quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger altijd gewoon mee met onze ouders naar kastelen en musea, of wandelen in de natuur. Musea dan wel een beetje uitgezocht op dingen die niet dodelijk saai zijn voor kinderen, maar we gingen gewoon met alles mee.
Ben er niet slechter van geworden hoor, buiten dat was er tijd zat om lekker te spelen enzo
Het is vooral gemak denk ik. Geen gezeur van de kinderen.quote:Op maandag 30 december 2019 14:54 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Heel veel mensen/gezinnen snappen dit niet. En die vallen er andere vakantiegangers mee lastig.
Soms heb je gewoon ook echt Antichrist-kinderen.
QFTquote:Op maandag 30 december 2019 14:55 schreef Fred_B het volgende:
Dit hoort best in de lijst, maar niet zo hoog.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ok ok mee eens, dat is sneu. Ik vind het, stiekem, heerlijk. Wc rolletje onder de oksel en goan!
Ja, mn broer en ik vonden dat zelfs ook gewoon leuk, oude dingen zienquote:Op maandag 30 december 2019 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger altijd gewoon mee met onze ouders naar kastelen en musea, of wandelen in de natuur. Musea dan wel een beetje uitgezocht op dingen die niet dodelijk saai zijn voor kinderen, maar we gingen gewoon met alles mee.
Ben er niet slechter van geworden hoor, buiten dat was er tijd zat om lekker te spelen enzo
Jaquote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je bij een goed nummer de radio/tv harder zet, maar vervolgens vergeet de radio/tv daarna zachter te zetten en bij een volgend goed nummer de radio/tv dan weer harder zet?
Wat voor ding?quote:
Mee eens! Ondergewaardeerd gernequote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef LTVDK het volgende:
Die Armin zou gewoon voor de lol eens een keertje bot harde shranz moeten maken en dat draaien
Hi Fionaquote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef PippenScottie het volgende:
fiona
(jongste Pippe typt haar eigen naam en ze mag nu spelletjes spelen)
Maar goed, in 2014 stonden geloof ik ook Happy, Home van Dotan en All of Me allemaal in de Top 100, wat een schijt-top 100 was dat zegquote:
Die Armin kan beter op vakantie. Naar de camping. Dan heb ik er geen last vanquote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef LTVDK het volgende:
Die Armin zou gewoon voor de lol eens een keertje bot harde shranz moeten maken en dat draaien
20x per uur ongeveer.quote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je bij een goed nummer de radio/tv harder zet, maar vervolgens vergeet de radio/tv daarna zachter te zetten en bij een volgend goed nummer de radio/tv dan weer harder zet?
Preciesquote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef Kyran het volgende:
[..]Dit is ook hoe ik er dus in sta.
Ze gaat gewoon mee naar musea en dan pakken wij ook gewoon een speelgoedmuseum er bij bijvoorbeeld.
In Oostenrijk veel gewandeld, ging ze ook mee in de draagzak, genieten van watervallen, stampen in plassen. Kinderen vinden echt wel iets leuks om te doen. Naar boven wandelen en dan met een rodelbaan naar beneden was ook een succes
Welk restaurant?quote:Op maandag 30 december 2019 14:57 schreef houdjemond het volgende:
Zonder reservering is de huidige wachttijd:
10 UUR
Ik ga maar niet meer
Ik liep gister op het 'Winter Winderland' in de Amsterdam RAI. Daar zag ik het traditionele beeld van een tokkiegezin waarbij vaders hardhandig haar huilende tienerdochter van een jaar of 11 krijsend naar de uitgang trok.quote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is vooral gemak denk ik. Geen gezeur van de kinderen.
Nou dan soms maar even gezeur. Ik wil ook een leuke vakantie hebben en af en toe aanpassen worden ze groot van!
quote:Op maandag 30 december 2019 14:56 schreef PippenScottie het volgende:
fiona
(jongste Pippe typt haar eigen naam en ze mag nu spelletjes spelen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |