quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:14 schreef maxi-mus het volgende:
A great white bites a UFO aircraft in the Pacific and turns into a robo/shark hybrid.
3.1/10
Dat ik Sylvia had geholpen om de trap urinevrij te maken, nadat ze was overvallen en tevens haar hielp met omkleden.quote:
Rustig aan joh gekke autistquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef El-Stinho het volgende:
DRT / [PDC WK 2020] Voorspelspel #2: Nog maar 2 Nederlanders
VUL N VUL IN VUL IN VUL IN
Dat plot spreekt me wel aan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]3.1 genot.
Maar ook weinig stemmen. Zeker niet in de bios geweest, anders gewoon 7tje hoor
Rotten Tomatoes moet je kijken joh. 1,3 gemiddeld GENOTquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]3.1 genot.
Maar ook weinig stemmen. Zeker niet in de bios geweest, anders gewoon 7tje hoor
Aldus Poepz0r, hahahaaha.quote:
Nog beter.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rotten Tomatoes moet je kijken joh. 1,3 gemiddeld GENOT
Ik sprint niet, ik kom gewoon op tijd hahaquote:
RT is de enige reviewsite die je redelijk serieus kunt nemen. IMDB en MM is teveel userreviews genot.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:17 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Nog beter.
MM wint met een 0.9 (maar max. is daar 5 punten, dus omgerekend een 1.8).
Volgens je vriendin kom je nooit halve tammequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik sprint niet, ik kom gewoon op tijd haha
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat ik Sylvia had geholpen om de trap urinevrij te maken, nadat ze was overvallen en tevens haar hielp met omkleden.
Maar die vriendin bestaat dan niet, lieverd. Heb je nog een leuke anekdote?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens je vriendin kom je nooit halve tamme
Zal wel niet uit luxe zijn geweest.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat er echt acteurs zijn geweest die het script hebben gelezen en dachten: ja, dit is wel wat. Hier ga ik tijd en energie in steken.
Bestaat niet OMEGALUL.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar die vriendin bestaat dan niet, lieverd. Heb je nog een leuke anekdote?
Moviemeter is prima.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
RT is de enige reviewsite die je redelijk serieus kunt nemen. IMDB en MM is teveel userreviews genot.
Je hebt altijd baas boven baas.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:18 schreef De_Kraam het volgende:
Dit komt niet in de buurt van SS Doomtrooper.
Gewoon losgaan met die ratelmachine van je, ouwe smikkelbeer. 2019 en dit decennium moeten goed worden afgesloten.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bestaat niet OMEGALUL.
Wat wil je weten ouwe stokslobberaar. Ik heb er nog wel een paar hoor.
Dat is toch juist superleuk om aan zo'n slechte film mee te doen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:18 schreef RemcoW23 het volgende:
Dat er echt acteurs zijn geweest die het script hebben gelezen en dachten: ja, dit is wel wat. Hier ga ik tijd en energie in steken.
RT zitten de kenners. MM is pure aids.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moviemeter is prima.
Imdb overwaardeert die superheldencrap teveel.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
RT zitten de kenners. MM is pure aids.
@GGMM is een gewaardeerde user op Moviemeterquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
RT zitten de kenners. MM is pure aids.
Snakes on a planequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch juist superleuk om aan zo'n slechte film mee te doen.
Samuel L. Jackson zat ook in Snakes on a Plane.
Ja maar die scoort nog relatief goedquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is toch juist superleuk om aan zo'n slechte film mee te doen.
Samuel L. Jackson zat ook in Snakes on a Plane.
Ik heb er wel 1 over MvG en dit probeerde Price vandaag ook trouwensquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gewoon losgaan met die ratelmachine van je, ouwe smikkelbeer. 2019 en dit decennium moeten goed worden afgesloten.
Het WK2014 bedoel je?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik heb er wel 1 over MvG en dit probeerde Price vandaag ook trouwens
MvG is een vd weinige die met zijn tegenstanders gaat trainen. Zo speelde hij ooit een wedstrijd tegen Taylor (die hij dik won).
In de ingooiruimte begon MvG al met banter tegenover de legende Taylor. Tijdens het ingooien noemde MvG even op wat zijn gemiddeldes waren in zijn laatste wedstrijden en vroeg: Wat gooide jij eigenlijk precies? Natuurlijk wist MvG dat, maar hij daagde hem uit. Taylor (toen nog redelijk naief) ging erop in.
Hierna wist MvG even heerlijk op te ratelen dat hij al x keer van de GROTE KAMPIOEN had gewonnen en of Taylor misschien wist hoe dat kon![]()
![]()
Die avond ging Taylor ik geloof er met 7-0 af Premier League.
Nee was een Premier League avond waar hij hem helemaal sloopte. Maar MvG doet dat altijd. Beetje uitdagen, banter zoals de Engelsen het noemen. Niets meer dan plagerij uiteraard, maar wel erg leuk.quote:
Parasitequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Wat is jullir film van het jaar? #dtv
Ik heb weinig films gezien eigenlijk uit 2019, denk dan The Irishmen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Nee, maar dat moet dan 2014 geweest zijn na het WK 2014 bedoel ikquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee was een Premier League avond waar hij hem helemaal sloopte. Maar MvG doet dat altijd. Beetje uitdagen, banter zoals de Engelsen het noemen. Niets meer dan plagerij uiteraard, maar wel erg leuk.
De Joker.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Geen idee ouwe reus. Ik zie ongeveer 150-200 films per jaar + series.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Denk dat ik in 2019 geen enkele film of serie heb gezienquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Bijna geen films gezien dit jaar eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Zou kunnen ja, maar dat uitdagen/plagen hoort erbij. Het blijft een mentaal spelletje. Darten kunnen ze allemaal.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, maar dat moet dan 2014 geweest zijn na het WK 2014 bedoel ik.
pl 2014 dus
Wtfquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Denk dat ik in 2019 geen enkele film of serie heb gezien
Mentaal spelletje hoort erbij, ja. Af en toe, maar niet constant. Ik ben van de middenweg.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, maar dat uitdagen/plagen hoort erbij. Het blijft een mentaal spelletje. Darten kunnen ze allemaal.
1. El Camino: A Breaking Bad Moviequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Waar was jij toen dan?quote:Op maandag 30 december 2019 23:56 schreef El-Stinho het volgende: [..] Dat interesseert me echt geen hol. Ik kijk vanwege pure interesse voor darts. Niet zo nodig omdat er een vlaggetje meespeelt. Waar waren de vlaggetjesmensen en de RTL7's en SBS6'jes toen er geen Nederlander het goed deed? Nergens, nergens, nergens. Alles om goedkoop te scoren en interessant te doen bij het voetvolk. Graaf die kloof. Graaf die kloof.
Ik kijk heel weinig films omdat er zoveel series zijn om te kijken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen idee ouwe reus. Ik zie ongeveer 150-200 films per jaar + series.
Darts is 80% mentaal, 10% wil en 10% talent. Price was mad op zichzelf overigens. Is een echte winnaar dat kun je wel zien.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mentaal spelletje hoort erbij, ja. Af en toe, maar niet constant. Ik ben van de middenweg.
Er is teveel helaas. Ik kijk ook graag naar jaren 30-40 films, film noirs enzquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk heel weinig films omdat er zoveel series zijn om te kijken.
Naar dat soort oude films kan ik niet kijken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er is teveel helaas. Ik kijk ook graag naar jaren 30-40 films, film noirs enz![]()
Dan zie je pas hoe je moet acteren zonder poespas
Nee.quote:
Care.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Lekker in het Engels, erg realistisch.
We dachten dat je dood wasquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mr. Robot S4 voor mij het beste denk ik.
OZquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was aardig. Acteurs die niet in de originele taal spraken, meh.
OZ
Sopranos
KONINGSERIES
Ik moet de vinale nog bekijken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mr. Robot S4 voor mij het beste denk ik.
Toen heb ik via allerhande streams moeten kijken hoe pak 'm beet Whitlock een godenset gooide tegen Wade op het WK2010. Ik heb via een kutstream moeten zien hoe Van Barneveld een 9-dart gooide tegen Dolan op het WK2010. De huidige generatie maakt zich al druk als ze een weekendsessie van pak 'm beet het EK niet kunnen zien.quote:
Ik ben ook zon type. Ik verzamel filmsquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En film dan, jij lijkt mij wel een filmhuis type.
Ik wil een waardig opvolger van Big Bang Theory, majaquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wacht op weer een echt leuke comedy serie.
Iets zoals Community ofzo.
Ik koop nooit meer iets eigenlijk.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ben ook zon type. Ik verzamel filmsKleine 1500 staan allen. Limited editions, blurays, dvds etc etc
Heb er maar 2 gezien, waarvan 1 voor het eerstquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Was wel genot hoor, normaliter kijk ik nooit Aziatische films maar hier was niks mis mee.quote:
Wow.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik koop nooit meer iets eigenlijk.
Media altijd. Heel veel films hebben verlopen rechten > komen niet of nooit meer op Netflix etc en dan? Kun je de film dus nooit meer zien. Daarom koop ik films en vooral series/tekenfilms die nergens te zien zijn en meestal ook erg prijzig vanwege lage oplages.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik koop nooit meer iets eigenlijk.
You is toch voor vrouwen, ben daar al na drie afleveringen mee gestopt.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel genot hoor, normaliter kijk ik nooit Aziatische films maar hier was niks mis mee.
[..]
Wow.
Ben je nog verder gegaan met You of vond je het niks?
Ja zit het nu ook te kijken, seizoen 2 aflevering 6. Wel leuk voor tussendoor maar het moet niet teveel seizoenen krijgen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel genot hoor, normaliter kijk ik nooit Aziatische films maar hier was niks mis mee.
[..]
Wow.
Ben je nog verder gegaan met You of vond je het niks?
Comedy series kijk ik echt nooit.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wacht op weer een echt leuke comedy serie.
Iets zoals Community ofzo.
Midsommar.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En film dan, jij lijkt mij wel een filmhuis type.
Doe altijd fok mobielquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sorry, ik zat samen met mijn vader te kijken.
En FOK! mobiel is kut.
Wat maakt het voor vrouwen dan?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
You is toch voor vrouwen, ben daar al na drie afleveringen mee gestopt.
Heel veel van die Netflix titels hebben zo'n Netflix sausje wat het irritant maakt.
Ik hou dan weer van de soms meer serieuze momenten in comedy series.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Comedy series kijk ik echt nooit.
Heb dan liever random humoristische momenten in een drama- of thrillerserie.
Dat gaat snel.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja zit het nu ook te kijken, seizoen 2 aflevering 6. Wel leuk voor tussendoor maar het moet niet teveel seizoenen krijgen.
Dat alles er niet iets te mooi en opgemaakt uitziet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat maakt het voor vrouwen dan?
Zo. Echte offers heb je moeten brengen zeg. Je zat gewoon te kutten op FOK! dus.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toen heb ik via allerhande streams moeten kijken hoe pak 'm beet Whitlock een godenset gooide tegen Wade op het WK2010. Ik heb via een kutstream moeten zien hoe Van Barneveld een 9-dart gooide tegen Dolan op het WK2010. De huidige generatie maakt zich al druk als ze een weekendsessie van pak 'm beet het EK niet kunnen zien.
Dan weet ik; het kan nooit meer erger dan 2010 of 2011.
Jokerquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:24 schreef Slobeend het volgende:
Net een briljante post willen maken en dan per ongeluk op een advertentie drukken.quote:
Als je een beetje autoriteit uitstraalt gaan ze niet eens rellen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:32 schreef Tjacka het volgende:
Ze gingen in Bnw rellen tijdens darten
Ik heb mijn handen vol aan die schobbejakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |