Zal aan jou denken volgend jaarquote:Op maandag 30 december 2019 19:11 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen in Hilversum, ja. Vanmiddag langsgereden, toen was het al bijna uitverkocht.
Waren met vier man (maar moest kaarten voor 5 hebben), dus moest nog een random persoon erbij plukken om een kaartje te kunnen kopen.
Kun je ff laten zien welke y je bedoelt?quote:Op maandag 30 december 2019 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, dit is het moment waarop we weer bij FOK! moeten klagen over de y met puntjes.
BUG /quote:Op maandag 30 december 2019 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je ff laten zien welke y je bedoelt?
Nah, niks tegen Ess. lieve meid. Maar ik wil er niet mee naar bed oid.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 19:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze luister ik eigenlijk nooit maar hij is best fijn
quote:Op maandag 30 december 2019 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je ff laten zien welke y je bedoelt?
quote:
Nou zegquote:Op maandag 30 december 2019 19:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nah, niks tegen Ess. lieve meid. Maar ik wil er niet mee naar bed oid.
duhquote:Op maandag 30 december 2019 19:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Precies, afgelopen week nog een fles prosecco gewonnen. Moesten hier in een quiz tegen oa. Domien Verschuuren, Roosmarijn Reijmer en Michiel Veenstra. En zij wonnen niet!
Hoeft ook nietquote:Op maandag 30 december 2019 19:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nah, niks tegen Ess. lieve meid. Maar ik wil er niet mee naar bed oid.
Ik heb hem wel honderden keren opnieuw moeten spelen. Die introquote:Op maandag 30 december 2019 19:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Baas![]()
godverdomme dat is echt rete irritant om te spelen, respect.
Vandaag nog gehoord op mijn mp3 spelerquote:Op maandag 30 december 2019 19:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze luister ik eigenlijk nooit maar hij is best fijn
De umlaut Y? Neuhquote:Op maandag 30 december 2019 19:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Werkt die serieus niet hier?
Oh verrek.
netjes!quote:Op maandag 30 december 2019 19:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Precies, afgelopen week nog een fles prosecco gewonnen. Moesten hier in een quiz tegen oa. Domien Verschuuren, Roosmarijn Reijmer en Michiel Veenstra. En zij wonnen niet!
Toen was het in de middag, stond ie dus hoger.quote:
@Kyran ik moest je taggenquote:Op maandag 30 december 2019 19:05 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Fok meet bij Kyran! Als voorbereiding op de wegens-succes-daarop-volgende-SuperBowl-party!
Ik neem bier mee. Tag jij hem ff? Ik zit mobiel. Wel zo handig als hij ervan af weet.
En in drie jaar nog steeds niet gefïxt düs..quote:Op maandag 30 december 2019 19:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen was het in de middag, stond ie dus hoger.
Het is ook nooit goed he.quote:
Das een beste prestatie!quote:Op maandag 30 december 2019 19:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat kunnen we niet typen?quote:Op maandag 30 december 2019 19:15 schreef Dagoduck het volgende:
Toch balen dat we Queensr che nooit kunnen typen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |