quote:Op maandag 30 december 2019 12:58 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me eigenlijk af of ik hier de kleinste schoenmaat heb41SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Nee! Thomas is leuk!quote:
We misten je al, ouwe brompotquote:Op maandag 30 december 2019 12:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER
Ik moet even in dit topic gepost hebben
Jij hebt van iedereen wat afgesnoeptquote:
Groot geworden door klein te blijvenquote:Op maandag 30 december 2019 12:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je leert ermee level i guess
Zal wel moeten
Ga het eens opzoekenquote:Op maandag 30 december 2019 12:58 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee! Thomas is leuk!
Ken je de serie Jeuk, helemaal mijn humor
Ik ga mijn vriendin naaien tijdens I Wanna Know What Love Isquote:Op maandag 30 december 2019 12:59 schreef houdjemond het volgende:
Na Rainbow ga ik boodschappen, anders kom ik nooit weg
Ga na Eminem rondje hardlopenquote:Op maandag 30 december 2019 12:59 schreef houdjemond het volgende:
Na Rainbow ga ik boodschappen, anders kom ik nooit weg
Is mijn ziekenhuis-liedje, maar nu soort Pavlofje van gekregen.quote:Op maandag 30 december 2019 12:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
380 vind ik echt heel nice, stemlijst genot
Supquote:Op maandag 30 december 2019 12:57 schreef ArnieAlberts het volgende:
IK BEN ER
Ik moet even in dit topic gepost hebben
TMI maar geil welquote:Op maandag 30 december 2019 12:59 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ga mijn vriendin naaien tijdens I Wanna Know What Love Is
quote:
Life on Mars ken jequote:Op maandag 30 december 2019 13:00 schreef essnhills het volgende:
389 De Vondeling Van Ameland Boudewijn de Groot
388 Life On Mars David Bowie![]()
387 Dansen Op De Vulkaan De Dijk![]()
![]()
![]()
386 Rainbow In The Sky DJ Paul Elstak![]()
![]()
![]()
385 Crazy Little Thing Called Love Queen![]()
![]()
Stemlijstgenot
![]()
384 I Want To Know What Love Is Foreigner![]()
383 Geef Mij Je Angst Guus Meeuwis![]()
382 Money Pink Floyd
381 You Shook Me All Night Long AC/DC![]()
380 Smokers Outside The Hospital Doors Editors
379 Stan Eminem & Dido
Je duwt meteen een infuus in je arm als je het hoort?quote:Op maandag 30 december 2019 13:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is mijn ziekenhuis-liedje, maar nu soort Pavlofje van gekregen.
quote:Op maandag 30 december 2019 13:00 schreef Isorden het volgende:
[..]
Trouwens, 5/5 score vorig uur ess
Moest een paar maanden geleden voor het eerst ooit naar het ziekenhuis voor een ingreep/operatie. Toen kon ik het niet laten om even te roken voor de deur met dat nummer aanquote:Op maandag 30 december 2019 13:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Is mijn ziekenhuis-liedje, maar nu soort Pavlofje van gekregen.
Om de salontafel dan maar?quote:Op maandag 30 december 2019 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog een rondje gaan lopen, maar wanneer....
Doe eens zingen?quote:
3 uur snachts roken bij de SEH ingangquote:Op maandag 30 december 2019 13:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moest een paar maanden geleden voor het eerst ooit naar het ziekenhuis voor een ingreep/operatie. Toen kon ik het niet laten om even te roken voor de deur met dat nummer aan
quote:Op maandag 30 december 2019 13:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moest een paar maanden geleden voor het eerst ooit naar het ziekenhuis voor een ingreep/operatie. Toen kon ik het niet laten om even te roken voor de deur met dat nummer aan
It's a God-awful small affairquote:
Zegt me zo nietsquote:Op maandag 30 december 2019 13:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
It's a God-awful small affair
To the girl with the mousy hair
But her mummy is yelling no
And her daddy has told her to go
Het is bijna mijn favo Bowie
Zoiets.quote:Op maandag 30 december 2019 13:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je duwt meteen een infuus in je arm als je het hoort?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |