Huh watquote:Op maandag 30 december 2019 15:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vond vooral die Starbucks sluikreclame erg treurig.
Uit de reacties:quote:Op maandag 30 december 2019 15:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Freed From Desire ken ik nog wel, die daarna komt is best wel nice. welke is dat
quote:
Ga je mee?quote:Op maandag 30 december 2019 15:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je doen![]()
Niet nu, wintersluiting, maar eind maart begin april gaat het weer open![]()
In de vakanties zijn er ook meer activiteiten voor kinderen (visnetten breien, zeepjes maken enzulks, het aanbod wisselt), en meestal ergens einde seizoen (eind oktober) is er ook een oud Hollandse kermisJe zou ook de laatste zaterdag van oktober kunnen gaan. Dan is er vaak die kermis, én 's avonds is de jaarlijkse avondopenstelling en staan er door het hele museum overal lantaarntjes. Het is echt prachtig dan
quote:Op maandag 30 december 2019 15:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso een harstikke mooi land, vind ik.
Ziet er mooi uitquote:Op maandag 30 december 2019 15:11 schreef Isorden het volgende:
Vroeger in zuid frankrijk hier geweest:
[ afbeelding ]
Klein oud vestingstadje genaamd Larressingle
want?quote:Op maandag 30 december 2019 15:11 schreef essnhills het volgende:
Ik heb GoT ook niet gezien![]()
Was er aan begonnen, maar heb het na 5 afleveringen opgegeven
Daar hadden ze nog een show met werkende Trebuchetsquote:Op maandag 30 december 2019 15:11 schreef Isorden het volgende:
Vroeger in zuid frankrijk hier geweest:
[ afbeelding ]
Klein oud vestingstadje genaamd Larressingle
quote:
Oh maakt niet uit, deze bond is nu onbreekbaar.quote:Op maandag 30 december 2019 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Alleen ik ben er niet als kind geweest, maar iets van paar jaar terug of zo.
Ik woon niet meer thuis trouwens, maar gewoon dit soort momentjes zijn onbetaalbaar.quote:
Gelukkig zagen ze de autolampen in The Witcher net op tijdquote:Op maandag 30 december 2019 15:10 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik vond vooral die Starbucks sluikreclame erg treurig.
quote:
Ik vond er geen zak aanquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh maakt niet uit, deze bond is nu onbreekbaar.
Merciquote:Op maandag 30 december 2019 15:11 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Uit de reacties:
Montek Rock n Rolla Svetec remix
Okequote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]zullen we het hier na de lijst over hebben?
Wel vaak het spel gedaanquote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben in Carcassonne geweest.
[ afbeelding ]
eerste seizoen is wel het lastigste, maar het wordt echt supergoed!quote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond er geen zak aan![]()
Maar misschien later nog eens een kans geven.
Ik wilde eigenlijk eerst de boeken gaan lezen, kijken of ik het dan beter vind
Als je eerste de boeken leest vind je de serie waarschijnlijk niets. Dat is namelijk meestal zo.quote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je het te eng had gevonden dan had ik je handje wel vast kunnen houden bij een volgende poging. Maar als je er niks aan vond dan wordt het lastig.quote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja wij ook een paar jaar geleden. ook mooi (maar heeeeeeeeel erg druk)quote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moet ook erg mooi zijn ja!quote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Was er live muziek?quote:Op maandag 30 december 2019 15:12 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Mwah,quote:Op maandag 30 december 2019 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je eerste de boeken leest vind je de serie waarschijnlijk niets. Dat is namelijk meestal zo.
En Alhambra.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 15:14 schreef Drekkoning het volgende:
We komen in de regio waar 50% van de nummers geweldig is
Whehequote:Op maandag 30 december 2019 15:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je het te eng had gevonden dan had ik je handje wel vast kunnen houden bij een volgende poging. Maar als je er niks aan vond dan wordt het lastig.
Ik ben zelf niet zo'n lezer, geen rust voor.quote:Op maandag 30 december 2019 15:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mwah,
Bij Harry Potter heb ik eerst alle boeken uit m'n hoofd geleerd, en daarna de films gekeken.
Zijn heel verschillend, ben fan van beide
Helaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |