Hoi Theo.quote:Op maandag 30 december 2019 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze maakten hem in ieder geval de Thé niet Lau.
gold hebben we wel toch?quote:
Wel Black or Whitequote:Op maandag 30 december 2019 20:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Black staat er ook in, maar geen White. Ies Rasisties.
Die stemmers waren zeker allemaal blauw..quote:Op maandag 30 december 2019 20:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
81 plekken gestegen op de een of andere manier.
Volgend uur is wel lekker. Alleen jammer van Bluf.quote:Op maandag 30 december 2019 20:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Koekoek. Je weet inmiddels dat je op de 30e moet pieken, morgen is gekaapt door Henk & Ingrid qua lijst.
Ik vind die Price echt een engnek.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 20:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tijd om de Green Tambourine terug te brengen dan
Green River van CCRquote:
doe dat eens elders ksstquote:
Spandau Ballet?quote:
vast wel iets goudachtigs?quote:
Oeps.quote:
Liever Price als Van Gerwen ook de finale haalt. Wright lukt het nooit tegen Van Gerwen.quote:Op maandag 30 december 2019 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die Price echt een engnek.
Die zijn de rest van de lijst in elk uur wel vertegenwoordigd me dunkt. Ik benieuwd naar komend uurquote:Op maandag 30 december 2019 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Volgend uur is wel lekker. Alleen jammer van Bluf.
Ook nog eentje van Prince trouwens, en natuurlijk de Golden Earring.quote:
Ik gun t hem wel na deze tweede helft van het jaarquote:Op maandag 30 december 2019 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind die Price echt een engnek.
Jasje van Gary??quote:Op maandag 30 december 2019 20:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
meisje in glitterjasje is lekker enthousiast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |