quote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Heelijk top200 luisteren met me mannetje en djylano en kayshlei hondjes lekker voor de haart morgen op bezoek bij me zussie samantha altijd gesellog zal wel weer veel te veel driknkenwroden maar ja amg wel een keer zo einde van het jaar is maar een keer oud en nieuw ja tocg heel veel succes met de show we genieten echt kus chantal en marvin
[..]
Heelijk top200 luisteren met me mannetje en djylano en kayshlei hondjes lekker voor de haart morgen op bezoek bij me zussie samantha altijd gesellog zal wel weer veel te veel driknkenwroden maar ja amg wel een keer zo einde van het jaar is maar een keer oud en nieuw ja tocg heel veel succes met de show we genieten echt kus chantal en marvin
Dan valt ie op jonge vrouwen?quote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wacht maar als we 20 jaar verder zijn.
Zooooooo.quote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat Amsterdamse tyfusaccent is veel erger dan Limburgs of zelfs Fries.
Die Maaslander is 45+ wel het lekkerstquote:
Genesis met Mama wil graag een woord.quote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dreetje junior zoekt in elke vrouw een moeder. Ze zijn allemaal twintig jaar ouder toch?
Wat een waarheidquote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als we voor een dialect ban gaan dan graag daar ook Amsterdams bij verbieden, iddquote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Touché.quote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Valt wel mee.quote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij zijn Sjonnie en Anita, de Nederlandse Bonnie en Clyde we komen overalquote:Op maandag 30 december 2019 21:18 schreef Hamlapjes het volgende:
Goh, een Anita die hierop heeft gestemd. Man heet zeker Sjonnie?
Gewoon uit het losse polsie, gebaseerd op bijna 20 jaar tokkies op social media.quote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef alopio het volgende:
[..]![]()
Mooie tekst, gejat van Barbie dr facebook
Enkel Drents is mogelijk erger maar dat kan ook aan Skik liggenquote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nou ik denk dat Bridget als die er dan nog bij is toch wel vast een eigen woning mag gaan zoeken. Bejaardenhuis kan ook.quote:
Veer kump veur os zelf op kiesköpkequote:Op maandag 30 december 2019 21:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Limburgers moeten tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Nee das Marco Borsato.quote:
Leefquote:Op maandag 30 december 2019 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Huh, nog 4x? Kleine jongen, Zij Gelooft in mij, Bloed zweet en tranen en?
Omdat jij er niet op hebt gestemd...quote:Op maandag 30 december 2019 21:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Waarom staat de Beatleversie er eigenlijk niet in?
Stukquote:Op maandag 30 december 2019 21:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |