Volgend jaar volledig renovatie. Iets met woningbouw. Alles is rot en tochtquote:
Dit is geen liedquote:Op maandag 30 december 2019 18:45 schreef BillDauterive het volgende:
124 plaatsen gezakt. Dat verdient dit mooie lied niet.
top 50 materiaal hoorquote:Op maandag 30 december 2019 18:45 schreef BillDauterive het volgende:
124 plaatsen gezakt. Dat verdient dit mooie lied niet.
quote:Op maandag 30 december 2019 18:45 schreef PippenScottie het volgende:
Er komt geen end an.
Sorry, ik ga weer weg...
Na 10 uur gewacht te hebben.quote:Op maandag 30 december 2019 18:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je zou nu maar in dat café staan
Jammer dat ie zo nodig lid van de club van 27 moest wordenquote:
Dit is een epos.quote:
Door de deur?quote:Op maandag 30 december 2019 18:45 schreef PippenScottie het volgende:
Er komt geen end an.
Sorry, ik ga weer weg...
49 plekken gezakt. Vorig jaar iets na 23:00.quote:Op maandag 30 december 2019 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sex on Fire nog? Die is ook flink weggezakt. Mooi.
Beter dat dan van S Club 7quote:Op maandag 30 december 2019 18:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jammer dat ie zo nodig lid van de club van 27 moest worden
Hij was wel een early adopter.quote:Op maandag 30 december 2019 18:46 schreef Isorden het volgende:
[..]
Jammer dat ie zo nodig lid van de club van 27 moest worden
ja mag het als het einde nadertquote:Op maandag 30 december 2019 18:46 schreef livelink het volgende:
Ik wil niemand beledigen hoor, maar wat duurt dit nummer toch ongelooflijk lang.
plot twist, ondanks de titel heeft dit nummer stiekem geen eindequote:Op maandag 30 december 2019 18:46 schreef livelink het volgende:
Ik wil niemand beledigen hoor, maar wat duurt dit nummer toch ongelooflijk lang.
As said, prachtig maar tis goed zoquote:Op maandag 30 december 2019 18:46 schreef livelink het volgende:
Ja, ongelooflijk lekker.quote:Op maandag 30 december 2019 18:46 schreef livelink het volgende:
Morrison is bijna net zo'n goede poeet als Morisseyquote:
Don't stop, never give upquote:
It ain't over 'till the fat lady sings.quote:Op maandag 30 december 2019 18:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Voor een nummer dat The End heet, hebben ze wel veel moeite om het af te ronden, ja
Ik ken het nummer en vind het ook mooi. Maar iedere keer bekruipt me weer het gevoel dat het te lang duurt.quote:Op maandag 30 december 2019 18:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
plot twist, ondanks de titel heeft dit nummer stiekem geen einde
11.52 minuten...quote:Op maandag 30 december 2019 18:46 schreef livelink het volgende:
nietsquote:Op maandag 30 december 2019 18:47 schreef MTheBassman het volgende:
Wat is er mis met lange nummers opeens?
Dat zijn smakeloze mensen. Jammer dat Echoes diep in de nacht zit.quote:Op maandag 30 december 2019 18:47 schreef MTheBassman het volgende:
Inderdaad, ze draaien nu in ieder geval een aantal nummers helemaalquote:Op maandag 30 december 2019 18:47 schreef MTheBassman het volgende:
Wel het beste moment voor die plaat.quote:Op maandag 30 december 2019 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat zijn smakeloze mensen. Jammer dat Echoes diep in de nacht zit.
Dat.quote:Op maandag 30 december 2019 18:47 schreef MTheBassman het volgende:
Inderdaad, gewoon lekker eindeloos doorgaan ipv het allemaal binnen 3 minuten proberen te rammen voor winstmaximalisatie op YT en Spotify.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 18:48 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Heerlijk hoe lang het duurt
Volgend jaar maar Dopesmoker integraal in de lijst
Echoes zou gewoon primetime moeten.quote:Op maandag 30 december 2019 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kan op zich ook wel een nummer lang vinden, maar als het een opbouw heeft als deze moet ik het wel waarderen. Meat Loaf en Bob Dylan zijn voorbeelden van artiesten waarvan ik wel vind dat hun nummers onnodig lang kunnen duren. Een Yes of Pink Floyd doet dit vele malen beter.quote:Op maandag 30 december 2019 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe is dat een belediging?quote:Op maandag 30 december 2019 18:46 schreef livelink het volgende:
Ik word liever hier opgewonden van dan dat ik m lekker op de trekker swaffelquote:Op maandag 30 december 2019 18:48 schreef PippenScottie het volgende:
Iedereen die hier opgewonden van wordt, allemaal 2 januari even je psychiater bellen
Ik zou het oprecht komisch vinden als dat zou gebeurenquote:Op maandag 30 december 2019 18:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]63 minuten
Nieuws opschuiven alles
Volgend jaar allemaal op echoes stemmenquote:Op maandag 30 december 2019 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echoes zou gewoon primetime moeten.
Neuh, heb ik al genoeg mee gesproken. HET LIGT NIET AAN MIJ!quote:Op maandag 30 december 2019 18:48 schreef PippenScottie het volgende:
Iedereen die hier opgewonden van wordt, allemaal 2 januari even je psychiater bellen
Het outro van Echoes zou ons 2020 in moeten brengen.quote:Op maandag 30 december 2019 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zonde jaquote:Op maandag 30 december 2019 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nep keerl gespot!quote:Op maandag 30 december 2019 18:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik word liever hier opgewonden van dan dat ik m lekker op de trekker swaffel
Zelfs live speelt Sleep er korte versies vanquote:Op maandag 30 december 2019 18:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zou het oprecht komisch vinden als dat zou gebeuren
Of t outro van Alles Geprobeerd. Daar wil ik wel de kurken op ontploppenquote:Op maandag 30 december 2019 18:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het outro van Echoes zou ons 2020 in moeten brengen.
Nee man, Brain Damage/Eclipse zou pas een episch einde zijn.quote:Op maandag 30 december 2019 18:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het outro van Echoes zou ons 2020 in moeten brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |