Te veel nummers die tussen de wal en het schip vielen (las ik in dit topic). Maar nu staan er dus ook 15 nummers in allebei de lijsten.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja? Wat is de redenering daarachter?
De Snob is maar 12 uur per dagquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:04 schreef Mansjester het volgende:
Klopt het dat dit nu een week eerder wordt uitgezonden? Voor mn gevoel overlapte de Snob altijd met de Top200, dat is nu veel minder
Wat een mooie ervaring was dat. Run The Jewels op vrijdag en later in het weekend nog Arcade Fire en Radiohead godenquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:10 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah
[..]
Dat optreden op Best Kept Secret paar jaar terug was echt goed ook
Dat moment tijdens Exit Music dat iedereen muisstil was zal ik mn leven niet meer vergetenquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wat een mooie ervaring was dat. Run The Jewels op vrijdag en later in het weekend nog Arcade Fire en Radiohead goden
Arcade Fire dat afsluit met Neon Bible (telefoonlichtjes momentquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat moment tijdens Exit Music dat iedereen muisstil was zal ik mn leven niet meer vergeten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik vind het juist heerlijk, die afwisselingquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja nee van Cannibal Corpse word je vrolijk
Ik vind dat hoge gehalte vage metal ook niks, eigenlijk.
Dat Arcade Fire optreden was echt magischquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:34 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Wat een mooie ervaring was dat. Run The Jewels op vrijdag en later in het weekend nog Arcade Fire en Radiohead goden
2007 op Lowlands jaquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat Arcade Fire optreden was echt magisch
De irritatie over Ratz heeft de laatste jaren plaatsgemaakt voor een soort vermakelijkheid.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:32 schreef BillDauterive het volgende:
Fijn dat dit weer begonnen is, al is het jammer dat DJ Ratz er pas bij is als de top 2000 ook weer begint.
Het zorgt ook voor een soort van verbondenheid als we gezamelijk over hem klagen. Hij is in ieder geval niet zo kleurloos als sommige andere DJ'squote:Op vrijdag 18 december 2020 11:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De irritatie over Ratz heeft de laatste jaren plaatsgemaakt voor een soort vermakelijkheid.
Ik denk dat veel mensen vinden dat ie in de top 2000 moetquote:Op vrijdag 18 december 2020 11:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel opvallend dat You Really Got Me hier dus ook zo laag staat, na eerder al uit de T2000 te zijn gevallen. Volgens mij hebben veel stemmers niet door dat ze er nu dus voor de Snob 2000 op kunnen stemmen.
Ja, dus stemmen ze er niet op voor de Snob. Anders was t gemakkelijk top 200-materiaal geweest in deze lijstquote:Op vrijdag 18 december 2020 11:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen vinden dat ie in de top 2000 moet
Ook mooi dit jaar dat ie als een van de weinige weigerde om mee te doen aan de singalong van Love Shines a Light tijdens de reserveuitzending eerder dit jaar van t Songfestival. Alle deelnemers zongen vanop afstand een stuk in en dat werd gecomponeerd tot 1 liedje. Maar meneer Callier weigerde omdat ie t een niksig nr vond.quote:Op vrijdag 18 december 2020 11:45 schreef BillDauterive het volgende:
Alex Callier is een enorme lul, maar hij maakt wel goede muziek.
Klopt, en bij de top 2000 heb je tenminste nog het topic.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:25 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb dit jaar minder zin om te luisteren merk ik, metal en hardrock is hinderlijker dan Marco Borsato in de Top.
Ik heb niets tegen metal, maar wel op de manier waarop het in de Snob staat for some reason.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:25 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb dit jaar minder zin om te luisteren merk ik, metal en hardrock is hinderlijker dan Marco Borsato in de Top.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen metal, maar wel op de manier waarop het in de Snob staat for some reason.
Oneens.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:25 schreef Slobeend het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |