Niets mis mee, lekker efficient.quote:Op maandag 30 december 2019 00:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]OP-hunter gespot! Wat een clubje weer vanavond
Wijquote:Op maandag 30 december 2019 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb nog nooit gestemd op de top2000. En dat zal ik ook niet doen zolang ik geen Fresku - Twijfel kan stemmen.
Wij bepaalt die lijst eigenlijk
Je hebt vrijekeuzeruimte.quote:Op maandag 30 december 2019 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb nog nooit gestemd op de top2000. En dat zal ik ook niet doen zolang ik geen Fresku - Twijfel kan stemmen.
Je kan vrije keuzes toevoegen hèquote:Op maandag 30 december 2019 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
geslagen met de riemquote:Op maandag 30 december 2019 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
Kan wel, moet je hem zelf toevoegen.quote:Op maandag 30 december 2019 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
Dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 30 december 2019 00:22 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Mensen met een blauwe naam staan hoger toch
Let's Dancequote:
Ik vond ze wel grappig.quote:Op maandag 30 december 2019 00:22 schreef Isorden het volgende:
[..]
[..]
Dat krijg je als je een paar jaar als groenteboer in een supermarkt hebt doorgebracht
Ja voor mijn gevoel zit ie altijd in de laatste nacht. Maar er is t eea aan t veranderen de laatste jaren. Fool on the Hill en the long and winding road ook al gehad, net als Norwegian Woodquote:
quote:
quote:
Het is z’n zesde op rij ofzo, lapo krijgt geneens kans meer een nieuwe te openenquote:Op maandag 30 december 2019 00:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]OP-hunter gespot! Wat een clubje weer vanavond
Put on your red shoesquote:Op maandag 30 december 2019 00:23 schreef Dagoduck het volgende:
Wel jammer dat ik bij ieder nieuw topics weer opnieuw die banner we moet klikken.
Owh dat wist ik niet. Ik heb dit jaar voor het eerst geprobeerd en toen ik zag dat Twijfel er niet tussen stond ben ik gestopt.quote:
Ondanks dat, nog steeds fout eigenlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |