hahahaquote:
Oh ehmquote:
En NU hou ik erover op want ik heb genoeg gerant. Lekker.quote:
Mooi.quote:Op maandag 30 december 2019 00:25 schreef essnhills het volgende:
Ohja dago, ik ken deze ergens vaag wel ergens van denk ik
Baasquote:Op maandag 30 december 2019 00:24 schreef DireStraits7 het volgende:
Bijna tijd voor stemplaatgenot...
[ afbeelding ]
@:ChevyCaprice
Maar natuurlijkquote:Op maandag 30 december 2019 00:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh ehm
ZEG ME ALSJEBLIEFT DAT JE DIT GEWOON AL KENDE
quote:
Lekker laten gaan joh. Als het maar één user is valt dat prima te negeren toch? Zeker met deze snelheden.quote:Op maandag 30 december 2019 00:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee, ik neem het niet zozeer serieus als dat ik gewoon normaal wil meeposten. Ik neem het evenmin serieus als ik op Leo Blokhuis zit te bashen, die keurig structureel elke nacht een stilte laat vallen terwijl ie on air is. Maar dan neemt steeds dezelfde user zijn taak wél weer serieus om zo constant de poten onder mijn posts weg te zagen. En dan?
Dit is echt fantastisch.quote:
Ze bewegen tenminstequote:Op maandag 30 december 2019 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Der staan me een stel josti's in dat cafe..
Voortaan wel beter bier kopenquote:Op maandag 30 december 2019 00:26 schreef peaceman het volgende:
ik ga nog eventjes op de bank verder luisteren en op mobiel posten tot mijn bier op is.
Ik lees geen nieuws in deze post.quote:Op maandag 30 december 2019 00:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
Der staan me een stel josti's in dat cafe..
Je kunt ook even de Rico soundbyte aanzetten, dan is dat bier zo opquote:Op maandag 30 december 2019 00:26 schreef peaceman het volgende:
ik ga nog eventjes op de bank verder luisteren en op mobiel posten tot mijn bier op is.
HJ.quote:
Ik accepteer mijn verlies en onderga de hinderlaag volledig.quote:Op maandag 30 december 2019 00:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is echt fantastisch.
Niks meer, flesje is toch leeg?quote:
Fully agreequote:Op maandag 30 december 2019 00:27 schreef Isorden het volgende:
[..]
SAFETY DANCE GENOT![]()
![]()
DIT MOET IN DE LIJST
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |