nou dan heb je het naar behoren gedaan zonder mijn spamquote:Op maandag 30 december 2019 01:29 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hey, je hebt wel echt een gekkenhuis gemist toen straks....
topics van 10 minuten of minder
PATRICK HERNANDEZquote:Op maandag 30 december 2019 01:29 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Born to be alive is NIET van the Village People
Technisch gezien welquote:Op maandag 30 december 2019 01:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ging jij niet ongeveer een uur geleden naar bed?
goffredomme, wor k alweer aangehaude omdat k een afrokapsol hepquote:Op maandag 30 december 2019 01:30 schreef Isorden het volgende:
[..]
Waar zat je met je lul toen je zei dat born to be alive van the village people was
Wie zegt dat ze niet al in bed ligt?quote:Op maandag 30 december 2019 01:29 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ging jij niet ongeveer een uur geleden naar bed?
Met jou er bij was het niet te doen geweest man, 5 minuten per topic ofzo.quote:Op maandag 30 december 2019 01:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou dan heb je het naar behoren gedaan zonder mijn spam
Ja maar jij hebt hele glote tietenquote:Op maandag 30 december 2019 01:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
goffredomme, wor k alweer aangehaude omdat k een afrokapsol hep
Paar van een minuut of 8.quote:Op maandag 30 december 2019 01:30 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
nou dan heb je het naar behoren gedaan zonder mijn spam
Dat zou technisch gezien kunnen.quote:Op maandag 30 december 2019 01:30 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze niet al in bed ligt?
Ik wou inderdaad nog in bed luisteren maar Rickquote:Op maandag 30 december 2019 01:31 schreef El-Stinho het volgende:
Depri-mood: over een halfuur weer Rick
Posi-mood: nog een half uur Leo!
Aan je leuter?quote:
Omdat niemand een fuck om 3 koningen geeft.quote:Op maandag 30 december 2019 01:31 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom is die ophaaldag voor kerstbomen altijd voor 3 koningen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |