Doe lekker waar je zin in hebt, you only live once, niemand houdt je tegen, lekker gek.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga helemaal los tijden Alie, stelletje arrogante teringlijers hier
Blijft hun magnum opus.quote:
Goed verwoord, vredesman.quote:
wanneer dan als ik opsta is het Gijs of Stenders en in de avond altijd Leo en daarna die viezerik.quote:
Daarom ben ik het er ook mee eens jaquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Gewoon lekkere stevige muziek in dialect wat hier wordt gesproken
Is er in het afgelopen decennium een moment geweest dat je met de buitenwereld werd geconfronteerd en dat niet voelde?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kijk vijf seconden naar het café en ik heb nu al plaatsvervangende schaamte.
Ik kan niet echt een gevatte opmerking verzinnen dus antwoord maar gewoon: neequote:
Nee.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Is er in het afgelopen decennium een moment geweest dat je met de buitenwereld werd geconfronteerd en dat niet voelde?
Een gemiddeld Nederlands huishoudens betaalt jaarlijks reedsch 500 euro belasting aan onze armlastige boertjes, zo las ik. Maar dat was in een linksch blaadje, dus zal wel propaganda zijn enzo..quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Boeren zijn gewoon kansloze kutfiguren die denken dat de mensen bij de overheid puur bestaan om hun het leven zuur te maken. Onze waarheid is de waarheid!!!! of zo.
Ja maar die moest biggen in oktoberquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wanneer dan als ik opsta is het Gijs of Stenders en in de avond altijd Leo en daarna die viezerik.
vorig jaar was er nog leuke dame in de nachten.
Cielke of Marisaquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
wanneer dan als ik opsta is het Gijs of Stenders en in de avond altijd Leo en daarna die viezerik.
vorig jaar was er nog leuke dame in de nachten.
WIJNEN WIJNEN WIJNEN had je kunnen posten, dan had ik gelachen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik kan niet echt een gevatte opmerking verzinnen dus antwoord maar gewoon: nee
Ik heb alleen de radio aanstaan op het moment. Ik hoef me alleen voor te stellen dat Leo tussen het publiek staat te springen en dan is alles goed.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kijk vijf seconden naar het café en ik heb nu al plaatsvervangende schaamte.
Hé ja de Gerda in me ontwaaktquote:
Zou er bijna wijn van gaan drinken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:07 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
WIJNEN WIJNEN WIJNEN had je kunnen posten, dan had ik gelachen.
Toch best fijn om tijdens een festival even één uurtje je shirt uit te trekken en keihard te høken. Met zoveel bier op merk je de muziek toch niet zo ergquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daarom ben ik het er ook mee eens ja![]()
Dialect goden
Als mensen eenmaal in hun eigen bubbeltje blijven leven, is er geen houden meer aan.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:07 schreef nozem het volgende:
[..]
Een gemiddeld Nederlands huishoudens betaalt jaarlijks reedsch 500 euro belasting aan onze armlastige boertjes, zo las ik. Maar dat was in een linksch blaadje, dus zal wel propaganda zijn enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |