Zoals pils dusquote:Op maandag 30 december 2019 00:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een goede gedronken. Er is voor iedereen wel wat
Sir Don Leo Blokgod.quote:Op maandag 30 december 2019 00:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Godverdorie, LeoLaat ie me gewoon binnen 20 minuten van pure ergernis een brok in de keel krijgen.
![]()
zal best, maar ik heb de behoefte niet zo.quote:Op maandag 30 december 2019 00:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit een goede gedronken. Er is voor iedereen wel wat
Is verkocht volgens mij.quote:Op maandag 30 december 2019 00:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
Henk heeft of had hier in Utrecht een eigen restaurant, Stairway to Heaven. Zat daar keer op het terras, kwam Henk op een zondagmiddag aangelopen, ging ie spontaan borden afruimen, terwijl ie alleen langsliep. Deze man
Ja, zo erg. Erg emotioneel omdat Leo dit aantiptquote:Op maandag 30 december 2019 00:29 schreef Evertjan het volgende:
Julia was het dochtertje van Paul Blokhuis
quote:Op maandag 30 december 2019 00:30 schreef Gretzl het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij bent het goudste zonlicht
Een volmaakt helder kristal
Zo schitterend dat het licht ervan
Me soms dreigt te verblinden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, werken.quote:
Hero vind ik qua tekst nog iets mooierquote:Op maandag 30 december 2019 00:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Komt absoluut in de buurt.
Beter dan Hero.
Heb ooit in een klein uurtje tijd 3 tripel karmeliet weggewerkt na al een hele avond gewoon bier zuipen....quote:Op maandag 30 december 2019 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb al 3 Brand, 2 HJ tap, Tripel Karmeliet en 2 Moretti op (+ net 2 flesjes HJ), dus laten we het maar op HJ pils houden nu
Als je dat maar weet.quote:Op maandag 30 december 2019 00:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben voor het leven getekend.
Tripel Karmeliet godenquote:Op maandag 30 december 2019 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb al 3 Brand, 2 HJ tap, Tripel Karmeliet en 2 Moretti op (+ net 2 flesjes HJ), dus laten we het maar op HJ pils houden nu
Van Vandebron?quote:Op maandag 30 december 2019 00:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Drink ik uit een pure waterbron
Over de Muur vind ik het mooistquote:Op maandag 30 december 2019 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hero vind ik qua tekst nog iets mooier
Prima keuzes stuk voor stuk.quote:Op maandag 30 december 2019 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oei, welke Tukker houdt er nou niet van Grolsch? ze hebben ook best ok-ige speciaalbieren.quote:Op maandag 30 december 2019 00:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
zal best, maar ik heb de behoefte niet zo.
Dat is toch juist het mooistequote:Op maandag 30 december 2019 00:31 schreef LTVDK het volgende:
Als je naar de tekst luistert klinkt het meer als een stalker eigenlijk
Godenbier.quote:Op maandag 30 december 2019 00:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb ooit in een klein uurtje tijd 3 tripel karmeliet weggewerkt na al een hele avond gewoon bier zuipen....
Volgende dag bleek dat een heel slecht idee te zijn geweest
Dan moet je het vooral niet doen natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 00:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
zal best, maar ik heb de behoefte niet zo.
grolsch is ook prima, heineken ook.quote:Op maandag 30 december 2019 00:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oei, welke Tukker houdt er nou niet van Grolsch? ze hebben ook best ok-ige speciaalbieren.
Het gros dat hierop heeft gestemd zal het wel als bruiloftsnummer hebben gebruikt.quote:Op maandag 30 december 2019 00:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat is toch juist het mooiste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |