Anders lees je even de regels van het spel.... idioot....quote:Op maandag 15 februari 2021 11:52 schreef Leonos het volgende:
[..]
Haha, laat je niet zo kennen gek, het is een spel.
Die stok ligt bijna een week op dezelfde plek en dan ga jij je druk maken dat hij twee keer door dezelfde verplaatst is? Stel je niet zo aan.
quote:Op maandag 15 februari 2021 12:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geef je huis adres ff... kom ik wel ff bij je langs gek
quote:Op maandag 15 februari 2021 12:07 schreef Fok-it het volgende:
@:Solotovski denk dat je dit wel kan waarderen
Jammer dat hij niet meer gejat wordt als vroeger. Al die auti's helemaal leip altijdquote:
Nee hoor, vanwege zijn grote bek...quote:
Waar geef ik nou weer een grote bek, maak je niet zo druk met je stokkie.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee hoor, vanwege zijn grote bek...
https://eerstehulpbijautisme.be/quote:Op maandag 15 februari 2021 12:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Aldus degene die loopt te schelden en te tieren vanwege een stokspel....quote:Op maandag 15 februari 2021 12:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Breng me nou niet op ideeënquote:Op maandag 15 februari 2021 12:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet meer gejat wordt als vroeger. Al die auti's helemaal leip altijd
Ik niet de verpleegster kan niet komen door gladheidquote:Op maandag 15 februari 2021 12:21 schreef Leonos het volgende:
Anyway, iedereen zijn pilletje op?
Mooi, kunnen we weer verder
quote:Op maandag 15 februari 2021 12:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Geef je huis adres ff... kom ik wel ff bij je langs gek
Thanks gozer, meer uitleg heeft Kluun inmiddels niet meer nodig. Dat soort shit hoort niet in GC.quote:Op maandag 15 februari 2021 02:31 schreef iamredleader het volgende:
Feedback in de vorm van een compliment:
[..]
Goed verhaal, lekker kort. Hou dit soort troll-shit van @:Kluun1985 van het forum.
Hoho, wel blijven opletten, in dit verhaaltje is genderfluid sanasoufi nog mannelijk:quote:Op maandag 15 februari 2021 12:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Thanks gozer, meer uitleg heeft Kluun inmiddels niet meer nodig. Dat soort shit hoort niet in GC.
Wellicht een idee voor haar om fok.pk op te richten.
quote:Op maandag 15 februari 2021 01:37 schreef Kluun1985 het volgende:
- Kluun een jongeman met gave witte stralende rechte tanden,
Goed punt, ik zal het vanaf heden aanspreken als een onzijdig persoon.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoho, wel blijven opletten, in dit verhaaltje is genderfluid sanasoufi nog mannelijk:
[..]
Iemand die met zichzelf wil trouwenquote:Op maandag 15 februari 2021 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoho, wel blijven opletten, in dit verhaaltje is genderfluid sanasoufi nog mannelijk:
[..]
'hen'quote:Op maandag 15 februari 2021 12:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Goed punt, ik zal het vanaf heden aanspreken als een onzijdig persoon.
Ben er al mee begonnen, zag je mijn pun?![]()
Oh wauw, dat topic is langs mij gegaanquote:Op maandag 15 februari 2021 13:05 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Iemand die met zichzelf wil trouwen
KLB / Ik wil sanasoufi terug!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |