Denk het niet, die is al een tijdje dood.quote:
Kan dit wel begrijpen. Maar dit zou voor mij niet zo'n erge plaat zijn om dat te hebben, ik luister hem thuis toch nooit.quote:Op maandag 30 december 2019 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik vind het geen mooi liedje, maar heb er wel veel emotie bij. Ik vermoed dat dat voor meer mensen geldt.
quote:Op maandag 30 december 2019 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Russen met hun Buk-raketten zijn wel gruwelijk. Dat ze zo'n vliegtuig uit de lucht schieten kan ik door de vingers zien, maar dat ze ons hebben opgezadeld met Home en Treur Niet kan ik niet accepteren.
Weer een tijdje geleden dat ik echt een knaller van ze op heb, mijn lokale bierwinkel doet geen handel meer aangezien de importeur van Pohjala nogal een eikel blijkt te zijn...quote:Op maandag 30 december 2019 16:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JaIk heb eergisteren nog een Jouluöö op. 4,5 dopjes gegeven.
Dit vraagt om nietsontziende vergelding, laat de bom maar vallen, komt het er eindelijk toch nog eens van.quote:Op maandag 30 december 2019 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Russen met hun Buk-raketten zijn wel gruwelijk. Dat ze zo'n vliegtuig uit de lucht schieten kan ik door de vingers zien, maar dat ze ons hebben opgezadeld met Home en Treur Niet kan ik niet accepteren.
Haha, daar heb je wel gelijk inquote:Op maandag 30 december 2019 16:27 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik lees net dat je ook probleemloos een avond NIET kunt drinken. Niks aan de hand dus!
Mooi, nog een niet-muzieksnob hierquote:
Elvwas danquote:Op maandag 30 december 2019 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk het niet, die is al een tijdje dood.
quote:Op maandag 30 december 2019 16:28 schreef houdjemond het volgende:
Zie je nou @:essnhills; wij dachten "met onze gleuf" maar Cielke is terug en daar gaan ze
Neuh gewoon munten. Maar ga met 2 vrienden en we delen de meeste. 15cl is vaak echt te veel.quote:Op maandag 30 december 2019 16:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jemig. Dat gaat wel heel snelga je dan naar zo'n all you can drink bierfestival? Ik zit in 5,5 jaar nu op 1060 unieke check-ins.
quote:
Ja kan ik me voorstellen, muziek is een van die dingen die mensen echt naar een bepaald moment kunnen terugleidenquote:Op maandag 30 december 2019 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik vind het geen mooi liedje, maar heb er wel veel emotie bij. Ik vermoed dat dat voor meer mensen geldt.
Snobjasquote:
jaquote:
Denk dat Cielke ook echt 1 van de zeldzame blonde dames is die ik echtquote:Op maandag 30 december 2019 16:28 schreef houdjemond het volgende:
Zie je nou @:essnhills; wij dachten "met onze gleuf" maar Cielke is terug en daar gaan ze
Danny Vera toch?quote:
Das waarquote:Op maandag 30 december 2019 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan dit wel begrijpen. Maar dit zou voor mij niet zo'n erge plaat zijn om dat te hebben, ik luister hem thuis toch nooit.
quote:Op maandag 30 december 2019 16:29 schreef Nizno het volgende:
de fietstocht overleefd. en met een hele lading drinken thuis gekomen. het is dat er geen alcohol in zit anders zou ik denken dat mn ouders me dronken willen voeren
Hopt.nl zal binnen een maand wel weer een goede actie hebben, wie weet kan je daar goedkoop Põhjala halenquote:Op maandag 30 december 2019 16:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Weer een tijdje geleden dat ik echt een knaller van ze op heb, mijn lokale bierwinkel doet geen handel meer aangezien de importeur van Pohjala nogal een eikel blijkt te zijn...
Jammer, want ik vind het merendeel van wat zij doen echt super tof
Dat klinkt wel als een vette Elven naam eigenlijkquote:
Ik laat je graag in deze waanquote:Op maandag 30 december 2019 16:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mooi, nog een niet-muzieksnob hier
quote:Op maandag 30 december 2019 16:29 schreef Nizno het volgende:
de fietstocht overleefd. en met een hele lading drinken thuis gekomen. het is dat er geen alcohol in zit anders zou ik denken dat mn ouders me dronken willen voeren
Ik heb het in een excel-bestandje bijgehouden. Zit op bijna 500.quote:Op maandag 30 december 2019 16:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jemig. Dat gaat wel heel snelga je dan naar zo'n all you can drink bierfestival? Ik zit in 5,5 jaar nu op 1060 unieke check-ins.
Eh, zo blond is ze nietquote:Op maandag 30 december 2019 16:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat Cielke ook echt 1 van de zeldzame blonde dames is die ik echtvind.
Verder weinig blondjes op mijn to do lijst
Kom je toch weer bij Trafassi uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |