Als ze er niet isquote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een man weet pas wat ie mist...
Heb ik gek genoeg ook met Orinoco. Luister ik vooral als er lijstjes zijn.quote:
Nieuwsjaarszingen, is dat een dingquote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef ChatGirl het volgende:
Vergeten snoep te halen voor de kindjes die hier morgen wellicht komen nieuwjaarszingen. Pech, dan krijgen ze maar een appel van me.
Ik las soep en was even lichtelijk in de warquote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef ChatGirl het volgende:
Vergeten snoep te halen voor de kindjes die hier morgen wellicht komen nieuwjaarszingen. Pech, dan krijgen ze maar een appel van me.
quote:324 Do I Wanna Know? Arctic Monkeys ?
323 Silent Lucidity Queensr che 9
322 Run Snow Patrol 7
321 The Man Who Sold The World (unplugged) Nirvana 5
320 Kryptonite 3 Doors Down ?
319 Somewhere Only We Know Keane 6
318 Op Fietse Skik 3
317 The Day Before You Came ABBA 7,5
316 The Man With The Child In His Eyes Kate Bush 7
315 Starman David Bowie 8
314 Hold The Line Toto 6
313 Graceland Paul Simon 6
Ik denk dat hij verliestquote:Op maandag 30 december 2019 19:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zou sommige darters ook wel van de schans willen zien gaan hoor. Al wordt t dan meer schransspringen denk ik.
Wat denken we van Van Gerwen vanavond? Nog niet geweldig gespeeld en met Aspinall voor de eerste keer echt tegenstand dit wk
Wat is nieuwjaarszingenquote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef ChatGirl het volgende:
Nieuwe traditie?quote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef ChatGirl het volgende:
Ben je Vlaamse toevallig?quote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef ChatGirl het volgende:
quote:Op maandag 30 december 2019 19:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ga met oud en nieuw naar Kyran en vrouw en dochtertje
Voor mij ook de eerste keer als vrijgezel sinds 10 jaar. Andere jaren vierden we het ook met hen maar dan nog met mijn ex erbij, dus ja zal dit jaar wel anders voelen. Maar lekker top2000 kijken en spelletjes doen enenen.. Het is daar altijd fijn dus gaat helemaal goed komen
nieuwjaarszingen? is dat een ding?quote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef ChatGirl het volgende:
IF I GO CRAZY THEN WILL YOU STILL CALL ME SUPERMAN!quote:Op maandag 30 december 2019 19:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je kent Kryptonite. Geloof me.
Wat voor ding?quote:
na mijn auto-ongeluk wel wat minder dan voorheen, maar hoop dat wel weer op te pakken.quote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Heb ik gek genoeg ook met Orinoco. Luister ik vooral als er lijstjes zijn.
Maar ik ga wederom mijn best doen! Hoe vaak draai jij bij Radio 49?
Jij hebt meest altijd gelijkquote:Op maandag 30 december 2019 19:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Je kent Kryptonite. Geloof me.
Daydream believer?quote:Op maandag 30 december 2019 19:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ook nog eens starten met de beste Monkeys
Van Gerwen heeft toch niet tegen Ratajski gespeeld?quote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is ook wat overdreven. Ratajski en Anderson hebben goed partij geboden; alleen is Van Gerwen nog een klasse beter. Zal er van afhangen hoe lang Aspinall erin blifjt hangen.
Kwartje valt nog niet.quote:Op maandag 30 december 2019 19:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
IF I GO CRAZY THEN WILL YOU STILL CALL ME SUPERMAN!
Blijkbaar zijn er nog heel veel kindjes die honger hebben in Nederland.quote:
Really?quote:Op maandag 30 december 2019 19:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ook nog eens starten met de beste Monkeys
Ik hoor het al. Fok meet bij Kyran! Als voorbereiding op de wegens-succes-daarop-volgende-SuperBowl-party!quote:Op maandag 30 december 2019 19:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Voor mij ook de eerste keer als vrijgezel sinds 10 jaar. Andere jaren vierden we het ook met hen maar dan nog met mijn ex erbij, dus ja zal dit jaar wel anders voelen. Maar lekker top2000 kijken en spelletjes doen enenen.. Het is daar altijd fijn dus gaat helemaal goed komen
Hier wel. Al járenlang. Maar alleen voor de basisschooljeugd.quote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nieuwsjaarszingen, is dat een ding
Die hebben nog nooit van uitzending gemist gehoord?quote:Op maandag 30 december 2019 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn ouders gaan natuurlijk a go go kijken. Hmm, dat ga ik wel weer naar zolder.
Wat leuk! Minder leuk dat je nu voor het eerst sinds 10 jaar als vrijgezel gaat.quote:Op maandag 30 december 2019 19:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
IF I'M ALIVE AND WELL WILL YOU BE THERE HOLDING MY HANDquote:Op maandag 30 december 2019 19:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
IF IM ALIVE AND WELL WILL YOU BE THERE HOLDING MY HANDquote:
Klinkt gezellig jaquote:Op maandag 30 december 2019 19:05 schreef essnhills het volgende:
Feestje waar ik heen ga is van de broer van een vriendin van me. Ben er eerder geweest met Oud & Nieuw. Altijd erg gezellig met veel stelletjes en singles en veel gedans enzo
IF I AM ALIVE AND WELL WILL YOU BE THERE, STILL HOLDING MY HAND?quote:Op maandag 30 december 2019 19:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hop, zo een blik unox de tas inquote:Op maandag 30 december 2019 19:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las soep en was even lichtelijk in de war
Oh, dacht dat je het over Aspinall had in eerste instantie.quote:Op maandag 30 december 2019 19:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van Gerwen heeft toch niet tegen Ratajski gespeeld?
En Aspinall onderschat ik altijd. bij UK Open dacht ik vanaf de kwartfinale ook elke ronde dat t geintje wel mooi was geweest. En toen leverde ie een ijzersterke finale af tegen Smith.
Ik dm je wel evenquote:Op maandag 30 december 2019 19:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
na mijn auto-ongeluk wel wat minder dan voorheen, maar hoop dat wel weer op te pakken.
als je facebook hebt, kan ik je wel toevoegen in de groep.
Jawel, maar die volgen de Top 2000 niet op de nummer nauwkeurig.quote:Op maandag 30 december 2019 19:05 schreef alopio het volgende:
[..]
Die hebben nog nooit van uitzending gemist gehoord?
quote:
quote:
Volgend jaar, heb niet gezegd hoeveel en wanneer.quote:Op maandag 30 december 2019 19:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik neem aan dat je VOLGEND jaar bedoelt, dus heb ik zojuist een foto van deze post gemaakt...
ILL KEEP YOU BY MY SIDEquote:Op maandag 30 december 2019 19:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
IF I AM ALIVE AND WELL WILL YOU BE THERE, STILL HOLDING MY HAND?
quote:Op maandag 30 december 2019 19:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
IF I'M ALIVE AND WELL WILL YOU BE THERE HOLDING MY HAND
Nou als er veel stelletjes zijn en maar een paar singles vind ik dat toch altijd wat minder..quote:Op maandag 30 december 2019 19:05 schreef essnhills het volgende:
Feestje waar ik heen ga is van de broer van een vriendin van me. Ben er eerder geweest met Oud & Nieuw. Altijd erg gezellig met veel stelletjes en singles en veel gedans enzo
MAAAMAAAAAAAquote:Op maandag 30 december 2019 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, niemand weet wat nieuwjaarszingen is gelukkig
quote:Op maandag 30 december 2019 19:06 schreef Bos81 het volgende:
Dit is inderdaad een lekker uurtje. Met voor mij Queensryche als hoogtepunt
Dan gaan de kinderen hier in de gemeente de deuren langs en zingen ze een liedje met wensen voor het nieuwe jaar.quote:
Helaas speelde ze dit nummer niet, toen ik ze een paar jaar geleden (zonder Geoff al) live zag..quote:
Ik wel. Mijn vrouw komt van Antwerpen, en daar doen ze het massaalquote:Op maandag 30 december 2019 19:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Haha, niemand weet wat nieuwjaarszingen is gelukkig
Zat er nog veel geld in de kas?quote:
WITH MY SUPERHUMAN MIGHTquote:
quote:
KRYPTONITEquote:
Even je ouders opvoeden dusquote:Op maandag 30 december 2019 19:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jawel, maar die volgen de Top 2000 niet op de nummer nauwkeurig.
KRYPTONIIIIIIIIIIIIITEquote:
Dat is wel ultiem kut met een katerquote:Op maandag 30 december 2019 19:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dan gaan de kinderen hier in de gemeente de deuren langs en zingen ze een liedje met wensen voor het nieuwe jaar.
(lang filmpje maar je krijgt een idee)
Wel heel schattigquote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat is wel ultiem kut met een kater
Geef ze nog wat mortieren die zijn blijven liggen.quote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat is wel ultiem kut met een kater
Ah leuk! In utrecht toevallig? Succes!quote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef DireStraits7 het volgende:
Ik ben er vandoor. Heb een Top 2000 quiz.
En jullie kunnen allemaal de pot op, want ik heb voor vannacht gewoon kaarten voor het café.
NET NIET STEMLIJST GENOTquote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
KRYPTONIIIIIIIIIIIIITE
YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Leuk toch, succes.quote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef DireStraits7 het volgende:
En jullie kunnen allemaal de pot op, want ik heb voor vannacht gewoon kaarten voor het café.
Hilversum. Vandaar dat ik nog naar het café kan/wil.quote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ah leuk! In utrecht toevallig? Succes!
quote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef DireStraits7 het volgende:
Toevallig in Arnhem? Heb ik zo ook een Top 2000 quizquote:Op maandag 30 december 2019 19:08 schreef DireStraits7 het volgende:
Hilversum dus.quote:Op maandag 30 december 2019 19:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Toevallig in Arnhem? Heb ik zo ook een Top 2000 quiz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |