ik heb de mona lisa geschilderdquote:Op maandag 30 december 2019 13:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze is de enige in dit topic die dat nog niet heeft blijkbaar
Heul groot "bite down, smile and take the pain" op mijn rug.quote:Op maandag 30 december 2019 13:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nou, de korte versie dan. Nou ben ik nieuwsgierig
die man kon wel schrijven!quote:
Nee, Lennaart Nijgh toch?quote:Op maandag 30 december 2019 13:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft ie Avond wel zelf geschreven? Dan is dat dé bevestiging.
ontstoppersbonus voor Boudewijnquote:Op maandag 30 december 2019 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens is dit voor het eerst sinds 2007 dat dit lied stijgt.
blij dat Rob het niet heeft uitgebracht danquote:
Kan bijna niet missen. Wel jammer dat Astrid er niet meer in staat, trouwens.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 13:13 schreef BillDauterive het volgende:
Fijn dat het volgende liedje er ook aan komt
Haha, ik heb al genoeg lange bijnamenquote:
Hold my beerquote:Op maandag 30 december 2019 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
blij dat Rob het niet heeft uitgebracht dan
Holleeder?quote:Op maandag 30 december 2019 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan bijna niet missen. Wel jammer dat Astrid er niet meer in staat, trouwens.
Wow! Klinkt goedquote:Op maandag 30 december 2019 13:13 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Heul groot "bite down, smile and take the pain" op mijn rug.
En C6H12O6 in het lettertype van the Nightmare before Christmas boven mijn bloed-prik plek binnenarm
Mwah, Rob had dat best goed kunnen doen.quote:Op maandag 30 december 2019 13:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
blij dat Rob het niet heeft uitgebracht dan
Ik neig nee te zeggen daarop.quote:Op maandag 30 december 2019 13:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan bijna niet missen. Wel jammer dat Astrid er niet meer in staat, trouwens.
Ik stikte bijna in mijn stol bij dat stukjequote:Op maandag 30 december 2019 13:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
"Je bent verdomme Elmo van Sesamstraat niet (als je dit leest en je bent toevallig wel Elmo van Sesamstraat: sorry makker, ga gewoon door met Elmo zijn zoals je bent want je bent prima zo, en de hartelijke groetjes aan Ieniemienie en de rest)."
zie.... de versie van de groot is beterquote:
quote:Op maandag 30 december 2019 13:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Mwah, Rob had dat best goed kunnen doen.
Ik moet ook grinniken.quote:Op maandag 30 december 2019 13:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik stikte bijna in mijn stol bij dat stukje
Klaagde ik toen ook al over, maarja heb er zelf ook niet op gestemd.quote:Op maandag 30 december 2019 13:14 schreef essnhills het volgende:
Waarom staat de top2000 jingle zelf eigenlijk zo laag, die heb ik dagen geleden al gehoord
quote:Op maandag 30 december 2019 13:15 schreef Isorden het volgende:
[..]
Post die je wel wist die ging komen
dat zeker!quote:Op maandag 30 december 2019 13:15 schreef Gretzl het volgende:
Een na beste Bowie. Zoveel beter dan "Heroes" wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |