Fixed.quote:
Ja. Dat kan zo niet.quote:
Wat ben ik toch ook een Basketcase.quote:Op maandag 30 december 2019 20:02 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Het is niet mn vriendin, die is in Bilbao
herontdekt, after, like, foreverquote:Op maandag 30 december 2019 20:04 schreef Poppejans het volgende:
Joeh! Floor weer herontdekt dit jaar, na After Forever
En terecht, Greysquote:
O wacht, ik herinner me dit weer van 2 jaar geledenquote:Op maandag 30 december 2019 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tussen 21 en 22 kom je erachter hoe die versie precies gaat, dan plaats ik een linkje.
120 seconden in een minuut lijkt het wel. Komt geen eind aan.quote:
Of course, because Greysquote:
Da's bestwel je nek uitstekenquote:
leuke meid, dat welquote:
wrom alleen heren?quote:
Kniepertjesquote:Op maandag 30 december 2019 20:06 schreef Zorro het volgende:
Nou zag ik net alweer voorbij komen en weet ik NOG STEEDS NIET WAT KNIEPERTJES ZIJN
In mijn fantasie wel ja! Met de karma gorilla van Gabbani als standbeeld buiten.quote:Op maandag 30 december 2019 19:59 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Vraag aan haar hoe Greysland eruit ziet?
Zeker vol ESF prullaria en ESF muziek
Dat krijg je met al die boomersquote:
Beschrijvingquote:Op maandag 30 december 2019 20:06 schreef Zorro het volgende:
Nou zag ik net alweer voorbij komen en weet ik NOG STEEDS NIET WAT KNIEPERTJES ZIJN
quote:Een kniepertie is een zoete, dunne harde wafel die traditioneel rond de jaarwisseling wordt gebakken en gegeten, in Drenthe, Groningen, Twente, de Achterhoek en Salland.
Volledig terechtquote:
Aha, bedankt.quote:Op maandag 30 december 2019 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
KniepertjesTijd dat mijn oma die weer eens bakt.
SCHAAM JE!quote:Op maandag 30 december 2019 20:06 schreef Zorro het volgende:
Kniepertjes zijn lekker.quote:
Ja ok, voor vrouwen en genderneutralen was de vraag ook hoorquote:
Dank uquote:
Ze noemt het zelf ook geen metal volgens mij.quote:
Enige wat ze eerder gedraaid hebben, andere nummers heeft radio 2 liever nietquote:Op maandag 30 december 2019 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel erg vlak allemaal. Ze hebben zoveel leuker. Het klassieke probleem van 'metal' in delijst
kniepertjes zijn gebakken koekjes, plat, heel plat. die horen bij het oude jaar wat uitgerold is... open, voorbijquote:Op maandag 30 december 2019 20:06 schreef Zorro het volgende:
Ik heb nog altijd de hoop dat het toegankelijkere werk de brug vormt naar het goede metalwerk. Misschien een beetje tegen beter weten in, maar okequote:Op maandag 30 december 2019 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel erg vlak allemaal. Ze hebben zoveel leuker. Het klassieke probleem van 'metal' in delijst
Nee komt uit de Achterhoek, zal wel weer iets met die boeren te maken hebben.quote:
Stem er dan volgend jaar opquote:Op maandag 30 december 2019 20:07 schreef skysherrif het volgende:
wat mij betreft mag slipknot er ook wel in maarja
Barbaarquote:Op maandag 30 december 2019 20:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kinderachtige muziek voor alternatieve pubers.
Dus er zit nog een gedachte achter ookquote:Op maandag 30 december 2019 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
kniepertjes zijn gebakken koekjes, plat, heel plat. die horen bij het oude jaar wat uitgerold is... open, voorbij
en de nieuwjaarsrolletjes de soort van opgerolde versie voor het nieuwe jaar. daar is het nog een verrassing van wat er in zit.
kniepertjes worden van bolletjes deeg gemaakt, rolletjes van beslag
Verkaquote:Op maandag 30 december 2019 20:08 schreef ChatGirl het volgende:
Dat riedeltje in dit nummer doet me denken aan het nummer van Verka op het ESF
Ja, Duality.quote:
zelfs een heterovrouw ziet toch wel of een andere vrouw knap is of niet? of is dat alleen voor heteromannen en potten weggelegd om dat te zien?quote:Op maandag 30 december 2019 20:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja ok, voor vrouwen en genderneutralen was de vraag ook hoor
KOM DAN BOSNIMFquote:
Dat is pas een saaie band.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee komt uit de Achterhoek, zal wel weer iets met die boeren te maken hebben.
Danny Verka?quote:
The Phantom Agony is wel een lekker albumpje.quote:
Mannen zien dat onbewust al.quote:Op maandag 30 december 2019 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfs een heterovrouw ziet toch wel of een andere vrouw knap is of niet? of is dat alleen voor heteromannen en potten weggelegd om dat te zien?
zekers!quote:Op maandag 30 december 2019 20:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dus er zit nog een gedachte achter ook
Ze zullen het alleen nooit toegeven, jaloezie-dingetje.quote:Op maandag 30 december 2019 20:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfs een heterovrouw ziet toch wel of een andere vrouw knap is of niet? of is dat alleen voor heteromannen en potten weggelegd om dat te zien?
Dus eigenlijk is het een soort uitgevouwen loempia?quote:Op maandag 30 december 2019 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
kniepertjes zijn gebakken koekjes, plat, heel plat. die horen bij het oude jaar wat uitgerold is... open, voorbij
en de nieuwjaarsrolletjes de soort van opgerolde versie voor het nieuwe jaar. daar is het nog een verrassing van wat er in zit.
kniepertjes worden van bolletjes deeg gemaakt, rolletjes van beslag
De ex-gitariste van Delain. Merel Bechtold dat is pasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |