Te veel nummers die tussen de wal en het schip vielen (las ik in dit topic). Maar nu staan er dus ook 15 nummers in allebei de lijsten.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja? Wat is de redenering daarachter?
De Snob is maar 12 uur per dagquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:04 schreef Mansjester het volgende:
Klopt het dat dit nu een week eerder wordt uitgezonden? Voor mn gevoel overlapte de Snob altijd met de Top200, dat is nu veel minder
Wat een mooie ervaring was dat. Run The Jewels op vrijdag en later in het weekend nog Arcade Fire en Radiohead godenquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah
[..]
Dat optreden op Best Kept Secret paar jaar terug was echt goed ook
Dat moment tijdens Exit Music dat iedereen muisstil was zal ik mn leven niet meer vergetenquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wat een mooie ervaring was dat. Run The Jewels op vrijdag en later in het weekend nog Arcade Fire en Radiohead goden
Arcade Fire dat afsluit met Neon Bible (telefoonlichtjes momentquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat moment tijdens Exit Music dat iedereen muisstil was zal ik mn leven niet meer vergeten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik vind het juist heerlijk, die afwisselingquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja nee van Cannibal Corpse word je vrolijk
Ik vind dat hoge gehalte vage metal ook niks, eigenlijk.
Dat Arcade Fire optreden was echt magischquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wat een mooie ervaring was dat. Run The Jewels op vrijdag en later in het weekend nog Arcade Fire en Radiohead goden
2007 op Lowlands jaquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat Arcade Fire optreden was echt magisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |