn geen echte voetbalfans natuurlijk. Iedereen is uitgekeken op het totaalpakket messi ondertussen.
Bedoel je niet the night of?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
The Night Before is ook genot (miniserie).
Ah dat is mooi. Dan is het niet uitgemolken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het een afgerond verhaal is.
Ook flinke timeskips tussen elk seizoen in, gaat ook over de opmars van porno.
Op naar een Valverde-loos 2020!quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan genieten van Messi, maar het voetvolk doet na een zege van 5-0 op Mallorca alsof alle 17 andere wedstrijden in de eerste seizoenshelft van Barça niet kut waren. Het kritiekloze van journalisten of ander voetvolk is zo extreem storend en cynischmakend.
Series waar het einddoel van tevoren bekend is en weten wanneer ze moeten stoppenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:03 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ah dat is mooi. Dan is het niet uitgemolken.
Pas vanaf de zomer 2020 op zijn vroegst.quote:
The Night Of moet je kijken. Miniseries zijn sowieso altijd +. Lekker snel doorheen genot.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Series waar het einddoel van tevoren bekend is en weten wanneer ze moeten stoppen
De schuld van jouw vader, die had dat met een abonnement op Sport1 kunnen voorkomen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toen heb ik via allerhande streams moeten kijken hoe pak 'm beet Whitlock een godenset gooide tegen Wade op het WK2010. Ik heb via een kutstream moeten zien hoe Van Barneveld een 9-dart gooide tegen Dolan op het WK2010. De huidige generatie maakt zich al druk als ze een weekendsessie van pak 'm beet het EK niet kunnen zien.
Dan weet ik; het kan nooit meer erger dan 2010 of 2011.
MvG godquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Clownie of Downie Als kampioen
Ik zal ze hiermee confronteren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
De schuld van jouw vader, die had dat met een abonnement op Sport1 kunnen voorkomen.
Ik word wel oprecht moe van die eeuwige pijlenact. Sta ik als onzekere amateur op een bord te raggen terwijl hij iedere week met een ander setje gooit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
MvG god![]()
Oprotten met die clownsact. Meneer onzekerheid, elk toernooi andere pijlen, donderstraal van die oche af.
Is puur onzekerheid 100%. Ook dat kapsel en dansje etc. Het is een hele onzekere kerel en ook verlegen buiten het darten. Heel erg op zichzelf etc.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik word wel oprecht moe van die eeuwige pijlenact. Sta ik als onzekere amateur op een bord te raggen terwijl hij iedere week met een ander setje gooit.
Die actie ook bij de 1-0 in zijn pot vandaagquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is puur onzekerheid 100%. Ook dat kapsel en dansje etc. Het is een hele onzekere kerel en ook verlegen buiten het darten. Heel erg op zichzelf etc.
Die heb ik al lang gezien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
The Night Of moet je kijken. Miniseries zijn sowieso altijd +. Lekker snel doorheen genot.
Vroeger was het dezelfde kerel, zonder dansje of kapsel. Het is om zijn onzekerheid te bedekken ofzo. Het verhaal van PrimaDarts (Nederlandse dartswinkel) is ook genot.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die actie ook bij de 1-0 in zijn pot vandaag.
Als je echt verlegen bent zou ik niet graag met zo'n kapsel rondlopen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is puur onzekerheid 100%. Ook dat kapsel en dansje etc. Het is een hele onzekere kerel en ook verlegen buiten het darten. Heel erg op zichzelf etc.
Iets met een masker opdoen voor de buitenwereldquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je echt verlegen bent zou ik niet graag met zo'n kapsel rondlopen.
Googelen op 1995 Wright Burnett en je vraagt je af waarom hij anno 2010 besloot dat er dreadlocks in zijn haar moesten en daarna die hele kansloze act op gang kwam.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vroeger was het dezelfde kerel, zonder dansje of kapsel. Het is om zijn onzekerheid te bedekken ofzo. Het verhaal van PrimaDarts (Nederlandse dartswinkel) is ook genot.
Die maakte voor hem een Surround Ring met allemaal lichtjes die flikkeren en foto's/geprinte plaatjes. Welke imbeciel gaat daarmee gooien? Peter Wright
Nee joh doe even normaal. MvG moet gewoon winnen. Stel Wright wint en dan? Die wint er geen 3-4-5 hoor. Dan heb een eenmalige 1-day-fly winnaar. Nee geef mij maar MvG dan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:13 schreef El-Stinho het volgende:
Wright is een labiel figuur maar ik juich woensdag wel voor hem. Dodelijke cocktail.
als ik het goed begrijp dan begeef jij je in die wereld?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Iets met een masker opdoen voor de buitenwereld100% dat hij autistisch is trouwens.
Ja al 21 jaar ouwe reus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:14 schreef Poefbank het volgende:
[..]
als ik het goed begrijp dan begeef jij je in die wereld?
Omdat ik Van Gerwen vervelend vind en het voetvolk voor Van Gerwen juicht. Ik moet mijn strijd tegen het voetvolk winnen. Voor eeuwig tegen het voetvolkquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee joh doe even normaal. MvG moet gewoon winnen. Stel Wright wint en dan? Die wint er geen 3-4-5 hoor. Dan heb een eenmalige 1-day-fly winnaar. Nee geef mij maar MvG dan.
Iemand die zegt ik ben de beste fuck jullie. HEERLUK, want hij maakt het ook waarquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Omdat ik Van Gerwen vervelend vind en het voetvolk voor Van Gerwen juicht. Ik moet mijn strijd tegen het voetvolk winnen. Voor eeuwig tegen het voetvolk
Ik vind dat gedrag en geklaag over mensen die hem geen vlieg kwaad doen wat minder, snap je. Ik geloof in idealisme, principes en eeuwig respect voor de tegenstander.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Iemand die zegt ik ben de beste fuck jullie. HEERLUK, want hij maakt het ook waar
Winnaars hebben schijt aan de mening en gevoelens van anderen. Dan haal je de top, anders niet. Theedrinken en bomen knuffelen maakt je geen winnaar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind dat gedrag en geklaag over mensen die hem geen vlieg kwaad doen wat minder, snap je. Ik geloof in idealisme, principes en eeuwig respect voor de tegenstander.
Dat kan, maar dan sterf ik maar met mijn principes Poepie.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Winnaars hebben schijt aan de mening en gevoelens van anderen. Dan haal je de top, anders niet. Theedrinken en bomen knuffelen maakt je geen winnaar.
Ah das klasse schele. Principesgod.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan sterf ik maar met mijn principes Poepie.
We gaan het hier niet over eens worden, maar dat vind ik ook niet er erg. Je bent een werelduser.
Fijne 31 december manquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ah das klasse schele. Principesgod.
baasjequote:Op dinsdag 31 december 2019 01:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Overigens is mijn antwoord wel ja, want ik zat in het publiek genot
Winnaarsmentaliteit. Bijna alle grote kampioenen hebben dat. Als hij het nou niet waar zou maken dan moet ie gewoon zijn klep dichthouden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vind dat gedrag en geklaag over mensen die hem geen vlieg kwaad doen wat minder, snap je. Ik geloof in idealisme, principes en eeuwig respect voor de tegenstander.
Hetzelfde maat. Morgen even 12 oliebollen in mn mik flikkeren genotquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Fijne 31 december man
Ik ben er weg van.
Dat heeft mevrouw Wright bedacht. En het legt ze geen windeieren.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Googelen op 1995 Wright Burnett en je vraagt je af waarom hij anno 2010 besloot dat er dreadlocks in zijn haar moesten en daarna die hele kansloze act op gang kwam.
En lekker bier tanken, tenzij je als een brave hendrik met alcoholvrij bier (quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hetzelfde maat. Morgen even 12 oliebollen in mn mik flikkeren genot
Eens. Marketingmachine genot.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat heeft mevrouw Wright bedacht. En het legt ze geen windeieren.
Ik drink geen alcohol ouwe reus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En lekker bier tanken, tenzij je als een brave hendrik met alcoholvrij bier (![]()
![]()
) aan de haal gaat.
Ah Wehkamp gids erbij en rukken maar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
JE idd. Ik was 12 ofzoHad wel al schaamhaar
Nee de TUK of Candy genotquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ah Wehkamp gids erbij en rukken maar.
Dat mag. Altijd beter dan mensen die lafjes voor de middenweg met alcoholvrij beir kiezen.quote:
Ja drink dan niks iddquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat mag. Altijd beter dan mensen die lafjes voor de middenweg met alcoholvrij beir kiezen.
Mensen die alcohol af willen schaffen wantrouw ik uit principe.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja drink dan niks iddZijn vaak beta cucks ook.
Dat zijn teksten ouwe reusquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen die alcohol af willen schaffen wantrouw ik uit principe.
Pff die waren geil man. Maar kwam pas na wehkamp gids, cd-roms met geile plaatjes (in badpak enzo) die bij tijdschriften zaten en erotic dreams op tvquote:
Niet op je 8ste al de eerste Twilight cd's branden en de xxx variant zelf houdenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Pff die waren geil man. Maar kwam pas na wehkamp gids, cd-roms met geile plaatjes (in badpak enzo) die bij tijdschriften zaten en erotic dreams op tv
Ben jij voor of tegen vuurwerk?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen die alcohol af willen schaffen wantrouw ik uit principe.
Tegen. Opgetieft met die teringzooi. Huisdieren schrikken zich de kanker ervan. Siervuurwerk moet je aan professionals overlaten. Zo heb ik ooit een show gezien in Disney Parijs, sowww kwaliteitje heurrrrrquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij voor of tegen vuurwerk?
Als mensen niet normaal met vuurwerk om kunnen gaan, moet het worden afgeschaft vind ik. Zelf zou ik nooit vuurwerk afsteken omdat ik niets voel bij het afsteken van vuurwerk. "Haha een knalquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben jij voor of tegen vuurwerk?
Uiteraard eens.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tegen. Opgetieft met die teringzooi. Huisdieren schrikken zich de kanker ervan. Siervuurwerk moet je aan professionals overlaten. Zo heb ik ooit een show gezien in Disney Parijs, sowww kwaliteitje heurrrrr
Mensen die siervuurwerk overdag afstekenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als mensen niet normaal met vuurwerk om kunnen gaan, moet het worden afgeschaft vind ik. Zelf zou ik nooit vuurwerk afsteken omdat ik niets voel bij het afsteken van vuurwerk. "Haha een knal![]()
![]()
Wat luek jongens hahahahaha een knal hahahahhaha
![]()
". Serieus, wat heb je eraan.
Mijn honten en kadden schrikken zich de teringquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteraard eens.
Elk jaar weer een ergernis rondom deze dagen.
Joey (19) besteedt meer dan 2000 euro aan fucking vuurwerk. Behoed dat soort mensen alsjeblieft voor de afgang en gun ze een beter leven dan dit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen die siervuurwerk overdag afsteken![]()
Het gaat echt nergens over. Je zou er maar voor naar Duitsland rijden om voor 300 euro aan die zooi te kopen wtf.
Pics van je honten en kadden.quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn honten en kadden schrikken zich de tering
Zal eens even kiekenquote:Op dinsdag 31 december 2019 01:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pics van je honten en kadden.
Moment van de avond dus volledig gemist!?quote:Op dinsdag 31 december 2019 01:19 schreef leolinedance het volgende:
Baal ervan dat ik niet heb kunnen posten vanavond. Had zo veel toe kunnen voegen hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |