Joequote:Op maandag 30 december 2019 10:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nog meer mensen hier die naar het concert in Nijmegen gaan in juni?
het hoeft van mij niet, maar toch wel lekkerquote:Op maandag 30 december 2019 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan weinig met Rammstein. Ik hoor dit voor het eerst. Tsja, het is vast leuk voor fans ofzo. Maar voor mij hoeft dit niet.
Geen ticketsquote:Op maandag 30 december 2019 10:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ohja, Vlinder was ik effe vergeten. Die is ook nieuw, natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 10:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Engel en Vlinder na elkaar vind ik dan wel weer geinig.
Maar dat is toch juist met alle muziek? Letterlijk alle muziek...quote:Op maandag 30 december 2019 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan weinig met Rammstein. Ik hoor dit voor het eerst. Tsja, het is vast leuk voor fans ofzo. Maar voor mij hoeft dit niet.
Is het nog niet uitverkocht?quote:Op maandag 30 december 2019 10:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Neuh, er is ook muziek waar ik wel iets mee heb.quote:Op maandag 30 december 2019 10:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist met alle muziek? Letterlijk alle muziek...
Daan Bovenberg mocht ook keer invallenquote:
Nein ich nicht. Weiger om zoveel neer te tellen voor zo'n innercircle.quote:Op maandag 30 december 2019 10:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Veel plezierquote:Op maandag 30 december 2019 10:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zeker wel, binnen een paar minuten zelfs. Maar ik heb tickets kunnen krijgen
Moest zelf werken die dag, gelukkig aantal vrienden die kaarten hebben geregeldquote:Op maandag 30 december 2019 10:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zeker wel, binnen een paar minuten zelfs. Maar ik heb tickets kunnen krijgen
Clubliederen tellen niet mee.quote:Op maandag 30 december 2019 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, er is ook muziek waar ik wel iets mee heb.
Kan me wel voorstellen dat je ze overrated vindt hoorquote:Op maandag 30 december 2019 10:18 schreef LTVDK het volgende:
Klinkt op zich wel leuk, snap alleen dat ophemelen van Rammstein nooit zo maar dat zal wel aan mij liggen.
Liedjes over trekkers.quote:Op maandag 30 december 2019 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Clubliederen tellen niet mee.
Affengeil manquote:Op maandag 30 december 2019 10:18 schreef LTVDK het volgende:
Klinkt op zich wel leuk, snap alleen dat ophemelen van Rammstein nooit zo maar dat zal wel aan mij liggen.
Misschien zetten ze het Goffertpark vol klapstoeltjesquote:Op maandag 30 december 2019 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over het goffertpark gesproken: Waarom zetten ze Paul McKaartnie daar weg? Die heeft toch overwegend publiek dat lekker een zitconcertje wil. Zet zo'n man dan Ziggo of aRENa. Zeker eind mei, dan heb je echt geen zekerheid op goed weer.
Ik heb alle vertrouwen dat het goed komt voor Isorden.quote:Op maandag 30 december 2019 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over het goffertpark gesproken: Waarom zetten ze Paul McKaartnie daar weg? Die heeft toch overwegend publiek dat lekker een zitconcertje wil. Zet zo'n man dan Ziggo of aRENa. Zeker eind mei, dan heb je echt geen zekerheid op goed weer.
quote:Op maandag 30 december 2019 10:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nu de Peter R. de Vries lobbyplaat
Ik doel erop dat er waarschijnlijk geen mensen zijn alle muziek mooi vinden. Alles.quote:Op maandag 30 december 2019 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, er is ook muziek waar ik wel iets mee heb.
Ik kan het prima aanhoren hoor, maar het is niet muziek die ik zelf zou aanzetten, misschien alleen Sonne.quote:
Peter Repelsteeltje?quote:Op maandag 30 december 2019 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Best een mooi liedje, maar Peter R
Terechte klacht.quote:Op maandag 30 december 2019 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit.quote:Op maandag 30 december 2019 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |