Joris en Luc Lutzquote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef jrwl het volgende:
darten is tokkie shit
een echte vent kijkt Ha die pa en Boggle
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2019 22:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
We kunnen JUICHEN
(Hoe weet je dit?)
De andere versie is een bewerking van de versie die op hun oude demo staat. Beetje platgedraaid enzoquote:Op maandag 30 december 2019 22:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
We kunnen JUICHEN
(Hoe weet je dit?)
Jazekersquote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef skysherrif het volgende:
dt is toch ook van WAKE ME UP
CANT WAKE UP
Hoelaat?quote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Zijn hier trouwens diehards die wakker blijven vannacht voor Slayer?
Even gegoogledquote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Amy-Lee vind ik ook wel een knappe vrouw.
Dit nummer.. Nah
Slayer is intens kut, dus wie weet ben ik nog wakker, maar dan knal ik 'm uit vlak voor Slayer.quote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Nee, maar wil wel wakker blijven tot Elbow dit keerquote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Neuh, twijfel wel over Echoes-genot though.quote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Waarom hebben al die hardrock/metal-zangeressen van die goede jetsers?quote:
't is wel m'n bedoeling.quote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Ik ga gewoon weer voor de bijl om 03:00quote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Slayer is intens kut, dus wie weet ben ik nog wakker, maar dan knal ik 'm uit vlak voor Slayer.
vanwege die jurkenquote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waarom hebben al die hardrock/metal-zangeressen van die goede jetsers?
bierdrinkcultuurquote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weet nog niet... zit wel na mn laatste middenindenacht stemplaatjequote:Op maandag 30 december 2019 22:53 schreef Poppejans het volgende:
Tussen 3 en 4quote:
Korsettenquote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet ook maar effe metalzangeres wordenquote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maat van me gaat altijd heen. Maar goed, dit soort dingen moet ik op een festival tegenkomen want het is niet mijn ding.quote:
Omdat de geilste wijven allemaal interne struggles hebben en daardoor het beste aansluiting vinden bij emo's. TRUTHquote:Op maandag 30 december 2019 22:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Balen man, theezakjes?quote:Op maandag 30 december 2019 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn vriendin moet ook maar effe metalzangeres worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |