Ja maar toen was ik niet ziek. Oh wacht.quote:
Dat is dan inderdaad helaas niet anders.quote:Op maandag 30 december 2019 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zullen wij haar stemrecht voor komende editie moeten intrekken.
Dat rechtvaardigt geen stem op een van de slechtste liedjes uit de lijst.quote:Op maandag 30 december 2019 16:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Pogues, Rammstein, Bowie, Pearl Jam, Metallica.
Ik houd haar graag nog even
Dus jij kwam terug en we waren 6 topics verder?quote:
Nou nou nou, laat mijn moerquote:Op maandag 30 december 2019 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat rechtvaardigt geen stem op een van de slechtste liedjes uit de lijst.
Te onbekend in den Nederlanden.quote:Op maandag 30 december 2019 16:18 schreef LTVDK het volgende:
Ik zit even de lijst door te kijken, maar waarom staat er helemaal geen Goose in, had op zijn minst Synrise nog wel er in verwacht
Logistiek. Beetje warehouse management. Dit is dus een bitch om te plannen, want hetgeen gemaakt wordt bestaat uit artikelen en documenten die bijna nooit gebruikt worden...quote:
Moet zij weten inderdaad, dan mag dago ook zelf weten of ie er naar luistert dus.quote:
Kut'ollanders.quote:
Sommige mensen gaan dan door hun databundel heen. Heb ik gehoord.quote:
Is dat wat? Al heel vaak niet gekocht bij de AH.quote:
Dit konden we bij hun vorige zes liedjes ook wel zeggen.quote:
One of these knights of cydonia?quote:Op maandag 30 december 2019 16:19 schreef MadMaster het volgende:
One of these knights...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 december 2019 16:19 schreef MadMaster het volgende:
One of these knights...
[ afbeelding ]
Nou, sterkte dan alvastquote:Op maandag 30 december 2019 16:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Logistiek. Beetje warehouse management. Dit is dus een bitch om te plannen, want hetgeen gemaakt wordt bestaat uit artikelen en documenten die bijna nooit gebruikt worden...
De Eagles worden sowieso wel ietwat overschat in de lijst.quote:Op maandag 30 december 2019 16:19 schreef satecl het volgende:
Bijzonder dat dit zo hoog staat. Beetje een standaard plaatje. Niks mis mee, maar ook niet denderend
Of van het Land van Ooit?quote:
Papa Roach?quote:Op maandag 30 december 2019 16:19 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
One of these nights I'm going to cut you in little pieces.
The Knights who say Niquote:Op maandag 30 december 2019 16:19 schreef MadMaster het volgende:
One of these knights...
[ afbeelding ]
Ik vind die brouwerij overrated.quote:Op maandag 30 december 2019 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is dat wat? Al heel vaak niet gekocht bij de AH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |