VOLLIG LOSGELOSST VON DER ERDEquote:
Zien we Leo's blokjesbuik?quote:Op maandag 30 december 2019 00:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
Leo staat gewoon lekker in een t-shirtje
Touchequote:Op maandag 30 december 2019 00:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Das waar, maar Dago is snel, die heeft zo weer een nieuwe
Wel gemeen van @showtimer, alsnog gaan we je tot het eind der tijden uitlachen.quote:Op maandag 30 december 2019 00:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik accepteer mijn verlies en onderga de hinderlaag volledig.
Twee trappen. Twee trappen.quote:Op maandag 30 december 2019 00:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Das waar, maar Dago is snel, die heeft zo weer een nieuwe
ik hou niet zo van speciaal bierquote:Op maandag 30 december 2019 00:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Een goede craft bier ipv heineken. Lekkere porter, mooie tripel, goede ipa
dat doet muziek dus met je!quote:Op maandag 30 december 2019 00:29 schreef ArnieAlberts het volgende:
Godverdorie, LeoLaat ie me gewoon binnen 20 minuten van pure ergernis een brok in de keel krijgen.
![]()
Ik ben voor het leven getekend.quote:Op maandag 30 december 2019 00:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel gemeen van @:showtimer, alsnog gaan we je tot het eind der tijden uitlachen.
Drink ik uit een pure waterbronquote:
Dan heb je nog nooit een goede gedronken. Er is voor iedereen wel watquote:Op maandag 30 december 2019 00:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik hou niet zo van speciaal bier
quote:Op maandag 30 december 2019 00:29 schreef R-woud93 het volgende:
Verder vind ik Henk echt een ongelofelijke lul
Ik heb al 3 Brand, 2 HJ tap, Tripel Karmeliet en 2 Moretti op (+ net 2 flesjes HJ), dus laten we het maar op HJ pils houden nuquote:
Moet je morgen werken?quote:Op maandag 30 december 2019 00:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb al 3 Brand, 2 HJ tap, Tripel Karmeliet en 2 Moretti op (+ net 2 flesjes HJ), dus laten we het maar op HJ pils houden nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |