Is Mick Jagger? HAHAHAHAquote:
Astral Weeks is toch een heerlijk plaatjequote:Op maandag 30 december 2019 17:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Morrisson. De vleesgeworden chagrijnigheid, maar zingen kan ie wel
Nou ja, ook als je iets kut vindt mag je het posten vind ik hoorquote:Op maandag 30 december 2019 17:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik jankende toch ook "in het openbaar"
Heb mijn oude post aangepast, sorry.
Was verder ook niet om in slachtofferrol te kruipen, andere mensen mogen dit vreselijk vinden zoals ik heb met paul de leeuw en marco borsatoquote:Op maandag 30 december 2019 17:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wat kan jou dat schelen man? Mensen die jou gaan afrekenen op je smaak schaar ik onder snobs.
Nee mijn woordkeuze was Rick-Rant kaliber.quote:Op maandag 30 december 2019 17:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, ook als je iets kut vindt mag je het posten vind ik hoorZolang je niemand persoonlijk aanvalt om zijn/haar smaak/gevoelens/gedachten (niet dat je dat deed hoor
).
Dat gaat hier over het algemeen ook echt goed moet ik zeggen. Weinig gedoe geziendat maakt het ook zo fijn hier.
Er is nog tijdquote:Op maandag 30 december 2019 17:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nou ja, ook als je iets kut vindt mag je het posten vind ik hoorZolang je niemand persoonlijk aanvalt om zijn/haar smaak/gevoelens/gedachten (niet dat je dat deed hoor
).
Dat gaat hier over het algemeen ook echt goed moet ik zeggen. Weinig gedoe geziendat maakt het ook zo fijn hier.
Bedankt voor de uitlegquote:Op maandag 30 december 2019 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Tom Odol
Odol=ontzetten dikke ochtend lul
Geen probleemquote:Op maandag 30 december 2019 17:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik jankte toch ook "in het openbaar"
Heb mijn oude post aangepast, sorry.
Ditquote:Op maandag 30 december 2019 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, shoot me, ik vind dit ook een mooi nummer.
Weetje tussendoor:quote:Op maandag 30 december 2019 17:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van Morrisson. De vleesgeworden chagrijnigheid, maar zingen kan ie wel
Oh, ik ook hoorquote:Op maandag 30 december 2019 17:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, shoot me, ik vind dit ook een mooi nummer.
quote:Op maandag 30 december 2019 17:52 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is de favoriete artiest van mijn zwager. Mijn zus is zijn Brown Eyed girl.
Hij kwijnt in snel tempo weg door PSMA en het leven is kut en niet eerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |