SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
I don't want to start any blasphemous rumors, But I think that god has a sick sense of humorquote:Op maandag 30 december 2019 10:02 schreef Pindakaasfanaticus het volgende: [..] Als God bestaat, waarom is er dan Kensington in de wereld?
Dat heb ik stiekem ook :-)quote:Op maandag 30 december 2019 10:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was al van plan te stoppen en door deze meuk ben ik straks weer een meeloper.
Daarom gewoon alleen trimmenquote:Op maandag 30 december 2019 10:06 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom scheren mensen zich, fucking schuurpapier op mijn gezicht.
Welke?quote:Op maandag 30 december 2019 10:06 schreef cafca het volgende:
Twee van mijn stemplaten in één uur, trouwens
Die was leuker jaquote:Op maandag 30 december 2019 10:07 schreef Dagoduck het volgende:
''Can I play with video games'' had ik als TT.
's nachts kan ie ook nog behoorlijk hard als je huis een klein beetje geïsoleerd is hoor.quote:Op maandag 30 december 2019 10:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ohja het is geen nacht meer, dan mag ie weer harder![]()
Waarom mag dat 's nachts niet dan?quote:Op maandag 30 december 2019 10:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ohja het is geen nacht meer, dan mag ie weer harder![]()
Moet Ne muskietenpak nu al?quote:
In mijn pietenpak.quote:Op maandag 30 december 2019 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet Ne muskietenpak nu al?Die gaat ook niet heel lekker zeg.
In hetzelfde uur als Take me to church.quote:Op maandag 30 december 2019 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Lekker op de Trekker is nog steeds niet geweest dus?Kut boeren.
Dit had er zo tussen gepast hoor, op Rumours. Denk ik het mooiste nummer uit deze tijd wat er niet op staatquote:Op maandag 30 december 2019 10:08 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Staan wel een paar betere dan deze op Rumours
Staat er pas een paar jaartjes in geloof ikquote:Op maandag 30 december 2019 10:08 schreef DecoAoreste het volgende:
Deze is fijn. Ook zo'n typische Top 2000 plaat
Dat staat er serieus in?quote:Op maandag 30 december 2019 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar Lekker op de Trekker is nog steeds niet geweest dus?Kut boeren.
Dat wordt wel een kutuur dan?quote:Op maandag 30 december 2019 10:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In hetzelfde uur als Take me to church.
Ed Sheeran.quote:
Schandalig laag, inderdaad. Hoort wat mij betreft echt in de top 100quote:Op maandag 30 december 2019 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet Ne muskietenpak nu al?Die gaat ook niet heel lekker zeg.
Haha tis nog vroegquote:Op maandag 30 december 2019 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit had er zo tussen gepast hoor, op Rumours. Denk ik het mooiste nummer uit deze tijd wat er niet op staat
We moeten nog 9 nieuwe binnenkomers volgens mijn lijstje. Ik weet er 6 (Elan, Engel, 4'33 op P9, Danny Vera, Duncan en Lekker op de Trekker), die andere 3 laat ik me graag door verrassenquote:
Zei de REM-fan.quote:Op maandag 30 december 2019 10:11 schreef peaceman het volgende:
ik ben niet zo van de nasale stemmen
graag, aiquote:Op maandag 30 december 2019 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We moeten nog 9 nieuwe binnenkomers volgens mijn lijstje. Ik weet er 6 (Elan, Engel, 4'33 op P9, Danny Vera, Duncan en Lekker op de Trekker), die andere 3 laat ik me graag door verrassen
quote:Op maandag 30 december 2019 10:11 schreef peaceman het volgende:
ik ben niet zo van de nasale stemmen
Dat moet vast een keer gebeuren op de naweeën van het nieuwe werkje.quote:Op maandag 30 december 2019 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
LanaGodin
Dit is niet haar beste, ik wil het fabelachtige Mariners Apartment Complex.
Vind je dat Stipe nasaal klinkt?quote:
Ja oke dat is overdreven, maar ik laat mij graag door de ergernis verrassen.quote:
Ik verwacht het ook.quote:Op maandag 30 december 2019 10:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat moet vast een keer gebeuren op de naweeën van het nieuwe werkje.
Best wel.quote:Op maandag 30 december 2019 10:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vind je dat Stipe nasaal klinkt?
hmm apart ik totaal nietquote:
Zit al een paar dagen Civ 6 te spelen naast dit topicquote:
Zou liever wat anders doen danquote:Op maandag 30 december 2019 10:13 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wil ook wel een keer Video Games spelen met Lana
Venice Bitch en Cinnamon Girlquote:Op maandag 30 december 2019 10:12 schreef Isorden het volgende:
Vind dat nieuwe nummer van d'r Norman Fucking Rockwell ook wel
Met de snelheid van dit topic kan ik niet multitasken hoorquote:Op maandag 30 december 2019 10:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zit al een paar dagen Civ 6 te spelen naast dit topic
Eindelijk?quote:Op maandag 30 december 2019 10:14 schreef Poppejans het volgende:
Iron maiden man gespot in het café op tv
Heb het zelf op drie gezet, maar dat gejammer dat de plaat te lang zou zijn vind ik echt zwaar overdreven.quote:Op maandag 30 december 2019 10:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook.
Dit heeft ook wel een mooie nieuw-album-bonus gehad. Maar NFR was ook de plaat van het jaar.
Joequote:Op maandag 30 december 2019 10:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nog meer mensen hier die naar het concert in Nijmegen gaan in juni?
het hoeft van mij niet, maar toch wel lekkerquote:Op maandag 30 december 2019 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan weinig met Rammstein. Ik hoor dit voor het eerst. Tsja, het is vast leuk voor fans ofzo. Maar voor mij hoeft dit niet.
Geen ticketsquote:Op maandag 30 december 2019 10:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ohja, Vlinder was ik effe vergeten. Die is ook nieuw, natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 10:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Engel en Vlinder na elkaar vind ik dan wel weer geinig.
Maar dat is toch juist met alle muziek? Letterlijk alle muziek...quote:Op maandag 30 december 2019 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan weinig met Rammstein. Ik hoor dit voor het eerst. Tsja, het is vast leuk voor fans ofzo. Maar voor mij hoeft dit niet.
Is het nog niet uitverkocht?quote:Op maandag 30 december 2019 10:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Neuh, er is ook muziek waar ik wel iets mee heb.quote:Op maandag 30 december 2019 10:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist met alle muziek? Letterlijk alle muziek...
Daan Bovenberg mocht ook keer invallenquote:
Nein ich nicht. Weiger om zoveel neer te tellen voor zo'n innercircle.quote:Op maandag 30 december 2019 10:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Veel plezierquote:Op maandag 30 december 2019 10:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zeker wel, binnen een paar minuten zelfs. Maar ik heb tickets kunnen krijgen
Moest zelf werken die dag, gelukkig aantal vrienden die kaarten hebben geregeldquote:Op maandag 30 december 2019 10:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zeker wel, binnen een paar minuten zelfs. Maar ik heb tickets kunnen krijgen
Clubliederen tellen niet mee.quote:Op maandag 30 december 2019 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, er is ook muziek waar ik wel iets mee heb.
Kan me wel voorstellen dat je ze overrated vindt hoorquote:Op maandag 30 december 2019 10:18 schreef LTVDK het volgende:
Klinkt op zich wel leuk, snap alleen dat ophemelen van Rammstein nooit zo maar dat zal wel aan mij liggen.
Liedjes over trekkers.quote:Op maandag 30 december 2019 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Clubliederen tellen niet mee.
Affengeil manquote:Op maandag 30 december 2019 10:18 schreef LTVDK het volgende:
Klinkt op zich wel leuk, snap alleen dat ophemelen van Rammstein nooit zo maar dat zal wel aan mij liggen.
Misschien zetten ze het Goffertpark vol klapstoeltjesquote:Op maandag 30 december 2019 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over het goffertpark gesproken: Waarom zetten ze Paul McKaartnie daar weg? Die heeft toch overwegend publiek dat lekker een zitconcertje wil. Zet zo'n man dan Ziggo of aRENa. Zeker eind mei, dan heb je echt geen zekerheid op goed weer.
Ik heb alle vertrouwen dat het goed komt voor Isorden.quote:Op maandag 30 december 2019 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Over het goffertpark gesproken: Waarom zetten ze Paul McKaartnie daar weg? Die heeft toch overwegend publiek dat lekker een zitconcertje wil. Zet zo'n man dan Ziggo of aRENa. Zeker eind mei, dan heb je echt geen zekerheid op goed weer.
quote:Op maandag 30 december 2019 10:19 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Nu de Peter R. de Vries lobbyplaat
Ik doel erop dat er waarschijnlijk geen mensen zijn alle muziek mooi vinden. Alles.quote:Op maandag 30 december 2019 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, er is ook muziek waar ik wel iets mee heb.
Ik kan het prima aanhoren hoor, maar het is niet muziek die ik zelf zou aanzetten, misschien alleen Sonne.quote:
Peter Repelsteeltje?quote:Op maandag 30 december 2019 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Best een mooi liedje, maar Peter R
Terechte klacht.quote:Op maandag 30 december 2019 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit.quote:Op maandag 30 december 2019 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ditquote:Op maandag 30 december 2019 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
En Crazy Town.quote:Op maandag 30 december 2019 10:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Editors hebben hier een mooie hertaling van gemaakt
Gelukkig ben ik het snel weer vergeten.quote:Op maandag 30 december 2019 10:20 schreef cafca het volgende:
Ik kende dit niet, en dat had ik graag zo gehouden...
Doe je dan Pearl Jam op je brood?quote:Op maandag 30 december 2019 10:21 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb honger, na Pearl Jam maar etenpauze.
Rammstein zou dat ook moeten doen.quote:Op maandag 30 december 2019 10:20 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Editors hebben hier een mooie hertaling van gemaakt
Denk et niet aangezien mijn kaartje staanplaats aangeeftquote:Op maandag 30 december 2019 10:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Misschien zetten ze het Goffertpark vol klapstoeltjes
Zie het nu pas.Dan vast Iron Maideman die lossss gaatquote:
Geen bad seeds in ieder gevalquote:Op maandag 30 december 2019 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe je dan Pearl Jam op je brood?
ja dat zou wel passen...quote:Op maandag 30 december 2019 10:21 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Zie het nu pas.Dan vast Iron Maideman die lossss gaat
Kut je was me voorquote:Op maandag 30 december 2019 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doe je dan Pearl Jam op je brood?
Het is pas maandag hoorquote:
Ik mis de glittersquote:
Verder dat deel van het internet op durfde ik niet.quote:
Doe maar.quote:Op maandag 30 december 2019 10:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Eigenlijk zou er een wietplaat op 420 moeten.
Dat is wel verstandig ja, voordat je hier straks met 'wijze levensspreuken' komt aanzettenquote:Op maandag 30 december 2019 10:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verder dat deel van het internet op durfde ik niet.
CSN&Y - 4+20quote:Op maandag 30 december 2019 10:24 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Eigenlijk zou er een wietplaat op 420 moeten.
ja heerlijkquote:Op maandag 30 december 2019 10:25 schreef cafca het volgende:
Dit is inderdaad metal voor de mainstream, maar toch lekker
Oh is dit metal, ik vind dit altijd gewoon een mainstream rocknummerquote:Op maandag 30 december 2019 10:25 schreef cafca het volgende:
Dit is inderdaad metal voor de mainstream, maar toch lekker
Dat doet Kensington ook.quote:Op maandag 30 december 2019 10:26 schreef Dagoduck het volgende:
Maken er toch wel een voorstelling van live.
met welk nummer? Almost Cut my hair?quote:Op maandag 30 december 2019 10:26 schreef cafca het volgende:
[..]
CSN&Y op 16? Zou ik een goed idee vinden ja
Dus Iron Maiden is gewoon een soort Kensington?quote:
The Number Of The Beast, The Trooper, Rime enz.....quote:Op maandag 30 december 2019 10:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Seventh son of a seventh son is beter
Maar dan andersquote:Op maandag 30 december 2019 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus Iron Maiden is gewoon een soort Kensington?
Ben ik niet van plan.quote:Op maandag 30 december 2019 10:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
met welk nummer? Almost Cut my hair?
quote:Op maandag 30 december 2019 10:28 schreef onlogisch het volgende:
Mensen die denkbeeldig een gitaar in hun handen hebbenx1000
quote:Op maandag 30 december 2019 10:28 schreef onlogisch het volgende:
Mensen die denkbeeldig een gitaar in hun handen hebbenx1000
Our House, of Woodstockquote:Op maandag 30 december 2019 10:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
met welk nummer? Almost Cut my hair?
If I Was is ook een lekker nummertje. Of Hymnquote:Op maandag 30 december 2019 10:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Midge zijn stem![]()
Hij was ooit gitarist bij Thin Lizzy
Country Girl, wat mij betreft.quote:
Zo leer je nog eens watquote:Op maandag 30 december 2019 10:29 schreef SonicVolcano het volgende:
Midge zijn stem![]()
Hij was ooit gitarist bij Thin Lizzy
Janken dan.quote:
Dat duurt nog tot 3 uurquote:Op maandag 30 december 2019 10:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als deze komt zullen The Waterboys zo ook wel komen. Staan altijd dicht bij elkaar
volgens wie?quote:Op maandag 30 december 2019 10:30 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, er moet plaats gemaakt worden voor Kensington en Normaal...
Wenen en water, het is toch wel een goede combinatiequote:Op maandag 30 december 2019 10:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als deze komt zullen The Waterboys zo ook wel komen. Staan altijd dicht bij elkaar
Heel dicht bij elkaar wil ik het niet noemen dit keer.quote:Op maandag 30 december 2019 10:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wel jammer dat dit waarschijnlijk zo ongeveer het laatste nummer in de lijst is dat je leuk vindtquote:Op maandag 30 december 2019 10:31 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
fijn dat ik niet de enige ben die meeblert
Je zou toch verwachten dat peaceman dat inmiddels wel zou moeten weten.quote:Op maandag 30 december 2019 10:32 schreef cafca het volgende:
[..]
De meerderheid van de stemmers, blijkbaar...
Nog live meegemaakt, lullige was dat de meeste mensen stil staan te wachten tot Born Slippy komt, dat was wel jammerquote:
tja sommige mensen zouden geen stemrecht mogen hebbenquote:Op maandag 30 december 2019 10:32 schreef cafca het volgende:
[..]
De meerderheid van de stemmers, blijkbaar...
"Ik ga ook wel eens naar concerten"quote:Op maandag 30 december 2019 10:32 schreef EDMAN- het volgende:
De helft van m'n collega's is naar Kensington geweest.
Gelukkig werk ik 95% van de tijd lekker thuis.
Wat vind je van Rez of Cowgirl?quote:Op maandag 30 december 2019 10:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom mensen dat luisterbaar vinden.
Ik luister toch niet veel vandaag, dus achquote:Op maandag 30 december 2019 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel jammer dat dit waarschijnlijk zo ongeveer het laatste nummer in de lijst is dat je leuk vindt
Inderdaadquote:Op maandag 30 december 2019 10:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Fucked up geweldig idd
Deel 2 was ook gaaf.
BETER! Hypnotiserendquote:Op maandag 30 december 2019 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je van Rez of Cowgirl?
heb je je naamtopic gezien?quote:
Blijf het bijzonder vinden dat die altijd zo goed scoort bij het 'normale' publiek voor wat in feite gewoon een botte techno plaat is.quote:Op maandag 30 december 2019 10:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nooit begrepen waarom mensen dat luisterbaar vinden.
Zonde. Sowieso heb ik je niet zoveel meer gezien hier dit jaar, maar ik snap wel dat jij wat minder met de lijst hebt tegenwoordig.quote:Op maandag 30 december 2019 10:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik luister toch niet veel vandaag, dus ach
Fargo gekeken op Netflix? In S3 speelt hij beide hoofdpersonagesquote:Op maandag 30 december 2019 10:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Inderdaad
en sowieso Ewan McGregor is een eindbaas wat mij betreft
Een vriendin van mij ging naar het Piratenfestijn en naar Suzan en Freekquote:Op maandag 30 december 2019 10:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"Ik ga ook wel eens naar concerten"
Dat zijn nummers van Underworld?quote:Op maandag 30 december 2019 10:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je van Rez of Cowgirl?
Mooie serie.quote:
Oja, Suus en Freek moeten ook nog komen he?quote:Op maandag 30 december 2019 10:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Een vriendin van mij ging naar het Piratenfestijn en naar Suzan en Freek
Ja, dat denk im vaker na verkiezingenquote:Op maandag 30 december 2019 10:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja sommige mensen zouden geen stemrecht mogen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |