Jij shopt op de kinderafdeling?quote:Op maandag 30 december 2019 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is wel een stuk makkelijker dan maat 35
Die wil ik ookquote:
oja jij had kinderschoentjesquote:Op maandag 30 december 2019 13:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is wel een stuk makkelijker dan maat 35
Maar wel beter om dan maar goed te sparen zodat je iig een mooie tattoo hebt. Snap de mensen niet zo die voor een paar euro de meest lelijke uitvoeringen op hun lichaam vereeuwigenquote:Op maandag 30 december 2019 13:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zwartwit portret met bliksemschicht in kleur.
Maar prijskaartje..
36... waarom ben ik zo kleinquote:Op maandag 30 december 2019 13:06 schreef essnhills het volgende:
Wat een ukkies hier
En Pino
Wat is jullie schoenmaat?
Internet en stedentripjes in het buitenlandquote:
+/- 500.quote:
Oh zou tof zijn!quote:Op maandag 30 december 2019 13:08 schreef houdjemond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zwartwit portret met bliksemschicht in kleur.
Maar prijskaartje..
Precies dit dusquote:Op maandag 30 december 2019 13:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar wel beter om dan maar goed te sparen zodat je iig een mooie tattoo hebt. Snap de mensen niet zo die voor een paar euro de meest lelijke uitvoeringen op hun lichaam vereeuwigen
is het niet beter een zwart wit foto te nemen met in kleur de tatoo er op geshopt?quote:Op maandag 30 december 2019 13:10 schreef houdjemond het volgende:
[..]
+/- 500.
Maar ik ben niet zo'n "gooi er maar op" tattoo-aso
49.5quote:Op maandag 30 december 2019 13:06 schreef essnhills het volgende:
Wat een ukkies hier
En Pino
Wat is jullie schoenmaat?
10x liever die 'boomer'muziek dan het meeste nieuwe spul wat in de lijst staat.quote:
41.5/42quote:Op maandag 30 december 2019 13:10 schreef Fred_B het volgende:
42 a 43 hier, afhankelijk van het merk. Voor wie dat wilde weten.
De Vondeling ook erg mooi welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |