Het is waar. Ik hoop dat ze het leest. Wie weet wordt het wat. Ze schijnt rechten gestudeerd te hebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 21:04 schreef Catkiller het volgende:
Knappe vent.
Redelijk salaris.
Trap er niet in.
Rechtenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 21:05 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Het is waar. Ik hoop dat ze het leest. Wie weet wordt het wat. Ze schijnt rechten gestudeerd te hebben.
Smelt ze om.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 21:04 schreef Nober het volgende:
Hey mense ik heb zilvervissen, hoe los ik dit op? Ze zitten in mijn kamer.
Raid.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 21:04 schreef Nober het volgende:
Vangen en verkopen. Zilver is geld waard man.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 21:04 schreef Nober het volgende:
Haha ik zie het, wat kansloosquote:Op donderdag 2 augustus 2018 22:20 schreef Mariocash het volgende:
Maghrebijnse heeft haar account laten verwijderen.
Mapimaquote:Op donderdag 2 augustus 2018 23:22 schreef greyfacenospace het volgende:
Is Mapima nog actief trouwens?
Rip daar kom je nooit meer vanaf of je moet je huis platbrandenquote:Op donderdag 2 augustus 2018 21:04 schreef Nober het volgende:
sanasoufi was een veel leukere act.quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 11:44 schreef LurkJeRot het volgende:
Ik dacht altijd dat x-lily = sanasoufi = mapima.
Ik heb af en toe ook van die kutbeesten. Dan schrik ik me helemaal de tyfus als er opeens eentje de muur op loopt.quote:Op donderdag 2 augustus 2018 21:04 schreef Nober het volgende:
quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:58 schreef Kluun1985 het volgende:
Heb enkele oude topics bekeken van haar! Zij droomde van trouwen en huisvrouw worden. Nu neem ik aan dat het laatste part van haar gimmick was. Maar trouwen lijkt me niet?
Waar is ze?
Breng haar terug!
Mocht ze dit lezen:
Lieve sanasoufi,
Ik ben Kluun, 32 jaar. Ik ben een knappe vent met een redelijk salaris. Ik hoop jouw prins te kunnen worden. Stuur me een bericht als je interesse hebt.
Dikke zoentjes,
Kluun
KLB / Die kwark is weer moderatorin!!!quote:Op vrijdag 15 februari 2019 22:48 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Gelukkig. Ben jij forumbaas? Ik ken jou nog van toen ik sanasoufi was!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2018 12:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sanasoufi was een veel leukere act.
@sanasoufi @mapima help deze vriend!quote:Op donderdag 2 augustus 2018 20:58 schreef Kluun1985 het volgende:
Heb enkele oude topics bekeken van haar! Zij droomde van trouwen en huisvrouw worden. Nu neem ik aan dat het laatste part van haar gimmick was. Maar trouwen lijkt me niet?
Waar is ze?
Breng haar terug!
Mocht ze dit lezen:
Lieve sanasoufi,
Ik ben Kluun, 32 jaar. Ik ben een knappe vent met een redelijk salaris. Ik hoop jouw prins te kunnen worden. Stuur me een bericht als je interesse hebt.
Dikke zoentjes,
Kluun
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |