Huh nu heet je weer MaGNeT? Post je willekeurig onder twee accounts?quote:Op maandag 30 december 2019 11:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
November zou toch Waves maand worden?Het kwam wat langzaam op gang...
Kwam hij toen niet op coinbase? Gewoon weer flinke insider trading, net zoals toen met BCHquote:Op maandag 30 december 2019 12:48 schreef illusions het volgende:
ATH was overigens $16, maar dat is niet heel raar aangezien het in 12/2017 was.
Verwonderlijker vind ik de ATH van ETC, eind april 2018 op $44.
Nee, ik weet niet meer wat er toen was eigenlijk. Coinbase listing was in augustus.quote:Op maandag 30 december 2019 13:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kwam hij toen niet op coinbase? Gewoon weer flinke insider trading, net zoals toen met BCH
Gewoon wat idioten die een waardeloze token massaal kopen na wat gechill in een appgroepje.quote:Op maandag 30 december 2019 13:22 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, ik weet niet meer wat er toen was eigenlijk. Coinbase listing was in augustus.
Het is ETH Classic, het gaat echt wel verder als een app groepje hoor.quote:Op maandag 30 december 2019 15:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon wat idioten die een waardeloze token massaal kopen na wat gechill in een appgroepje.
Ik had me eerder zorgen gemaakt over 2021 in dit tempoquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:53 schreef MaGNeT het volgende:
Kon Waves niet even wachten met stijgen tot januari?
Dit is niet fijn voor m'n belastingaangifte over 2020...
Moet het toch een keer cashenquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:57 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik had me eerder zorgen gemaakt over 2021 in dit tempo
Als jij diegene bent die op kerstavond 90k ether naar een exchange stuurde wel.quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Als jij diegene bent die op kerstavond 90k ether naar een exchange stuurde wel.
Boeiend, dat kost je maximaal 1.60%, zou ik me niet zo druk over maken.quote:Op dinsdag 31 december 2019 10:53 schreef MaGNeT het volgende:
Als Waves nog even x5 doet vanaf hier, ben ik ook weer blijquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:53 schreef MaGNeT het volgende:
Mooi, krijg ik dan mijn beloofde Ether?quote:
quote:Op dinsdag 31 december 2019 12:23 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Mooi, krijg ik dan mijn beloofde Ether?
Settlement coin is met San Marinoquote:Op dinsdag 31 december 2019 15:53 schreef fathank het volgende:
Vechain whitepaper 2.0 release
• PoA 2.0
• Euro-backed settlement coin issued by a central bank.
https://www.vechain.org/whitepaper/#bit_v48i3
twitter:crypt0fungus twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 18:19:16$BTCJust completed three drives lower, looking at the 12HR timeframe I really feel like it could go up or down from here. All signs point towards a head and shoulders formation starting but we'll see my loveys! ❤️👍#btc #chartist #TA #professional https://t.co/JqrPbuQmtZ reageer retweet
Never forgetquote:
Godver .... "I really feel like it coudl go up or down from here" riiightquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:38 schreef Rossdale het volgende:
TA op zijn besttwitter:crypt0fungus twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 18:19:16$BTCJust completed three drives lower, looking at the 12HR timeframe I really feel like it could go up or down from here. All signs point towards a head and shoulders formation starting but we'll see my loveys! ❤️👍#btc #chartist #TA #professional https://t.co/JqrPbuQmtZ reageer retweet
Head & Shoulders, lijkt me gewoon antiroos.quote:Op dinsdag 31 december 2019 20:38 schreef Rossdale het volgende:
TA op zijn besttwitter:crypt0fungus twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 18:19:16$BTCJust completed three drives lower, looking at the 12HR timeframe I really feel like it could go up or down from here. All signs point towards a head and shoulders formation starting but we'll see my loveys! ❤️👍#btc #chartist #TA #professional https://t.co/JqrPbuQmtZ reageer retweet
Waarschijnlijk nog een vieze oude vent ookquote:Op dinsdag 31 december 2019 20:38 schreef Rossdale het volgende:
86% in een jaar was inderdaad zéér waardeloos weer..quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Laten we eerlijk zijn het waren 2 waardeloze jaren.
Ligt er een beetje aan of je het weggeeft aan altcoins of gewoon aan het daytraden bent he.quote:Op dinsdag 31 december 2019 17:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn bitcoin voorspelling komt nogal laat uit.
Laten we eerlijk zijn het waren 2 waardeloze jaren.
Hoop op Lambo’s in 2020!
https://www.google.com/se(...)p%20afbeelding&hl=nlquote:Op woensdag 1 januari 2020 12:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog een vieze oude vent ook
Huh van vechain? De 2 jaar grafiek is toch iets minder als je hoddled toch?quote:Op woensdag 1 januari 2020 14:53 schreef Piva het volgende:
[..]
86% in een jaar was inderdaad zéér waardeloos weer..
De top 100 staat vol met dingen die niet compleet afgestorven zijn?quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:04 schreef metallicelmo het volgende:
Best wel veel volume op Waves, eindelijk iets wat niet compleet afgestorven is
Goed inzicht weer Henk.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 00:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Bijna jongens, de vrije val van btc naar $6000.-
Nouja, je zegt dat het twee slechte jaren waren. Maar het laatste jaar was alles behalve slecht.. Uiteraard kijk ik niet het grafiek van Vechain..quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Huh van vechain? De 2 jaar grafiek is toch iets minder als je hoddled toch?
Thanks! Geweldige podcast! Grappig was dat ik eigenlijk veel van de gedachte al had die hij hier ook verteld. Ook mede dankzij het boek de bitcoin standaard van Saifedean Ammous.quote:Op maandag 23 december 2019 16:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
De auteur is een Nederlander en heeft het er ook over gehad in de Bitcoin Show. Kleine crosspost uit het Bitcoin topic waar ik geen reactie op heb gehad.
[..]
Dat boek moet ik ook nog steeds lezen, ligt al wel klaar maar nog niet de tijd voor gemaakt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:56 schreef Piva het volgende:
[..]
Thanks! Geweldige podcast! Grappig was dat ik eigenlijk veel van de gedachte al had die hij hier ook verteld. Ook mede dankzij het boek de bitcoin standaard van Saifedean Ammous.
Zijn werk heeft denk ik inderdaad wel wat los gemaakt bij institutionele inversteerders. Veel bitcoin (maximalisten) hebben wel goede research gedaan maar spreken niet dezelfde taal als mensen zoals PlanB
Er komt zeker nieuw geld binnen vanuit deze groep mensen. Maar er wordt ook nogsteeds veel geld uitgecashed (ico scammers, miners, early adopters, weak hands, plus token etc). Dat de meeste $10k + dagen in 2019 waren zegt wel genoeg.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 10:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dat boek moet ik ook nog steeds lezen, ligt al wel klaar maar nog niet de tijd voor gemaakt.Het mooie is dat de groep steeds groter wordt met die gedachtegang en binnen vele verschillende kringen. Het is als het ware een olievlek die zich verspreid en je zou zeggen dat daarmee ook meer en nieuw geld binnen komt.
Vind podcasts altijd zo moeilijk om doorheen te komen, dan heb ik nog liever een filmpje ook al is het enige beeld dat ze tegen elkaar praten.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:56 schreef Piva het volgende:
[..]
Thanks! Geweldige podcast! Grappig was dat ik eigenlijk veel van de gedachte al had die hij hier ook verteld. Ook mede dankzij het boek de bitcoin standaard van Saifedean Ammous.
Zijn werk heeft denk ik inderdaad wel wat los gemaakt bij institutionele inversteerders. Veel bitcoin (maximalisten) hebben wel goede research gedaan maar spreken niet dezelfde taal als mensen zoals PlanB
https://www.youtube.com/channel/UCP-WQVY-xo2bvOIiN9Q-qigquote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Vind podcasts altijd zo moeilijk om doorheen te komen, dan heb ik nog liever een filmpje ook al is het enige beeld dat ze tegen elkaar praten.
Thanks, zal het eens bekijken.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UCP-WQVY-xo2bvOIiN9Q-qig
(die over PlanB is wel audio only)
Om 8u luister ik het liefst nog helemaal nergens naar.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:45 schreef metallicelmo het volgende:
Ik luister in de auto altijd naar Ivan on Tech elke dag 08:00 via YouTube
Oh ik vind het eigenlijk ideaal om er tijdens het reizen naar te luisteren, zodat je teminste wat te doen hebt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Vind podcasts altijd zo moeilijk om doorheen te komen, dan heb ik nog liever een filmpje ook al is het enige beeld dat ze tegen elkaar praten.
Ok, tijdens het reizen snap ik wel, maar ik woon in een dorp en langer dan 10 minuten in de auto zit er vaak niet in, tenzij ik naar het vliegveld rij.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:02 schreef Piva het volgende:
[..]
Oh ik vind het eigenlijk ideaal om er tijdens het reizen naar te luisteren, zodat je teminste wat te doen hebt.
Lezen heb ik nooit zin/tijd voor. Dus veel papers "gelezen" via cryptoconomy![]()
Ik heb geen top van altcoins in ieder geval. Gebruiken om te traden en snel weer terug naar Bitcoin. Op dit moment in altcoins blijven zitten is geld weggooien imho.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:43 schreef KINGIEE het volgende:
Wat is jullie top 3 van Altcoins voor 2020 en verder ?
Ben een beetje huiverig voor Altcoins sinds de 2018 winter (zowat 2000 erdoor verloren). Toch, er zullen vast nog wel genoeg goede projecten te vinden zijn.
Twee jaar geleden zou je nu al wel zo'n 80 aanbevelingen gehad hebben, nu zegt niemand wat. Dit teken alleen lijkt me al wel genoeg om je conclusies uit te trekken.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:43 schreef KINGIEE het volgende:
Ben een beetje huiverig voor Altcoins sinds de 2018 winter (zowat 2000 erdoor verloren). Toch, er zullen vast nog wel genoeg goede projecten te vinden zijn.
Iddquote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:12 schreef Piva het volgende:
[..]
Twee jaar geleden zou je nu al wel zo'n 80 aanbevelingen gehad hebben, nu zegt niemand wat. Dit teken alleen lijkt me al wel genoeg om je conclusies uit te trekken.
Altcoins zijn kut BTC all the wayquote:Op maandag 6 januari 2020 23:43 schreef KINGIEE het volgende:
2025quote:Op maandag 6 januari 2020 16:54 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Soms kun je zulke prachtige TA onzin op tradingview vinden
Oh ik wil best wat aanbevelingen geven hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:12 schreef Piva het volgende:
[..]
Twee jaar geleden zou je nu al wel zo'n 80 aanbevelingen gehad hebben, nu zegt niemand wat. Dit teken alleen lijkt me al wel genoeg om je conclusies uit te trekken.
Noem dan ook even welk project het is zodat ik het kapot kan makenquote:Op woensdag 8 januari 2020 08:33 schreef Rossdale het volgende:
En naast Bitcoin is er maar één project waarvan ik het vertrouwen heb dat het tegen die tijd nog bestaat, dus die keuze is vrij simpel
Gulden natuurlijkquote:Op woensdag 8 januari 2020 08:39 schreef KapBak het volgende:
[..]
Noem dan ook even welk project het is zodat ik het kapot kan maken
GOEIEMORGUHHH overigens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op woensdag 8 januari 2020 08:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gulden natuurlijkNa de Nexit gaat die wel moon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loool kijk deze stoere praat Dan van deze tough boyquote:Op woensdag 8 januari 2020 08:39 schreef KapBak het volgende:
[..]
Noem dan ook even welk project het is zodat ik het kapot kan maken
GOEIEMORGUHHH overigens!
Eigenlijk een goed teken om in te kopenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:12 schreef Piva het volgende:
[..]
Als je dat 2 dagen geleden zei kwam het even wat geloofwaardiger over.quote:Op woensdag 8 januari 2020 11:48 schreef Kyran het volgende:
[..]
Eigenlijk een goed teken om in te kopenmeestal zijn dit soort momenten waar 99% de hoop heeft opgegeven de momenten dat het weer gaat knallen.
Ik heb niks gekocht hoor is meer een algemen constatering.quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:01 schreef illusions het volgende:
[..]
Als je dat 2 dagen geleden zei kwam het even wat geloofwaardiger over.
Ik bedoel meer dat als je dat 2 dagen geleden zei, het een voorspelling was die gelijk uitkwam.quote:Op woensdag 8 januari 2020 12:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ik heb niks gekocht hoor is meer een algemen constatering.
Truequote:Op woensdag 8 januari 2020 12:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat als je dat 2 dagen geleden zei, het een voorspelling was die gelijk uitkwam.
Ik kwam erachter dat ik nog wat op Cobinhood heb staan. Heeft er iemand met succes daar al wat assets weggehaald de laatste tijd? Goed dat ik dit toevallig tegen kom. Klein agenda puntje aanmaken voor februari.twitter:COBINHOOD twitterde op vrijdag 10-01-2020 om 10:00:12COBINHOOD Exchange is shutting down and auditing all accounts' balances from Jan 10 to Feb 9 in 2020. It will be re-opened on Feb 10, 2020. All COBINHOOD users can then retrieve their funds accordingly. Please DO NOT make any deposits; it may result in permanent loss. reageer retweet
REKTquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:49 schreef dimmak het volgende:
Ik kwam erachter dat ik nog wat op Cobinhood heb staan. Heeft er iemand met succes daar al wat assets weggehaald de laatste tijd? Goed dat ik dit toevallig tegen kom. Klein agenda puntje aanmaken voor februari.twitter:COBINHOOD twitterde op vrijdag 10-01-2020 om 10:00:12COBINHOOD Exchange is shutting down and auditing all accounts' balances from Jan 10 to Feb 9 in 2020. It will be re-opened on Feb 10, 2020. All COBINHOOD users can then retrieve their funds accordingly. Please DO NOT make any deposits; it may result in permanent loss. reageer retweet
Stond wat verloren GNT. Weinig waarde, maar toch zonde als het weg is.quote:
Al een paar maanden geleden mijn UTN daar weggehaald toen de shit al aan was, staat nu op MEW.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:49 schreef dimmak het volgende:
Fuck ja, ik.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:49 schreef dimmak het volgende:
Zonder Cobinhood hou je helemaal niets meer over waar je die coins ooit nog kwijt kuntquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Al een paar maanden geleden mijn UTN daar weggehaald toen de shit al aan was, staat nu op MEW.
IDCM ofzo, maar helemaal eens dat het drama isquote:Op vrijdag 10 januari 2020 12:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zonder Cobinhood hou je helemaal niets meer over waar je die coins ooit nog kwijt kunt
Fquote:Op vrijdag 10 januari 2020 10:49 schreef dimmak het volgende:
Binance heb je niet nodig. Receive adres van je Bitcoin app op je ledger invullen bij Bitonic.nl en klaar.quote:Op vrijdag 10 januari 2020 20:53 schreef RoW_0 het volgende:
Yes, ik ga beginnen met bitcoins. Is de manual bij de OP nog up-to-date? Ook maar een ledger besteld.
/edit: is niet up to date: website van Binance is veranderd.
Bij de instellingen even ''clear cashe''. Synchronisatie met de blockchain in mogelijk vastgelopen.quote:Op zondag 12 januari 2020 11:17 schreef dimmak het volgende:
Iemand ervaring met Ledger Live? Ik heb dus een BTC transactie gedaan naar mijn Ledger Nano S. Ik kan zien dat er wat binnen gekomen is, maar ik heb 0 confirmations. De exacte foutmelding die ik krijg is "Something went wrong with the blockchains synchronization. Please retry or contact us." Voordat ik contact met ze opneem vraag ik het hier maar even, kan een kleinigheidje zijn.
Waarom zou je in die scam investeren?quote:Op zondag 12 januari 2020 14:09 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er nog andere mensen die wat ETH in HEX hebben gestopt?![]()
Dit werkte inderdaad. Thanks!quote:Op zondag 12 januari 2020 15:43 schreef HarroldDAbarrold het volgende:
[..]
Bij de instellingen even ''clear cashe''. Synchronisatie met de blockchain in mogelijk vastgelopen.
Pro tip gebruik Electrum en maak via die software een wallet aan (ze hebben een hw wallet optie). De Electrum software is zo'n 100x beter dan ledger live.quote:
Jezus. Deze website geeft me nostalgie. Kan van kwaliteit zijn, maar kan scam zijn (echte autist-nerds kunnen immers geen websites maken), gezien het een onafhankelijke wallet is zal het waarschijnlijk gewoon eerlijk zijn.quote:Op zondag 12 januari 2020 19:20 schreef Piva het volgende:
[..]
Pro tip gebruik Electrum en maak via die software een wallet aan (ze hebben een hw wallet optie). De Electrum software is zo'n 100x beter dan ledger live.
Daarnaast heeft Electrum ook geen shitcoin parade en dus eenvoudig overzicht.
What happened?quote:Op maandag 13 januari 2020 10:02 schreef illusions het volgende:
Bij deze heb ik een fucking graftyfushekel aan Exodus.
Probeer voor het eerst iets te verzilveren en dat kutding zegt dus niet vanaf welke wallet het komt tenzij je 'm als CSV export en met Notepad erin kijkt. Zou dus maar net zo kunnen zijn dat ik een mongool ben en daar niet uit kom.quote:
Electrum daar kun je van op aan. Gaat al jarenlang mee en heeft goedkeuring van de echte autist-nerds. Wel even de URL in je favorieten zetten want via Google resultaten proberen scammers je naar een valse website te lokken.quote:Op maandag 13 januari 2020 06:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Jezus. Deze website geeft me nostalgie. Kan van kwaliteit zijn, maar kan scam zijn (echte autist-nerds kunnen immers geen websites maken), gezien het een onafhankelijke wallet is zal het waarschijnlijk gewoon eerlijk zijn.
Mag ik vragen hoe je hierop bent gekomen?
Uhm Electrum is de go to versie voor als je niet de hele blockchain wilt downloaden? Deze software bestaat al heel erg lang en volgens mij wel de meest betrouwbare oplossing.quote:Op maandag 13 januari 2020 06:30 schreef illusions het volgende:
Mag ik vragen hoe je hierop bent gekomen?
Is het dan niet automatisch een full node (gehele blockhain) meer? Het is al een tijdje geleden dat ik core software aangeraakt hebt.quote:Op maandag 13 januari 2020 15:12 schreef metallicelmo het volgende:
Electrum en Bitcoin Core, gebruik ze beiden wel eens. Die nieuwe BTC Core client gebruikt maar 5 GB schijfruimte, best bijzonder
Ik vond het van het vorig weekend wel weer eens tijd om weer wat Bitcoin te kopen. Bull market triggered. AMAquote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:58 schreef metallicelmo het volgende:
Bitcoin doet het best leuk vandaag, $8700
nu dit topic nog en we zitten weer in 2017.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 15:58 schreef metallicelmo het volgende:
Bitcoin doet het best leuk vandaag, $8700
Beide scamcoinsquote:
Ik denk een mooie exit scam van Craig Wright.quote:
Als die wallet zo oud is heb je even veel BCH en BCHSV in die zelfde wallet. Even de private key exporteren en importeren in een wallet (heb het zelf laatst gedaan met Exodius).quote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:19 schreef recursief het volgende:
Oh wow ik blijk nog een klein beetje BTC te bezitten op een oude MultiBit wallet. Tegengekomen bij het opruimen van een oude laptop.
Heb ik al gedaan. Het is een leuk bedragje maar niet echt schokkend (ongeveer 0,0949 BTC). Wat wel grappig is, is om het rendement te zien. Ik kan de aankoopprijs niet meer exact achterhalen maar het was maart 2013 en de BTC koers moet rond de $100 zijn geweest. Dat was namelijk de tijd dat ik Bitcoin te duurquote:Op dinsdag 14 januari 2020 22:29 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als die wallet zo oud is heb je even veel BCH en BCHSV in die zelfde wallet. Even de private key exporteren en importeren in een wallet (heb het zelf laatst gedaan met Exodius).
twitter:blockbarrister twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 20:36:59As BTC dominance drops that means one thing! I assume you all know what it is? 🚀🚀🚀🚀#alts #ALTSEASON https://t.co/GOEPm4wg7y reageer retweet
BTC dominance lijkt gewoon stabiel hoorquote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:27 schreef QAnonn het volgende:
twitter:blockbarrister twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 20:36:59As BTC dominance drops that means one thing! I assume you all know what it is? 🚀🚀🚀🚀#alts #ALTSEASON https://t.co/GOEPm4wg7y reageer retweet
quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:31 schreef illusions het volgende:
[..]
BTC dominance lijkt gewoon stabiel hoor
Laat net dat nou al jaren niet lukken.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:36 schreef QAnonn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gaat best snel omlaag. moet alleen nog even doorzetten.
XRP-tjes zijn geen rippeltjes.quote:
des te groter de kans is dat t eraan zit te komen. het is tijd.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Laat net dat nou al jaren niet lukken.
Ja klopt want ik las ergens dat Craig Wright de keys van zijn BTC nu toch echt heeft gevonden hoorquote:Op woensdag 15 januari 2020 00:08 schreef illusions het volgende:
BSV gaat wel als een speer vandaag.
Heb er zojuist maar een aantal aan schuimbekkende kopers verkocht.quote:Op woensdag 15 januari 2020 01:24 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]
Dash binnen 20 minuten
Goed mogelijk. Dat was een mooi moment op afscheid te nemen van BSV als iemand die nog had, wat een markt waar die scam coins nog steeds 11.5 miljard waard zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2020 19:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik denk een mooie exit scam van Craig Wright.
Hij heeft nog 2 weken om te bewijzen dat hij die miljoen BTC in bezit heeft. Zo niet, dan is 't afgelopen voor Craig Wright en tevens BSV. Met wat slimme tweets heeft hij BSV (as we speak) 100%+ in de plus gekregen. Grote dump op komst.
https://twitter.com/MyLegacyKit/status/1216653840956653569
Market was zwaar oversold, iedereen dacht dat het wel naar $5500 zou gaan. Ben zelf toen leverage long gegaan en die positie zojuist maar weer gesloten. Goed mogelijk dat het nu weer lager gaat omdat iedereen direct terug in "alt season" mode zit.quote:Ben wel benieuwd naar de reden van deze pump van de hele markt. Veel Tether teruggepompt in andere crypto of nieuw geld in de markt?
Waarom dan toch wachten op 8830 als je skeptisch bent? Goede kans dat het gaat gebeuren, waarschijnlijk is je order al fulfilled, maar waarom dat kleine beetje meer als je al skeptisch bent?quote:Op woensdag 15 januari 2020 23:35 schreef metallicelmo het volgende:
Ik ben slecht in het nemen van winst dus ik heb nu toch maar een long positie gesloten op 8830, ik zie die 9k en hoger nog even niet gebeuren. één dag van pump is nog geen volledige bullrun lijkt me. We gaan het zien. Ik probeer tegenwoordig gewoon op een naar mijn idee hoog punt even uit te stappen, wachten op een pullback en vanaf daar weer instappen. Tot nu toe werkt dat, al ben ik niet echt een trader
Dan was het een korte altseason... nu alweer voorbij.quote:Op dinsdag 14 januari 2020 23:58 schreef metallicelmo het volgende:
Één dag BTC pump en het is alweer altseason? Beetje vroeg lijkt me maar we zullen het zien
Mooi hé, maar zolang iedereen blijft roepen dat 100k eraan zit te komen dan gaan mensen er weer in geloven he. Mensen die steeds klagen dat ze denken dat ze ziek worden die worden uiteindelijk ook ziek, soort van placebo effect. Dus laat die 100k maar doorkomenquote:Op donderdag 16 januari 2020 14:07 schreef Kyran het volgende:
Wel mooi om Twitter te volgen. Paar groene dagen en iedereen komt weer uit hun holletje gekropen met fantastische TA, BTC naar 100k en andere gekkigheden
Had je die 8830 nog aangetikt of is het er nét niet van gekomen?quote:Op donderdag 16 januari 2020 14:19 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Mooi hé, maar zolang iedereen blijft roepen dat 100k eraan zit te komen dan gaan mensen er weer in geloven he. Mensen die steeds klagen dat ze denken dat ze ziek worden die worden uiteindelijk ook ziek, soort van placebo effect. Dus laat die 100k maar doorkomen
ff Sunny Lu bellenquote:Op donderdag 16 januari 2020 16:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe zet ik mijn w10 van oude PC over naar mijn nieuwe 144hz+ ultimate gamer pc
Windows overzetten, even serieus?! Als je een nieuwe telefoon hebt, ga je je oude OS toch ook niet overzetten? Alles opnieuw installeren en migreren.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja ik ga toch geen 100+ euro neertellen voor w10quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Windows overzetten, even serieus?! Als je een nieuwe telefoon hebt, ga je je oude OS toch ook niet overzetten? Alles opnieuw installeren en migreren.
https://windowslicenties.nl/product/windows-10-kopen/quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:46 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik ga toch geen 100+ euro neertellen voor w10
Die op MN oude PC is een legale illegale w10 van illegale w7 gratis geupdatet naar w10
Je hardware uit de kast van je oude pc halen en deze hardware inbouwen in de kast van je nieuwe pc.quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:28 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op donderdag 16 januari 2020 16:49 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hardware uit de kast van je oude pc halen en deze hardware inbouwen in de kast van je nieuwe pc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |