Iets meer naar onder alsjeblieft.quote:
viezerikquote:Op maandag 30 december 2019 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iets meer naar onder alsjeblieft.
Het gaat anders BEHOORLIJK misquote:
Ah, gun me dat nou.quote:
Was een flink afwasje danquote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even het afwasje gedaan, opeens staat die kale voor.
Dit topic wordt steeds beterquote:
Heb je geen vaatwasserquote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daarom ook een vrouw laten afwassen, zodat jij met een biertje op de bank dartsen kan kijken.quote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die is aan het skiën.quote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Daarom ook een vrouw laten afwassen, zodat jij met een biertje op de bank dartsen kan kijken.
Kijk maar.quote:
Of Andy schouderhamquote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef Ronald het volgende:
Het wordt tijd dat taylor terug komt met z’n oude pijlen
Dat was echt een baasquote:Op maandag 30 december 2019 23:26 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Of Andy schouderham
[ afbeelding ]
Uiteraardquote:
In de huidige tijd niet meerquote:
Kan gebeuren maat, is deel van het volwassen worden, dat gaat met vallen en opstaan.quote:Op maandag 30 december 2019 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Uiteraard
Hoorde alleen vandaag van mijn vriendin dat je plastic van die blokjes moet afhalen
Dus hij was verstopt
(Lol)
quote:Op maandag 30 december 2019 23:26 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Of Andy schouderham
[ afbeelding ]
Neequote:
Als van Gerwen zich afsplitst van de PDC en ook jaar of 8 WK’s gaat spelen zonder echte tegenstand wel.quote:
Dat zou ik wel op Price stellenquote:Op maandag 30 december 2019 23:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Krijgen we nog reactie van Price?
quote:Op maandag 30 december 2019 23:27 schreef LordVoldermort het volgende:
Krijgen we nog reactie van Price?
Ik probeer mezelf valse hoop aan te praten ook al weet ik dat het vlaggetje onverwoestbaar is.quote:
Lolquote:Op maandag 30 december 2019 23:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee
Ook daar moet het plasticje van af he
Overstap naar de bdoquote:Op maandag 30 december 2019 23:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als van Gerwen zich afsplitst van de PDC en ook jaar of 8 WK’s gaat spelen zonder echte tegenstand wel.
BDO wereldtitels tellen allang niet meer johquote:Op maandag 30 december 2019 23:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als van Gerwen zich afsplitst van de PDC en ook jaar of 8 WK’s gaat spelen zonder echte tegenstand wel.
Sws adidas > nikequote:Op maandag 30 december 2019 23:29 schreef WAvanBuren het volgende:
Net even wat kleding en paar schoenen besteld bij adidas. Goed geslaagd, erg content. /liefdagboek
quote:Op maandag 30 december 2019 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Reclame voor een geneesmiddel dat helpt tegen rugpijn
DRT reclames
@Caland, want hij moet werkenquote:Op maandag 30 december 2019 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie gaat er morgen 0.0 bier klappen?
Allebei niks maar wel eens.quote:
Kinderchampagnequote:Op maandag 30 december 2019 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Traantje gelaten om dit verhaal.quote:Op maandag 30 december 2019 23:31 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens een open Parkstad een hele tijd geleden wilde MvG patat bestellen. Mijn toenmalig teamcaptain Leo vroeg of MvG samen met ons op de foto te wilde. MvG antwoordde dat hij patat wilde bestellen en we dus later met m op de foto konden waarop mijn captain zei: luister vriend, patat kun je je hele leven bestellen, met mij op de foto alleen nu. MvG ging dus ietwat beduusd samen met ons op de foto 😅 uurtje ofzo later zei Leo tegen mij: Daan, deze jongen wordt wereldkampioen!
Na 1 januari.quote:Op maandag 30 december 2019 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga helemaal naar de getver.quote:Op maandag 30 december 2019 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Even aan je vriendin vragen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is er een lamp uit of ligt dat aan mij?
Brabanders eten friet verrekte mongol!quote:Op maandag 30 december 2019 23:31 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Tijdens een open Parkstad een hele tijd geleden wilde MvG patat bestellen. Mijn toenmalig teamcaptain Leo vroeg of MvG samen met ons op de foto te wilde. MvG antwoordde dat hij patat wilde bestellen en we dus later met m op de foto konden waarop mijn captain zei: luister vriend, patat kun je je hele leven bestellen, met mij op de foto alleen nu. MvG ging dus ietwat beduusd samen met ons op de foto 😅 uurtje ofzo later zei Leo tegen mij: Daan, deze jongen wordt wereldkampioen!
quote:Op maandag 30 december 2019 23:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Is er een lamp uit of ligt dat aan mij?
107.quote:Op maandag 30 december 2019 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
Zo'n enorme kut beurt en dan 106 uitgooien. Heel fijne darter.
Hardop gelachen jaquote:Op maandag 30 december 2019 23:36 schreef Tagliano het volgende:
Van Gerwen begint langzamerhand wel wat meer triples te gooien
47
quote:Op maandag 30 december 2019 23:36 schreef Tagliano het volgende:
Van Gerwen begint langzamerhand wel wat meer triples te gooien
47
Ook niet als ik zeg dat MVG al bijna 3 titels voorsprong heeft?quote:
Nee ook niet.quote:Op maandag 30 december 2019 23:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook niet als ik zeg dat MVG al bijna 3 titels voorsprong heeft?
Op de leeftijd van 30 jaar
1960-'91 Taylor 1
1989-'20 MVG 3, bijna 4
quote:Op maandag 30 december 2019 23:37 schreef danos het volgende:
ff doorpezen, over 23 minuten komt de cipier het licht uit doen.
Ja ook dan, want het niveau over het algemeen is zo veel omhoog gegaan dat je er nooit zo veel jaar bovenuit kan stekenquote:Op maandag 30 december 2019 23:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook niet als ik zeg dat MVG al bijna 3 titels voorsprong heeft?
Op de leeftijd van 30 jaar
1960-'91 Taylor 1
1989-'20 MVG 3, bijna 4
Denken dat FOK!kers een vriendin hebbenquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 23:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Denken dat FOK!kers een vriendin hebben
Die heeft al een baco op de overwinning gedronken.quote:
Had ik maar een vriendin. Heb alleen een vrouwquote:Op maandag 30 december 2019 23:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Denken dat FOK!kers een vriendin hebben
Nou, eerder finale BDOquote:Op maandag 30 december 2019 23:39 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Wk eerste ronde BDO niveau dit
Ik zou genieten.quote:Op maandag 30 december 2019 23:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wright wordt straks gewoon nog kampioen, dat kan echt niet
Tuurlijk wel joh. Mooi toch. Prima kerel.quote:Op maandag 30 december 2019 23:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dan kunnen we DRT opdoeken.quote:Op maandag 30 december 2019 23:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Lijkt mij buiten zijn act echt een goeie gozerquote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Tuurlijk wel joh. Mooi toch. Prima kerel.
Genoeg eersterondepartijen die echt niet slechter waren dan het niveau van de afgelopen paar legsquote:
Maar Aspinall heb ik al gepick'emdquote:
Oh van de afgelopen paar legs niet neequote:Op maandag 30 december 2019 23:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Genoeg eersterondepartijen die echt niet slechter waren dan het niveau van de afgelopen paar legs
https://en.wikipedia.org/wiki/2019_BDO_World_Darts_Championship
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Schijnt heel verlegen te zijn.quote:Op maandag 30 december 2019 23:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lijkt mij buiten zijn act echt een goeie gozer
quote:Op maandag 30 december 2019 23:41 schreef Caland het volgende:
Ja, dit is gespeeld jongens. Ik ga slapenIk kan me herinneren dat je dat tijdens een potje van Lim ook gedaan hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MooiMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Ja dat wordt lastig, juist in de eerste ronde zou het met kort format kunnenquote:Op maandag 30 december 2019 23:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh van de afgelopen paar legs niet nee
Over de hele pot gezien ga je niet veel beter zien dan dit denk ik
Ja dat valt idd op.quote:Op maandag 30 december 2019 23:41 schreef Slobeend het volgende:
De laatste beurt naar de finish is steeds heel slecht bij Asp.
Hij moet tegen Wright hé.... die kan zich alvast de bruine broek uit de kast pakken...quote:Op maandag 30 december 2019 23:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Deze Van Gerwen kan echt geen wereldkampioen worden
Beetje nederigheid, niks mis meequote:
WMO genotquote:Op maandag 30 december 2019 23:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, Danny ontvangt subsidie om dit subforum open te houden.
Dit is correct en tevens juistquote:Op maandag 30 december 2019 23:42 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat je dat tijdens een potje van Lim ook gedaan hebt
Mooi
Zal terecht zijn. Enige topper die elke toppot thuisgeeft dit WK.quote:Op maandag 30 december 2019 23:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
sportquote:Op maandag 30 december 2019 23:42 schreef Wereldgozer het volgende:
Allemaal choken tegen downie
Kutsport.
Ik voel een nieuwe Fok! meme aankomen.quote:
104,5 gemiddeld ofzo 1 pot, het is niet helemaal niks.quote:Op maandag 30 december 2019 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
Van gerwen heeft nog geen één pot echt super gespeeld en wordt gewoon wereldkampioen. Waar zijn wij in beland zeg
Pieter gaat het doen.quote:Op maandag 30 december 2019 23:41 schreef El-Stinho het volgende:
Kutspel, kutspel, kutspel. Het vlaggetje overwint helaas weer.
Net als PSV die kampioen wordt.quote:Op maandag 30 december 2019 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
Van gerwen heeft nog geen één pot echt super gespeeld en wordt gewoon wereldkampioen. Waar zijn wij in beland zeg
Ik kan mij geen masterclasspotje van hem herinneren dit wkquote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
104,5 gemiddeld ofzo 1 pot, het is niet helemaal niks.
In het tijdperk na Phil Taylor. Beter dan wat we toen te zien kregen wordt het echt niet.quote:Op maandag 30 december 2019 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
Zolang hij erin zit is het mogelijk.quote:Op maandag 30 december 2019 23:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Deze Van Gerwen kan echt geen wereldkampioen worden
Michael de Boerquote:Op maandag 30 december 2019 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
Dat zei je moeder gisteravond ook.quote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Zolang hij erin zit is het mogelijk.
Dat was ook niet nodig.quote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan mij geen masterclasspotje van hem herinneren dit wk
Als Pieter het doet, zal ik nooit meer een kwaad woord over hem spreken en ben ik hem eeuwig dankbaar.quote:
Die pot van barney tegen mvg toen barney met iets van 115 gemiddeld verloorquote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
In het tijdperk na Phil Taylor. Beter dan wat we toen te zien kregen wordt het echt niet.
Taylor kan beter terug komenquote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
In het tijdperk na Phil Taylor. Beter dan wat we toen te zien kregen wordt het echt niet.
Jaaaaa genotquote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Tegen Bunting was top. Verder niet nee.quote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan mij geen masterclasspotje van hem herinneren dit wk
Interpunctie is zo 2003quote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam mervin king tegen op mijn werk ik werk bij shell ik vroeg of hij die dartspeler was en of ik op de foto mocht dat mocht alleen als ik zijn naam wist en ik als dartfan wist dat natuurlijk super sympathieke man🤗🤗🤗
Mooie stappers, Murvin.
Die had nog minder tegenstandquote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Kutcamwijven.quote:Op maandag 30 december 2019 23:45 schreef WAvanBuren het volgende:
Je ligt er al helemaal klaar.... en dan krijg je dit;
[ afbeelding ]
Dat is een beetje het gevoel wat ik heb van deze halve vinales.
Eens.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam mervin king tegen op mijn werk ik werk bij shell ik vroeg of hij die dartspeler was en of ik op de foto mocht dat mocht alleen als ik zijn naam wist en ik als dartfan wist dat natuurlijk super sympathieke man🤗🤗🤗
Mooie stappers, Murvin.
Stukje interpunctiequote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie stappers, Murvin.
Ook niet elke set topquote:Op maandag 30 december 2019 23:45 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Tegen Bunting was top. Verder niet nee.
Jaaaaaaa de kutste act van DRT is er weer JJAAAAAAAAquote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Lijkt wel op Hank Schraider zo.quote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie stappers, Murvin.
King is toch niet zo groot?quote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie stappers, Murvin.
Eensquote:Op maandag 30 december 2019 23:46 schreef danos het volgende:
Stelling: Barney had hier gewoon WK kunnen worden.
Maar hij won niet, dus deze stelling is gewoon volslagen kansloos.quote:Op maandag 30 december 2019 23:46 schreef danos het volgende:
Stelling: Barney had hier gewoon WK kunnen worden.
Moet hij wetenquote:Op maandag 30 december 2019 23:46 schreef Tagliano het volgende:
Asp heeft meer darts op een dubbel gehad dan MvG
Ian White is een drugdealer dus?quote:Op maandag 30 december 2019 23:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Lijkt wel op Hank Schraider zo.
BREAKINGBADED.
Dronken in slaap gevallen.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 23:44 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie stappers, Murvin.
iddquote:Op maandag 30 december 2019 23:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je arm heffen voor iets anders dan bier zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |