Wat deed je daar... rondneuzen?quote:Op maandag 30 december 2019 11:30 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben al weleens in Terneuzen geweest
HEE HEEquote:Op maandag 30 december 2019 11:33 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dagoduck the MJ impersonator
Krijg jij je eten ook nooit op?quote:
Naar stadjes zoals Sneek, Franeker, zwemmen in het Snekermeerquote:Op maandag 30 december 2019 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet niet zo goed wat ik in Friesland te zoeken heb, Groningen ben ik geloof ik ook 1 keer geweest 20+ jaar geleden.
Noemen ze een squirtende vrouw daar zo ja?quote:Op maandag 30 december 2019 11:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
op texel hebben ze tenminste nog een fontijnsnol
quote:Op maandag 30 december 2019 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noemen ze een squirtende vrouw daar zo ja?
quote:Op maandag 30 december 2019 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik denk t..... t bestaat in elk gevalquote:Op maandag 30 december 2019 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 december 2019 11:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Krijg jij je eten ook nooit op?
En vraag je dan een doggy bag?
Mja ik vind Nederland een prima land om te wonen, maar voor vakantie ga ik liever naar een land met meer dan 3 meter hoogteverschilquote:Op maandag 30 december 2019 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naar stadjes zoals Sneek, Franeker, zwemmen in het Snekermeer
quote:Op maandag 30 december 2019 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb daar jaren gewerkt. Komt wel dichtbij nu.
Overkill.quote:Op maandag 30 december 2019 11:35 schreef Isorden het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Da's niet waar de Brandaris toch?quote:Op maandag 30 december 2019 11:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben 1x op Texel geweest. Vond t licht claustrofobisch
dan moet je niet naar schiermonniksoog gaanquote:Op maandag 30 december 2019 11:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik ben 1x op Texel geweest. Vond t licht claustrofobisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |