Dan moet ik je teleurstellen, ik stemde op tante Sidonia.quote:Op maandag 30 december 2019 23:59 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor Citizen Erased, Butterflies and Hurricanes of Stockholm Syndrome
Je hebt per ongeluk Kurt Nobrain er tussen gezet.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:00 schreef jrwl het volgende:
de beste zangers komen uit Seattle:
Chris Cornell
Kurt Cobain
Layne Staley
Eddie Vedder
Jimi Hendrix
allemaal topzangers![]()
![]()
Moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
Het gaat eindelijk eens lekker los in dat café. Zelfs biergooier gespot
quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:00 schreef El-Stinho het volgende:
HET VLAGGETJE HEEFT GEWONNEN JAAAAAAAAAA
Jimi was niet echt een topzangerquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:00 schreef jrwl het volgende:
de beste zangers komen uit Seattle:
Chris Cornell
Kurt Cobain
Layne Staley
Eddie Vedder
Jimi Hendrix
allemaal topzangers![]()
![]()
Volgend jaar beterquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:00 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan moet ik je teleurstellen, ik stemde op tante Sidonia.
Ga nou niet van die moeilijke vragen stellen.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dingen die geen sport zijn per definitie irrelevant zijn, waarom luister je dan naar de radio?
Popprofessor Don Leo Godhuisquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:01 schreef Bugno3 het volgende:
Pr. Dr. Ir. MSC. Blokhuis gesignaleerd.
Dubbele master?quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:01 schreef Bugno3 het volgende:
Normaal fan gespotquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:00 schreef RensAjacied het volgende:
Het gaat eindelijk eens lekker los in dat café. Zelfs biergooier gespot
Annemieke godinquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
zijn er dit jaar helemaal geen vrouwelijke dj's.
Stijn ziet dit wel door de vingers.quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat El-Stinho het niet horen, die haat chauvinisme, ik neem aan dat dat voor de regio ook niet mag.
Op de juiste knopjes drukken heeft hij nog niet geleerd, maar de eerste minuut ging zowaar goedquote:Op dinsdag 31 december 2019 00:01 schreef Bugno3 het volgende:
volgens mij hebben wij best veel hetzelfde gestemd Kyranquote:
De vraag of darten een sport is is trouwens ook een moeilijke, maar laten we het daar maar niet over hebben haha!quote:Op dinsdag 31 december 2019 00:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ga nou niet van die moeilijke vragen stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |