quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:03 schreef Cee het volgende:
Ik wacht er nog eentje af en dan ga ik slapen. Denk even aan mij als je tussen 3 en 4 luistert en mijn twee stemplaten hoort.Aangezien ik Muse niks vind en de Queen die er aan komt ook niet ga ik nu alvast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus truste en tot morgen
Ook aan alle anderen
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
HJM drie uur geleden.. ik ben moe en ga slapenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Op de bank aan het springen alles
Boeren zijn gewoon kansloze kutfiguren die denken dat de mensen bij de overheid puur bestaan om hun het leven zuur te maken. Onze waarheid is de waarheid!!!! of zo.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zijn waarschijnlijk ook mensen die toeteren als ze langs zo'n bord op de snelweg komen. Maakt allemaal niets uit maar voor hun voelt het als een overwinning.
Ofzo.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:04 schreef Dagoduck het volgende:
Dit was zeeeeeeer vermakelijk in de Ziggo Dome.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aangezien ik Muse niks vind en de Queen die er aan komt ook niet ga ik nu alvast.
Dus truste en tot morgen
Ook aan alle anderen
Zo kan je over alles wel sentimenteel doenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jongens, allemaal momenten van een dag die we in dit decennium niet meer zullen terugzien. Melancholie ten top.
Al een paar jaar vaste prik, ik vind het razend fascinerend.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik had geen chop suey bij jou verwacht
Zeker niet het slechtstequote:Op dinsdag 31 december 2019 00:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Drones was het beste album van Muse sinds Absolution #gestrektbeen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Aangezien ik Muse niks vind en de Queen die er aan komt ook niet ga ik nu alvast.
Dus truste en tot morgen
Ook aan alle anderen
Is Houdjemond jouw vrouw?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
HJM drie uur geleden.. ik ben moe en ga slapen
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga helemaal los tijden Alie, stelletje arrogante teringlijers hier
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
Gewoon lekkere stevige muziek in dialect wat hier wordt gesprokenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens, bijna hetzelfde verhaal
Dat was de oude ik. Word weer helemaal naar de getver vannacht en morgen jankenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
HJM drie uur geleden.. ik ben moe en ga slapen
Ik heb nog een verhaaltje over boeren maar het is nog te drukquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Boeren zijn gewoon kansloze kutfiguren die denken dat de mensen bij de overheid puur bestaan om hun het leven zuur te maken. Onze waarheid is de waarheid!!!! of zo.
Jan Smit zoekt nog fansquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:06 schreef Poppejans het volgende:
Ik hou niet van Muse.
Gejatte rifjes. Dit lijkt precies op marilyn manson. En dan dat ellendige gejank van die zanger, brrr
Wel meegeweest voor een vriendin naar een concert, maar nee... Ik vind het niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |