Nou als er veel stelletjes zijn en maar een paar singles vind ik dat toch altijd wat minder..quote:Op maandag 30 december 2019 19:05 schreef essnhills het volgende:
Feestje waar ik heen ga is van de broer van een vriendin van me. Ben er eerder geweest met Oud & Nieuw. Altijd erg gezellig met veel stelletjes en singles en veel gedans enzo
MAAAMAAAAAAAquote:Op maandag 30 december 2019 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, niemand weet wat nieuwjaarszingen is gelukkig
quote:Op maandag 30 december 2019 19:06 schreef Bos81 het volgende:
Dit is inderdaad een lekker uurtje. Met voor mij Queensryche als hoogtepunt
Dan gaan de kinderen hier in de gemeente de deuren langs en zingen ze een liedje met wensen voor het nieuwe jaar.quote:
Helaas speelde ze dit nummer niet, toen ik ze een paar jaar geleden (zonder Geoff al) live zag..quote:
Ik wel. Mijn vrouw komt van Antwerpen, en daar doen ze het massaalquote:Op maandag 30 december 2019 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, niemand weet wat nieuwjaarszingen is gelukkig
Zat er nog veel geld in de kas?quote:
WITH MY SUPERHUMAN MIGHTquote:
quote:
KRYPTONITEquote:
Even je ouders opvoeden dusquote:Op maandag 30 december 2019 19:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel, maar die volgen de Top 2000 niet op de nummer nauwkeurig.
KRYPTONIIIIIIIIIIIIITEquote:
Dat is wel ultiem kut met een katerquote:Op maandag 30 december 2019 19:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan gaan de kinderen hier in de gemeente de deuren langs en zingen ze een liedje met wensen voor het nieuwe jaar.
(lang filmpje maar je krijgt een idee)
Wel heel schattigquote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat is wel ultiem kut met een kater
Geef ze nog wat mortieren die zijn blijven liggen.quote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat is wel ultiem kut met een kater
Ah leuk! In utrecht toevallig? Succes!quote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik ben er vandoor. Heb een Top 2000 quiz.
En jullie kunnen allemaal de pot op, want ik heb voor vannacht gewoon kaarten voor het café.
NET NIET STEMLIJST GENOTquote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
KRYPTONIIIIIIIIIIIIITE
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Leuk toch, succes.quote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef DireStraits7 het volgende:
En jullie kunnen allemaal de pot op, want ik heb voor vannacht gewoon kaarten voor het café.
Hilversum. Vandaar dat ik nog naar het café kan/wil.quote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah leuk! In utrecht toevallig? Succes!
quote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef DireStraits7 het volgende:
Toevallig in Arnhem? Heb ik zo ook een Top 2000 quizquote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef DireStraits7 het volgende:
Hilversum dus.quote:Op maandag 30 december 2019 19:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Toevallig in Arnhem? Heb ik zo ook een Top 2000 quiz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |