Omdat daar niet genoeg op gestemd is.quote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef Isorden het volgende:
En weer vraag ik me af waarom Peace of Mind er niet instaat van Boston![]()
quote:Op maandag 30 december 2019 22:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zo. Ff douchen en naar bed. Fijne avond skatjes
Truste Bosquote:
Zat dit in 1 of 2? Die heb ik nooit gespeeld.quote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is Guitar Hero genot he? Heb dat nog weinig gehad deze editie.
Surinaamse boomers mogen dit wel zeggenquote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Boomers die “je weet toch” zeggen kan ik niet serieus nemen.
En dan bedoel ik dus niet het jongste Pippie ❤
Ik kan uberhaupt niemand serieus nemen die jeweettoch zegt.quote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Boomers die “je weet toch” zeggen kan ik niet serieus nemen.
En dan bedoel ik dus niet het jongste Pippie ❤
Ja, ondanks ik dit eenquote:
Morgen gaat om 5.45 de wekker, dus ik moet welquote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tjonge zo vroeg allemaal, dat wordt geen spurtje aan t eind van de dag. Truste
Ik zal het mevrouw Pippen eens vragen.quote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is het wel echt je dochter? Kan er zomaar een van Wilfred Genee zijn, die lacht ook altijd om zijn eigen grappen.
Jeweettochzellufquote:Op maandag 30 december 2019 22:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik kan uberhaupt niemand serieus nemen die jeweettoch zegt.
Had gister nog een Karmeliet in een café. Ken het allemaal wel, maar het is allemaal lekker.quote:Op maandag 30 december 2019 21:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gewoon een keer Sligrootje pakken en wat Karmeliet, Kwak en Barbar halen, zit je geramd
Weet niet meer waar ze in 2017 stonden, volgens mij nog echt op 400 ofzo? Weet niet hoeveel rek daar nog in zit.quote:Op maandag 30 december 2019 22:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Oh ja die deden t ook al veel te goed in de V500 ineens
Die zeggen "Yu sabi tog", toch?quote:Op maandag 30 december 2019 22:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Surinaamse boomers mogen dit wel zeggen
Mijn wekker gaat doorgaans als ik geen vrij heb ook zo laat. En dan ga ik rond 0:00 naar bed...quote:Op maandag 30 december 2019 22:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ondanks ik dit eennummer vind.
[..]
Morgen gaat om 5.45 de wekker, dus ik moet wel
haalt het alleen net niet bij een lekker klokbiertjequote:Op maandag 30 december 2019 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Had gister nog een Karmeliet in een café. Ken het allemaal wel, maar het is allemaal lekker.
Zonde, gewoon eraf likkenquote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef Dagoduck het volgende:
Anyhoe, flikkerde een bakje Garlan op de grond. Rip.
Die vormen een uitzondering op die regel.quote:Op maandag 30 december 2019 22:05 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Surinaamse boomers mogen dit wel zeggen
JAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 30 december 2019 22:06 schreef Strani het volgende:
Jongens, jongens, er komt GEEN BLOF meer tot morgen rond een uur of 18:40!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |