quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:14 schreef maxi-mus het volgende:
A great white bites a UFO aircraft in the Pacific and turns into a robo/shark hybrid.
3.1/10
Dat ik Sylvia had geholpen om de trap urinevrij te maken, nadat ze was overvallen en tevens haar hielp met omkleden.quote:
Rustig aan joh gekke autistquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef El-Stinho het volgende:
DRT / [PDC WK 2020] Voorspelspel #2: Nog maar 2 Nederlanders
VUL N VUL IN VUL IN VUL IN
Dat plot spreekt me wel aan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]3.1 genot.
Maar ook weinig stemmen. Zeker niet in de bios geweest, anders gewoon 7tje hoor
Rotten Tomatoes moet je kijken joh. 1,3 gemiddeld GENOTquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]3.1 genot.
Maar ook weinig stemmen. Zeker niet in de bios geweest, anders gewoon 7tje hoor
Aldus Poepz0r, hahahaaha.quote:
Nog beter.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rotten Tomatoes moet je kijken joh. 1,3 gemiddeld GENOT
Ik sprint niet, ik kom gewoon op tijd hahaquote:
RT is de enige reviewsite die je redelijk serieus kunt nemen. IMDB en MM is teveel userreviews genot.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:17 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nog beter.
MM wint met een 0.9 (maar max. is daar 5 punten, dus omgerekend een 1.8).
Volgens je vriendin kom je nooit halve tammequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik sprint niet, ik kom gewoon op tijd haha
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat ik Sylvia had geholpen om de trap urinevrij te maken, nadat ze was overvallen en tevens haar hielp met omkleden.
Maar die vriendin bestaat dan niet, lieverd. Heb je nog een leuke anekdote?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens je vriendin kom je nooit halve tamme
Zal wel niet uit luxe zijn geweest.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat er echt acteurs zijn geweest die het script hebben gelezen en dachten: ja, dit is wel wat. Hier ga ik tijd en energie in steken.
Bestaat niet OMEGALUL.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar die vriendin bestaat dan niet, lieverd. Heb je nog een leuke anekdote?
Moviemeter is prima.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
RT is de enige reviewsite die je redelijk serieus kunt nemen. IMDB en MM is teveel userreviews genot.
Je hebt altijd baas boven baas.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:18 schreef De_Kraam het volgende:
Dit komt niet in de buurt van SS Doomtrooper.
Gewoon losgaan met die ratelmachine van je, ouwe smikkelbeer. 2019 en dit decennium moeten goed worden afgesloten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bestaat niet OMEGALUL.
Wat wil je weten ouwe stokslobberaar. Ik heb er nog wel een paar hoor.
Dat is toch juist superleuk om aan zo'n slechte film mee te doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat er echt acteurs zijn geweest die het script hebben gelezen en dachten: ja, dit is wel wat. Hier ga ik tijd en energie in steken.
RT zitten de kenners. MM is pure aids.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moviemeter is prima.
Imdb overwaardeert die superheldencrap teveel.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
RT zitten de kenners. MM is pure aids.
@GGMM is een gewaardeerde user op Moviemeterquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
RT zitten de kenners. MM is pure aids.
Snakes on a planequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch juist superleuk om aan zo'n slechte film mee te doen.
Samuel L. Jackson zat ook in Snakes on a Plane.
Ja maar die scoort nog relatief goedquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch juist superleuk om aan zo'n slechte film mee te doen.
Samuel L. Jackson zat ook in Snakes on a Plane.
Ik heb er wel 1 over MvG en dit probeerde Price vandaag ook trouwensquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon losgaan met die ratelmachine van je, ouwe smikkelbeer. 2019 en dit decennium moeten goed worden afgesloten.
Het WK2014 bedoel je?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1 over MvG en dit probeerde Price vandaag ook trouwens
MvG is een vd weinige die met zijn tegenstanders gaat trainen. Zo speelde hij ooit een wedstrijd tegen Taylor (die hij dik won).
In de ingooiruimte begon MvG al met banter tegenover de legende Taylor. Tijdens het ingooien noemde MvG even op wat zijn gemiddeldes waren in zijn laatste wedstrijden en vroeg: Wat gooide jij eigenlijk precies? Natuurlijk wist MvG dat, maar hij daagde hem uit. Taylor (toen nog redelijk naief) ging erop in.
Hierna wist MvG even heerlijk op te ratelen dat hij al x keer van de GROTE KAMPIOEN had gewonnen en of Taylor misschien wist hoe dat kon![]()
![]()
Die avond ging Taylor ik geloof er met 7-0 af Premier League.
Nee was een Premier League avond waar hij hem helemaal sloopte. Maar MvG doet dat altijd. Beetje uitdagen, banter zoals de Engelsen het noemen. Niets meer dan plagerij uiteraard, maar wel erg leuk.quote:
Parasitequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Wat is jullir film van het jaar? #dtv
Ik heb weinig films gezien eigenlijk uit 2019, denk dan The Irishmen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Nee, maar dat moet dan 2014 geweest zijn na het WK 2014 bedoel ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee was een Premier League avond waar hij hem helemaal sloopte. Maar MvG doet dat altijd. Beetje uitdagen, banter zoals de Engelsen het noemen. Niets meer dan plagerij uiteraard, maar wel erg leuk.
De Joker.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Geen idee ouwe reus. Ik zie ongeveer 150-200 films per jaar + series.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Denk dat ik in 2019 geen enkele film of serie heb gezienquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Bijna geen films gezien dit jaar eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Zou kunnen ja, maar dat uitdagen/plagen hoort erbij. Het blijft een mentaal spelletje. Darten kunnen ze allemaal.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, maar dat moet dan 2014 geweest zijn na het WK 2014 bedoel ik.
pl 2014 dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |