quote:Op maandag 30 december 2019 00:21 schreef alopio het volgende:
Iemand wordt geil van topics openen hier
El-Stinho wist net in het DRT forum niet wie Erik de Jong is. Die kun je in je zak steken.quote:Op maandag 30 december 2019 00:19 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nou ja, dat been ís gestrekt geraakt in de afgelopen drie dagen. Maar Stinho is een bekendere naam op FOK!, dus wordt hem natuurlijk zijn manier van doen volledig vergeven. Zo gaat dat.
Desalnietteminquote:
quote:
Dat krijg je als je een paar jaar als groenteboer in een supermarkt hebt doorgebrachtquote:
Ja laterquote:
Mensen met een blauwe naam staan hoger tochquote:Op maandag 30 december 2019 00:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dat deze post wel het bewijs is dat je het inderdaad iets té serieus neemt. Er is weinig vergeven bij, mensen maken zich over het algemeen gewoon niet zo druk.
Er is niet echt een hiërarchie ofzo, in ieder geval.
damn rightquote:Op maandag 30 december 2019 00:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Neestraks wil je weer meedoen
Serieus?quote:Op maandag 30 december 2019 00:22 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
El-Stinho wist net in het DRT forum niet wie Erik de Jong is. Die kun je in je zak steken.
Niets mis mee, lekker efficient.quote:Op maandag 30 december 2019 00:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]OP-hunter gespot! Wat een clubje weer vanavond
Wijquote:Op maandag 30 december 2019 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb nog nooit gestemd op de top2000. En dat zal ik ook niet doen zolang ik geen Fresku - Twijfel kan stemmen.
Wij bepaalt die lijst eigenlijk
Je hebt vrijekeuzeruimte.quote:Op maandag 30 december 2019 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb nog nooit gestemd op de top2000. En dat zal ik ook niet doen zolang ik geen Fresku - Twijfel kan stemmen.
Je kan vrije keuzes toevoegen hèquote:Op maandag 30 december 2019 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
geslagen met de riemquote:Op maandag 30 december 2019 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |