Draagzak is echt best thing ever. Wie dat heeft bedacht is echt mijn heldquote:Op maandag 30 december 2019 14:41 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Baby in de draagzak en goan! Veel makkelijker dan van die rond rennende 7 jarigen
Dat is onze eerste kerstdag tegenwoordig: voor de tv met de familie mensen beoordelen in het top 2000 café. Heerlijk. En een beetje sneuquote:Op maandag 30 december 2019 14:43 schreef essnhills het volgende:
Donder eens een pokkeneind op met dat kutcafé
Wie?quote:Op maandag 30 december 2019 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jan Reet heeft daar wel verstand van.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Insert hier het plaatje van Hazes in feyenoordshirt
quote:
quote:
Jullie vinden hetzelfdequote:
Van de Rijdende Rechter.quote:
Groot gelijk hoor Essquote:Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie vinden hetzelfde
Hear hear! Wij hebben voor kerst nu de rolls royce onder die dingen gehad (vraag me niet hoe hij heet), echt geweldig.quote:Op maandag 30 december 2019 14:44 schreef Kyran het volgende:
[..]
Draagzak is echt best thing ever. Wie dat heeft bedacht is echt mijn held
Sommigen van Hazes welquote:Op maandag 30 december 2019 14:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee. Hazes is voor niemand leuk. Met zijn spraakgebrek.
Alles voor het geld, ik zie het al.quote:Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb nu ietsjes meer respect voor die man.
quote:Op maandag 30 december 2019 14:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Dat is onze eerste kerstdag tegenwoordig: voor de tv met de familie mensen beoordelen in het top 2000 café. Heerlijk. En een beetje sneu![]()
Oooh. Nee ik was écht serieus deze keer. Maar komt wel dan.quote:
Ik bedoel café. Ik kan hun gebler niet aan.quote:Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie vinden hetzelfde
Fixed.quote:Op maandag 30 december 2019 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
[Jan Reet]
Verleden tijd van de Rijdende Rechter.
Sorry.quote:Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oooh. Nee ik was écht serieus deze keer. Maar komt wel dan.
Dat is wat anders natuurlijk. Als ze het verschrikkelijk zou vinden zou ik haar niet meesleuren, wordt niemand blij vanquote:Op maandag 30 december 2019 14:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat zou wel kunnen inderdaad.Maar niet elk kind vindt het leuk. Onze kinderen zouden het niet leuk vinden. Die houden van andere muziek.
Ohquote:Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik bedoel café. Ik kan hun gebler niet aan.
Deze wel even luisteren aub, koning!quote:Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef LTVDK het volgende:
Hazes had wel een goede stem, jammer dat die er alleen maar enorme kutmuziek mee uitkraamde.
Ik hou van jouw gedachtengang.quote:
Nou Ik Meen Het kan ik nog wel hebbenquote:Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik kan André Hazes nog altijd niet aanhoren. Maakt ook niks uit welk nummer.
En kinderen moeten zich ook leren aan te passenquote:Op maandag 30 december 2019 14:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat is wat anders natuurlijk. Als ze het verschrikkelijk zou vinden zou ik haar niet meesleuren, wordt niemand blij vanHet gaat mij er vooral om dat mensen zeggen dat kinderen nooit moeten gaan. Dat is een beetje te kort door de bocht.
Zelfde met vakanties. Die van ons trekt de auto best prima met wat speelgoed en een tablet met wat filmjes. Al 2 flinke road trips in Europa gemaakt met rium 5000km per keerBeetje planning aanpassen en gaan.
Nee Basket Case is bezig.quote:Op maandag 30 december 2019 14:47 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Deze wel even luisteren aub, koning!
Gevaarlijke vragen ditquote:Op maandag 30 december 2019 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ene periode per maand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |