ja een ekte FOK!kerquote:
Monthy Python?quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 16:33 schreef Isorden het volgende:
Hier had ook de versie van Thin Lizzy kunnen staan
quote:
Die van mij is denk ik te klein om dat soort deals te hebbenquote:Op maandag 30 december 2019 16:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mijn lokale bierwinkel heeft 3000 verschillende biertjes. Vaak is het er te druk om even met die mensen te babbelen. Maar dat is wel een stuk leuker dan via internet bestellen inderdaadAf en toe staat er ook nog wel een heerlijke Imperial Stout bij de '50% korting over datum biertjes'. Dat is altijd mooi meegenomen.
Nee sommige kende ik van te voren alquote:Op maandag 30 december 2019 16:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow..... je hebt weer bij elk nummer dit gevoel zeker?
quote:Op maandag 30 december 2019 16:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Van mij mogen ze de positie van Thin Lizzy en Metallica switchen.
Neeee joh. Ik ben geen fan van deze band. Maar dit nummerquote:Op maandag 30 december 2019 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, weer zo'n irrelevante Metallica notering.Bij die kun je hun noteringen ook x5 doen voor een realistische plaats.
quote:Op maandag 30 december 2019 16:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Van mij mogen ze de positie van Thin Lizzy en Metallica switchen.
ophangen en als je het nodig hebt weer van de lijn halen of vouw je het tussendoor ook nog op?quote:Op maandag 30 december 2019 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, wasmachine is pas net klaar, en er was (hihi) nog geen geschikt moment
Snap ik wel ergens. Dit was in Eindhoven, dus niet heel ver van Limburg. Zo ver ik weet was mijn collega geen LImburger, maar geboren en getogen in EHV.quote:Op maandag 30 december 2019 16:27 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hier in limburg is dit dus echt standaard. Cake en taart nooit. Jarig en trakteren op het werk? Vla. Visite? Vla. Feest? Vla. Rouw? Vla.
Die staat hoger natuurlijk......?quote:Op maandag 30 december 2019 16:33 schreef Isorden het volgende:
Hier had ook de versie van Thin Lizzy kunnen staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |